Zapłon w moim 16v. Foty. Czy wszystko jest ok?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Zapłon w moim 16v. Foty. Czy wszystko jest ok?

Post autor: tirsone » sob gru 20, 2008 21:40

Dobrze nie będę sie rozpisywał.

Zapłon u mnie wygląda tak:

Jak rozrząd jest na takich znakach:

Obrazek

Obrazek

To strzałka na obudowie skrzyni pokazuje mi centralnie na ten najmniejszy znak (okrągły)

Obrazek


a wtedy palec na aparacie wygląda tak:

Obrazek




Wg mnie chyba coś jest nie tak bo przy prawidłowo ustawionym rozrządzie to wskaźnik na skrzyni powinien wskazywać to większe nacięcie. Widać je jak się cofnie auto na biegu.

Obrazek

Natomiast nie wiem czy to "coś" zaznaczone na żółto to jest jakiś wskaźnik czy nie..

Obrazek

bo ja ustawię wskaźnik na ten "znak" to palec jest tak:

Obrazek


Ogólnie to mam wrażenie że auto zamula przy niższych obrotach....

Dodam, że aparat zapłonowy wyjmowałem przy zmianie wałków...


Mój golf

Miłość ożyła....

Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » ndz gru 21, 2008 02:13

Wygląda jak coś z klinem na wale bo znaki na rozrzadzie sie zgadzają i znaki na kole pasowym też a nie zgadza sie na zamachu. Rozrząd na ten drugi znak co juz na GG pisaliśmy (mówiłeś dobrze) chyba powinien być. Zapłon na ten w żółtym kółeczku i wtedy palec na kresce na aparacie. Na razie jestem za bardzo % żeby mieć racje więc niech ktoś sie wypowie


18K4F inside... RWD car :)

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » ndz gru 21, 2008 11:21

Na zamachu w miejscu Górnego położenia pierwszego tłoka powinno być wybite 0. Przejedź całym rozrządem i zobacz czy masz w ogóle na kole 0.



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » ndz gru 21, 2008 15:42

skasowałem zeby nie mieszac
Ostatnio zmieniony ndz gru 21, 2008 16:15 przez sas_gti, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » ndz gru 21, 2008 15:53

sas_gti pisze:1 foto OK - wałek OK
2 foto OK - wał OK czyli w 1 szy tłok w GMP
3 foto OK - tym znakiem na zamachu potwierdziłeś ze 2 OK

Generalnie rorząd masz ustawiony cacy tylko pozostanie kwestia czy zapłon jest też OK.
i tu jestes w błędzie... bo:
1 OK
2 OK
3 znak od rozrządu sie niepokrywa - wniosek: klin na wale i zdania nie zmienie

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... B3on+znaki wczoraj sam myślałem że ma cacy jak z nim na gg gadałem to mi pokazał ten temat i zmieniłem zdanie
Ostatnio zmieniony ndz gru 21, 2008 15:56 przez CSR_GTI, łącznie zmieniany 1 raz.


18K4F inside... RWD car :)

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » ndz gru 21, 2008 15:56

tu tzn gdzie bo zacytowałeś kilka zdań :) ?



Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » ndz gru 21, 2008 15:57

pprawiłem juz


18K4F inside... RWD car :)

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » ndz gru 21, 2008 15:57

no juz teraz widze ale zauważ ze
sas_gti pisze:Tłok powinien (niezależnie czy kręcsz wałem w prawo czy w lewo/ wazględnie czy przetaczas auto do przodu czy tyłu) iśc w dół od razu. Tak można zawsze znaleźć znak od GMP na kole zamachowym i to w kazdym silniku.
wiec jakby sie do tego zastowoał to by jednak znalazł i sie upewnił, w jakimś celu to napisałem w to wlasnie w takim żeby sie upewnić.



Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » ndz gru 21, 2008 16:02

sas_gti pisze:i zapłon na oko też jest OK bo ma on nasptępować 6 stopni po GMP
zapłon przed GMP a nie po GMP bo inaczej silnik niema mocy... więc dalsze twierdzenie niema sensu
sas_gti pisze:na 3 foto widać znak od GMP i teraz obracając dalej wałem o 6 stopni palec powinien na wypaść na kreskę a w oienku kontronym powinien pojawić się ząbek od zapłonu.
silnik kręci sie do przodu a nie do tyłu
Ostatnio zmieniony ndz gru 21, 2008 16:02 przez CSR_GTI, łącznie zmieniany 1 raz.


18K4F inside... RWD car :)

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » ndz gru 21, 2008 16:04

nie no zaraz zaraz
na foto 3 mamy 0 od GMP, zgoda?



Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » ndz gru 21, 2008 16:06

NIe... od GMP jest wczesniej. zobacz tego linka co podałem wyżej. też wczoraj myślałem ze ma dobrze ustawione... rozumowałem tak smao jak ty dopóki niepzreczytałem tamtego tematu co mi zapodał.

[ Dodano: Nie 21 Gru, 2008 ]
sas_gti to foto co dałes na początku... niebieski i żółty to jest dokłądnie tak... tylko u tirsone na 3cim foto jest znak dalej niz ten od GMP.


18K4F inside... RWD car :)

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » ndz gru 21, 2008 16:06

edutuję swojeg posta bo tam faktycznie sa 3 zniaki czego nie zauwylem na poczatku ale zaraz dojdziemy, to kwestia komunikacji bo obaj mówimy o tym samym



Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: tirsone » ndz gru 21, 2008 16:14

CSR_GTI pisze:NIe... od GMP jest wczesniej. zobacz tego linka co podałem wyżej. też wczoraj myślałem ze ma dobrze ustawione... rozumowałem tak smao jak ty dopóki niepzreczytałem tamtego tematu co mi zapodał.
własnie to na 3 moim foto to jest trzeci znak... jeszcze dalej niż znak który sas_gti, zaznaczył żółtym kwadratem.....


Dlatego sam już nie wiem jak to ma być...


Mój golf

Miłość ożyła....

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » ndz gru 21, 2008 16:14

CSR_GTI pisze:NIe... od GMP jest wczesniej. zobacz tego linka co podałem wyżej. też wczoraj myślałem ze ma dobrze ustawione... rozumowałem tak smao jak ty dopóki niepzreczytałem tamtego tematu co mi zapodał.
tak?
to dlaczego gdy znak na kole pasowym wału od GMP sie zgadza
Obrazek
to w okienku pokazuje nam się 0 ?
Obrazek
to samo zero co mamy tutaj
Obrazek



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 207 gości