brak iskry na swiecach (nagle)

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Shogun1985
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr wrz 03, 2008 08:18
Lokalizacja: Tczew-NowyStaw
Kontakt:

brak iskry na swiecach (nagle)

Post autor: Shogun1985 » pt gru 19, 2008 17:31

mam taki problem golf stał 3 dni w garazu odpaliłem bez problemu podjechałem pod dom .po godz stania gdy zszedłem odpalic silink kreci ale nie zapala . nie ma iskry.Po 1 odpaleniu brat poprawiał mi krokowca bo zle siedział i szrapnoł silnikiem pare razy to moze miewc wpływ ??silnik to 2e nigdy zadnych problemów wczesniej nie miałem.Konkretnie chodzi mi o to czy mogło sie cos odłaczyc przy tym szarpaniu silnika??????????
Ostatnio zmieniony pt gru 19, 2008 22:36 przez Shogun1985, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
vwarek
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7388
Rejestracja: ndz lip 16, 2006 16:03
Lokalizacja: zDolny Śląsk
Auto: Bora
Silnik: AQN

Post autor: vwarek » pt gru 19, 2008 18:14

Shogun1985 pisze:po godz stania gdy zszedłem odpalic silink kreci ale nie zapala . nie ma iskry.
Sprawdź wtyczkę pod aparatem zapłonowym, tą od czujnika halla, sprawdź sam czujnik i cewkę.


The quieter you become, the more you are able to hear...

Obrazek

agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » pt gru 19, 2008 18:19

sprawdz czy nie odpial sie modul halla w aparacie zaplonowym, przewody od cewki
slychac pompe paliwa po przekreceniu kluczyka?
moze zrobil zwarcie i walnal bezpiecznik od kompa



TOMMy_VW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 435
Rejestracja: ndz cze 03, 2007 11:24
Lokalizacja: SY

Post autor: TOMMy_VW » pt gru 19, 2008 22:12

Zmień nazwę tematu! Skąd ktoś kto będzie miał podobny problem znajdzie ten temat????

Posprawdzaj wtyczkę pod aparatem jak pisali wyżej.


[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].

Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » pt gru 19, 2008 22:21

pewnie padł moduł zapłonowy zdarza się


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

Shogun1985
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr wrz 03, 2008 08:18
Lokalizacja: Tczew-NowyStaw
Kontakt:

Post autor: Shogun1985 » sob gru 20, 2008 16:41

sorki za ta nazwe tematu juz ktos poprawił.Sprawdzałem pompke załącza sie.wszystkie wtyczki na swoim miejscu ,bezpieczniki tez sa ok (wiekszosc to chyba jeszcze orginalne:)) da sie jakos prosto sprawdzic ten moduł?? jak by cos to mam golfa na podmianke czesci tyle ze 1.8gt nie wiem czy to te same ??


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=119&t=462007

CAŁY MK4 2.8 4MOTION NA CZESCI

Tel kont 793-433-821

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » sob gru 20, 2008 17:06

a cewka mocno Ci się grzeje?? bo ja bym obstawiał cewkę bo to tez lubi padać. A zwłaszcza w najmniej oczekiwany sposób czyli podczas gaszenia silnika.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Shogun1985
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr wrz 03, 2008 08:18
Lokalizacja: Tczew-NowyStaw
Kontakt:

Post autor: Shogun1985 » sob gru 20, 2008 17:32

rysiektr pisze:a cewka mocno Ci się grzeje?? bo ja bym obstawiał cewkę bo to tez lubi padać. A zwłaszcza w najmniej oczekiwany sposób czyli podczas gaszenia silnika.
teraz wogule nie chce zapalic,kreci normalnie ale nie zaskakuje. a bez tego pewnie nie sprawdze czy cewka sie mocno grzeje??



TOMMy_VW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 435
Rejestracja: ndz cze 03, 2007 11:24
Lokalizacja: SY

Post autor: TOMMy_VW » sob gru 20, 2008 17:34

teraz wogule nie chce zapalic,kreci normalnie ale nie zaskakuje. a bez tego pewnie nie sprawdze czy cewka sie mocno grzeje??
Kolego masz jakieś zabezpieczenie, bądź odcięcie zrobione przez siebie? Wiesz, taki pstryczek przeciwko złodziejom własnej roboty, nieseryjny.


[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].

Shogun1985
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr wrz 03, 2008 08:18
Lokalizacja: Tczew-NowyStaw
Kontakt:

Post autor: Shogun1985 » sob gru 20, 2008 17:45

Kolego masz jakieś zabezpieczenie, bądź odcięcie zrobione przez siebie? Wiesz, taki pstryczek przeciwko złodziejom własnej roboty, nieseryjny.

ja nic w nim nie zakładalem,poprzedni włascieciel miał go miesiac w Polsce a ja mam go 3 miechy i nic mi nie wiadomo na temat jakiegos odciecia,sam szukałem czegos ale wszsytko jest w orginale nic nie widac zeby było tam montowane


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=119&t=462007

CAŁY MK4 2.8 4MOTION NA CZESCI

Tel kont 793-433-821

Awatar użytkownika
mk1988
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 697
Rejestracja: sob cze 21, 2008 11:44
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Kontakt:

Post autor: mk1988 » sob gru 20, 2008 17:47

zobacz czy ci idzie ikra do aparatu a potem patrz czy idzie dalej


byłe mk3 GT -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=478692&p=5810627#p5810627

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » sob gru 20, 2008 17:49

Shogun1985 pisze:eraz wogule nie chce zapalic,kreci normalnie ale nie zaskakuje. a bez tego pewnie nie sprawdze czy cewka sie mocno grzeje??
cewka dostaje prad gdy przekrecasz kluczyk
http://sklep.intercars.com.pl/993532564 ... c=0&moto=0
musisz sprawdzic czy dochodzi do niej napięcie
i sprawdz czy opór na uzwojeniu wtórnym wynosi 3-4 Kohm
a na pierwotnym 0.5-0.7 Ohma


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

hezek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: śr maja 02, 2007 16:15
Lokalizacja: Grójec

Post autor: hezek » sob gru 20, 2008 17:51

mk1988 pisze:zobacz czy ci idzie ikra do aparatu a potem patrz czy idzie dalej
dokładnie tak jak nie podaje bezpośrednio z cewki to sprawdź czy dochodzi do niej zasilanie miernikiem jak zasilanie jest to niema odcięcia i cewka szmelc

jak masz 2 na podmiankę i kostka pasuje to podmień i sprawdź co sie będzie działo



Shogun1985
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr wrz 03, 2008 08:18
Lokalizacja: Tczew-NowyStaw
Kontakt:

Post autor: Shogun1985 » sob gru 20, 2008 17:51

jesli dobrze sprawdzałem to z aparatu nie idzie iskra,podpiałem scwiece pod ten srodkowy kabel w aparacie i nie było iskry
Ostatnio zmieniony sob gru 20, 2008 17:52 przez Shogun1985, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 77 gości