Zapłon w moim 16v. Foty. Czy wszystko jest ok?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Zapłon w moim 16v. Foty. Czy wszystko jest ok?
Dobrze nie będę sie rozpisywał.
Zapłon u mnie wygląda tak:
Jak rozrząd jest na takich znakach:
To strzałka na obudowie skrzyni pokazuje mi centralnie na ten najmniejszy znak (okrągły)
a wtedy palec na aparacie wygląda tak:
Wg mnie chyba coś jest nie tak bo przy prawidłowo ustawionym rozrządzie to wskaźnik na skrzyni powinien wskazywać to większe nacięcie. Widać je jak się cofnie auto na biegu.
Natomiast nie wiem czy to "coś" zaznaczone na żółto to jest jakiś wskaźnik czy nie..
bo ja ustawię wskaźnik na ten "znak" to palec jest tak:
Ogólnie to mam wrażenie że auto zamula przy niższych obrotach....
Dodam, że aparat zapłonowy wyjmowałem przy zmianie wałków...
Zapłon u mnie wygląda tak:
Jak rozrząd jest na takich znakach:
To strzałka na obudowie skrzyni pokazuje mi centralnie na ten najmniejszy znak (okrągły)
a wtedy palec na aparacie wygląda tak:
Wg mnie chyba coś jest nie tak bo przy prawidłowo ustawionym rozrządzie to wskaźnik na skrzyni powinien wskazywać to większe nacięcie. Widać je jak się cofnie auto na biegu.
Natomiast nie wiem czy to "coś" zaznaczone na żółto to jest jakiś wskaźnik czy nie..
bo ja ustawię wskaźnik na ten "znak" to palec jest tak:
Ogólnie to mam wrażenie że auto zamula przy niższych obrotach....
Dodam, że aparat zapłonowy wyjmowałem przy zmianie wałków...
- CSR_GTI
- Gadatliwa bestia
- Posty: 805
- Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
- Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
- Kontakt:
Wygląda jak coś z klinem na wale bo znaki na rozrzadzie sie zgadzają i znaki na kole pasowym też a nie zgadza sie na zamachu. Rozrząd na ten drugi znak co juz na GG pisaliśmy (mówiłeś dobrze) chyba powinien być. Zapłon na ten w żółtym kółeczku i wtedy palec na kresce na aparacie. Na razie jestem za bardzo % żeby mieć racje więc niech ktoś sie wypowie
18K4F inside... RWD car :)
- CSR_GTI
- Gadatliwa bestia
- Posty: 805
- Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
- Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
- Kontakt:
i tu jestes w błędzie... bo:sas_gti pisze:1 foto OK - wałek OK
2 foto OK - wał OK czyli w 1 szy tłok w GMP
3 foto OK - tym znakiem na zamachu potwierdziłeś ze 2 OK
Generalnie rorząd masz ustawiony cacy tylko pozostanie kwestia czy zapłon jest też OK.
1 OK
2 OK
3 znak od rozrządu sie niepokrywa - wniosek: klin na wale i zdania nie zmienie
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... B3on+znaki wczoraj sam myślałem że ma cacy jak z nim na gg gadałem to mi pokazał ten temat i zmieniłem zdanie
Ostatnio zmieniony ndz gru 21, 2008 15:56 przez CSR_GTI, łącznie zmieniany 1 raz.
18K4F inside... RWD car :)
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
no juz teraz widze ale zauważ ze
wiec jakby sie do tego zastowoał to by jednak znalazł i sie upewnił, w jakimś celu to napisałem w to wlasnie w takim żeby sie upewnić.sas_gti pisze:Tłok powinien (niezależnie czy kręcsz wałem w prawo czy w lewo/ wazględnie czy przetaczas auto do przodu czy tyłu) iśc w dół od razu. Tak można zawsze znaleźć znak od GMP na kole zamachowym i to w kazdym silniku.
- CSR_GTI
- Gadatliwa bestia
- Posty: 805
- Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
- Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
- Kontakt:
zapłon przed GMP a nie po GMP bo inaczej silnik niema mocy... więc dalsze twierdzenie niema sensusas_gti pisze:i zapłon na oko też jest OK bo ma on nasptępować 6 stopni po GMP
silnik kręci sie do przodu a nie do tyłusas_gti pisze:na 3 foto widać znak od GMP i teraz obracając dalej wałem o 6 stopni palec powinien na wypaść na kreskę a w oienku kontronym powinien pojawić się ząbek od zapłonu.
Ostatnio zmieniony ndz gru 21, 2008 16:02 przez CSR_GTI, łącznie zmieniany 1 raz.
18K4F inside... RWD car :)
- CSR_GTI
- Gadatliwa bestia
- Posty: 805
- Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
- Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
- Kontakt:
NIe... od GMP jest wczesniej. zobacz tego linka co podałem wyżej. też wczoraj myślałem ze ma dobrze ustawione... rozumowałem tak smao jak ty dopóki niepzreczytałem tamtego tematu co mi zapodał.
[ Dodano: Nie 21 Gru, 2008 ]
sas_gti to foto co dałes na początku... niebieski i żółty to jest dokłądnie tak... tylko u tirsone na 3cim foto jest znak dalej niz ten od GMP.
[ Dodano: Nie 21 Gru, 2008 ]
sas_gti to foto co dałes na początku... niebieski i żółty to jest dokłądnie tak... tylko u tirsone na 3cim foto jest znak dalej niz ten od GMP.
18K4F inside... RWD car :)
własnie to na 3 moim foto to jest trzeci znak... jeszcze dalej niż znak który sas_gti, zaznaczył żółtym kwadratem.....CSR_GTI pisze:NIe... od GMP jest wczesniej. zobacz tego linka co podałem wyżej. też wczoraj myślałem ze ma dobrze ustawione... rozumowałem tak smao jak ty dopóki niepzreczytałem tamtego tematu co mi zapodał.
Dlatego sam już nie wiem jak to ma być...
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
tak?CSR_GTI pisze:NIe... od GMP jest wczesniej. zobacz tego linka co podałem wyżej. też wczoraj myślałem ze ma dobrze ustawione... rozumowałem tak smao jak ty dopóki niepzreczytałem tamtego tematu co mi zapodał.
to dlaczego gdy znak na kole pasowym wału od GMP sie zgadza
to w okienku pokazuje nam się 0 ?
to samo zero co mamy tutaj
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 207 gości