Pasek rozrządu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

damianekkk007
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: czw lis 13, 2008 17:14
Lokalizacja: Kalisz

Pasek rozrządu

Post autor: damianekkk007 » sob gru 20, 2008 15:05

Witam

Jestem posiadaczem VW GOLFA IV 1.9 TDi 2001r i mam pytanie o pasek rozrządu ???
Po zakupie auta wymieniłem pasek rozrządu firmy DAYCO !!!!! Moje pytanie brzmi ile mniej więcej moge przejechać kilometrów na tym pasku bo mechanik który mi zakładał ten pasek powiedział ze paski tej firmy nie są takie dobre i moge przejechać jedynie ok. 20.000 km !!!!!

Proszę o pomoc !!!!!!!!!

Serdecznie pozdrawiam !!!!!!!!



Awatar użytkownika
Szosownik
Forum Master
Forum Master
Posty: 1307
Rejestracja: sob lis 25, 2006 23:39
Lokalizacja: Ostrołęka

Re: Pasek rozrządu

Post autor: Szosownik » sob gru 20, 2008 15:42

damianekkk007 pisze:Witam

Jestem posiadaczem VW GOLFA IV 1.9 TDi 2001r i mam pytanie o pasek rozrządu ???
Po zakupie auta wymieniłem pasek rozrządu firmy DAYCO !!!!! Moje pytanie brzmi ile mniej więcej moge przejechać kilometrów na tym pasku bo mechanik który mi zakładał ten pasek powiedział ze paski tej firmy nie są takie dobre i moge przejechać jedynie ok. 20.000 km !!!!!

Proszę o pomoc !!!!!!!!!

Serdecznie pozdrawiam !!!!!!!!
głupi jest ten mechanik jak but
ja na DAYKO robiłem 60.000



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » sob gru 20, 2008 15:43

co do DAYCO to albo nie znał facio firmy i sie wypowiedzial o czym o czym nie ma pojecia albo ....nie wiem
DAYCO idzie na pierwszy montaż do FORDa np wiec chyba nie jest tak źle a raczej nikt nie produkuje pasków na przebieg rzędu 20kkm.
Co do przebiegu jaki zrobi ten pasek to raczej kieruj swoje ciekawość w kierunku książek serwosowych albo książek napraw i tam będzie podane co ile się robi rozrząd w 1.9 tdi. Ale na pewno nie ma pasków co robiątylko 20kkm. Nawet daewoo robi 60 :p



Awatar użytkownika
Szosownik
Forum Master
Forum Master
Posty: 1307
Rejestracja: sob lis 25, 2006 23:39
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: Szosownik » sob gru 20, 2008 15:52

sas_gti pisze:wypowiedzial o czym o czym nie ma pojecia albo ....nie wiem
szkoda gadać jakie pojęcie mają niektórzy mechanicy,przekonałem się nie raz



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » ndz gru 21, 2008 00:34

koledzy, skoro mowa tu o wytrzymałości pasków rozrządu to tylko tak dla ciekawości zacytuję wypowiedź dzisiejszą forumowicza Andrzej West z forum.tdi-tuning.pl :

"To ja dorzucam coś dla przestrogi:
Firma Gates Europe zanotowała wprowadzenie do obrotu na polskim rynku partii podrabianych pasków PowerGrip o numerach 5310XS, 5408XS, 5419XS, 5434XS. Paski te jedynie przypominają oryginalne produkty, pochodzą jednak z nielegalnych źródeł. Nie są zgodne ze standardami firmy Gates, odpowiadającymi specyfikacji OE, dlatego też mogą ulegać przedwczesnemu uszkodzeniu. Firma Gates podjęła działania, które mają na celu ukrócenie tego procederu.

„Ta sytuacja zwróciła naszą uwagę, gdy dobrze postrzegani na rynku pośrednicy zaczęli reklamować podrabiane paski - mówi Peter Verdonckt, dyrektor sprzedaży Gates Europe - Firmy montujące podrabiane paski mają problemy związane ze stosowaniem produktów nieodpowiedniej jakości oraz roszczeniami klientów, które nie są objęte gwarancją”.

Firma Gates, przeciwdziałając tej sytuacji, przekazała importerom produktów Gates informacje, które pozwalają na identyfikację podrabianych pasków. Celem dalszej ochrony marki oraz klientów zaleca się kupowanie pasków PowerGrip wyłącznie poprzez sieć dystrybucji firmy Gates.

Przemysł samochodowy coraz częściej napotyka na problem podrabianych części.
Gates podejmuje wszystkie możliwe kroki, żeby zapobiegać lub eliminować sprzedaż podrabianych produktów pod swoim logo. Istotne jest, aby wszystkie podmioty działające na rynku były zaangażowane we wspieraniu podobnych działań. Mechanicy lub sprzedawcy, którzy mają wątpliwości co do autentyczności produktu lub otrzymali ofertę zakupu pasów rozrządu PowerGrip znacznie poniżej cen rynkowych, proszeni są o kontakt z firmą Gates: marcinp@gates.com , tel. +48-69.44.57.622
żródło-http://www.motofocus.com.pl/index.php?a ... &mailreq=1
"


Obrazek

damianekkk007
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: czw lis 13, 2008 17:14
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: damianekkk007 » ndz gru 21, 2008 01:19

Bardzo wam koledzy dziękuje za pomoc teraz już przynajmniej wiem na czym stoję :P



Awatar użytkownika
imp
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 845
Rejestracja: ndz kwie 10, 2005 23:31
Lokalizacja: mysłovwice/glivwice
Kontakt:

Post autor: imp » ndz gru 21, 2008 10:16

damianekkk007 pisze:Bardzo wam koledzy dziękuje za pomoc teraz już przynajmniej wiem na czym stoję :P
Stoisz nad wyborem nowego mechanika !


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53310&postdays=0&postorder=asc&start=0]my ex mk3 GTI 20 jahre by ABF[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2269482#2269482]actual mk4 GTI Exlusive by AGU[/url]

6N 1.4 8V/MK4 1.6 8V/MK3GTI 2.016v/DERBY 1.1 8V/MK4GTI 1.8T 20V/6N 1.3 8V/A4 B6 1.9TDI/A4 B7 2.0TDI

xperl
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 152
Rejestracja: ndz sty 28, 2007 15:36
Lokalizacja: Poznan

Post autor: xperl » ndz gru 21, 2008 13:37

Witam... podlacze sie pod temat, przejechalem 55tys od wymiany rozrzadu, jakiej firmy byscie polecili do AGRa z chipem... i jak to jest z pompa wody? nigdy jej nie wymienialem a obilo mi sie o uszy ze przy kazdej wymianie rozrzadu, jak to jest?



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » ndz gru 21, 2008 15:05

nie znam AGR ale jak jest na pasku rozrządu to wymieniaj zgodnie z zalecenieami,
Jak jest na zwykłym pasku napędowym to możesz zaryzykować i wymieniać osobno, np jak już padnie, bo nie wiąże się to z rozbieraniem rozrządu, ale oczywiscie rowniez wskazane jest wyminiać co tyle ile podaje VW.
Ja zakładam zawsze paski CONTI i rolki EVR/INA



Awatar użytkownika
Szosownik
Forum Master
Forum Master
Posty: 1307
Rejestracja: sob lis 25, 2006 23:39
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: Szosownik » ndz gru 21, 2008 15:35

AGR to silnik TDI 90-konny
Ostatnio zmieniony ndz gru 21, 2008 15:36 przez Szosownik, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
jarusss
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: śr lis 19, 2008 19:31
Lokalizacja: Wlkp.
Kontakt:

Post autor: jarusss » ndz gru 21, 2008 23:15

ja też mam AGR i założyłem taki komplet rozrządu http://www.allegro.pl/item466211595_roz ... v_agr.html ale nie wiem jak to jest z paskiem jak samochód ma chipa ale myśle że to nie ma różnicy chyba że znajdziesz gdzieś naprawde wzmacniany pasek



xperl
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 152
Rejestracja: ndz sty 28, 2007 15:36
Lokalizacja: Poznan

Post autor: xperl » pn gru 22, 2008 00:46

jarusss pisze:ja też mam AGR i założyłem taki komplet rozrządu http://www.allegro.pl/item466211595_roz ... v_agr.html ale nie wiem jak to jest z paskiem jak samochód ma chipa ale myśle że to nie ma różnicy chyba że znajdziesz gdzieś naprawde wzmacniany pasek
ja tez tak uwazam ale jak juz jest wzmocne auto to wole miec pewnosc ze jest to dobry rozrzad ;>



Andrzej1963
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 274
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 17:45
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Andrzej1963 » pn gru 22, 2008 01:38

jarusss pisze:chyba że znajdziesz gdzieś naprawde wzmacniany pasek
nawiązując do wątku z tytułowego postu paski Dayco są wzmocnione i nie ustępują raczej jakościowo innym renomowanych firm. Faktycznie do fordów są zakładane na pierwszy montaż (tyle,że są opisywane logo Forda) i spisują się bardzo dobrze.
P.S. Gdzie Ty kolego znalazłeś takiego "cudownego" mechanika co takie totalne bzdury Ci opowiada??


Andrzej

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 348 gości