zamiana k14 na turbine od audi v6 150km
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
zamiana k14 na turbine od audi v6 150km
witam.czy dużo przeróbek żeby zamontować do 1.6td turbo od audi v6 i czy warto?
VNT szybciej nadmucha, bo a zmienną geometrie łopatek, pompuje od samego dołu
Ostatnio zmieniony ndz gru 21, 2008 14:20 przez vwolfi, łącznie zmieniany 1 raz.
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=216083][size=167]>>GTD sprzedam<<[/size][/url]
Bierz GT2052V i nawet się nie zastanawiaj.JABcok20 pisze:mam jeszcze turbine od skody octavi 110kM ale do regeneracji czyli koszt ok 60zl(krzywy wirnik).
jej oznaczenie to 1749 garret
ale mysle ze lepiej kupic ta od v6 za podobne pieniadze.
co o tym myslicie?
Potem nie będziesz się mógł normal nie nacieszyć autkiem bo będzie normalnie fruwać.
TYlko o naj ważniejszym nie zapomnij, Zrobić licencji pilota

- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
nie zapomnij o końcówce v na koncu
gt2052v bo samo gt2052 to inna turbosprezarka
ps. poszukaj tematu Euglena oraz Apsika, ich silniczki dosyc szybko sie poddaly na tej sprezarce
za duzo nm z dolu, bedziesz musial wykombinowac sensowne sterowanie

ps. poszukaj tematu Euglena oraz Apsika, ich silniczki dosyc szybko sie poddaly na tej sprezarce

Ostatnio zmieniony śr gru 24, 2008 10:53 przez zaprzal, łącznie zmieniany 1 raz.
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
Tak ponieważ nie zmniejszyli maksymalnego stopnia zamknięcia kierownic i ciśnienie rosło za bardzo przy małych obrotach silnika.zaprzal pisze:nie zapomnij o końcówce v na koncugt2052v bo samo gt2052 to inna turbosprezarka
ps. poszukaj tematu Euglena oraz Apsika, ich silniczki dosyc szybko sie poddaly na tej sprezarceza duzo nm z dolu, bedziesz musial wykombinowac sensowne sterowanie
[ Dodano: 24 Gru 2008 15:26 ]
a na czym teraz APSIK jeździ bo ja nic nie wiem o tym żeby Apsik zmienił turbo czyżbym był aż tak bardzo do tyłu z aktualnościami?
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
nie wiem, moze na tym samym co wtedyarwam pisze: a na czym teraz APSIK jeździ bo ja nic nie wiem o tym żeby Apsik zmienił turbo czyżbym był aż tak bardzo do tyłu z aktualnościami?
jak ma pozno wstawac to gdzie wtedy jest sens vnt?arwam pisze:Tak ponieważ nie zmniejszyli maksymalnego stopnia zamknięcia kierownic i ciśnienie rosło za bardzo przy małych obrotach silnika.
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
Nie ma późno wstawać tylko ma być ograniczane dolnych obrotach;zaprzal pisze:nie wiem, moze na tym samym co wtedyarwam pisze: a na czym teraz APSIK jeździ bo ja nic nie wiem o tym żeby Apsik zmienił turbo czyżbym był aż tak bardzo do tyłu z aktualnościami?
jak ma pozno wstawac to gdzie wtedy jest sens vnt?arwam pisze:Tak ponieważ nie zmniejszyli maksymalnego stopnia zamknięcia kierownic i ciśnienie rosło za bardzo przy małych obrotach silnika.
U mnie jest tak wyregulowane że poniżej 2000rpm masz niecałe 0,5 bara a pełne ciśnienie pojawia się przy około 2200rpm.
Da to się uzyskać za pomocą ogranicznika zamknięcia kierownic.
[ Dodano: 25 Gru 2008 08:37 ]
P.S. Od czego masz suszarkę? i jakiego typu VNT czy na zaworze upustowym?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 46 gości