Gasnący silnik w czasie zwalniania
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Gasnący silnik w czasie zwalniania
mam problem i bardzo proszę o jakieś sugestię. mianowicie w momencie kiedy samochód zwalnia i spadają obroty silnik najzwyczajniej gaśnie i muszę go ponownie odpalać. nie mam pojęcia co może być nie tak może cos z komputerem ? najgorsze, że to następuje również w momencie wjazdu w zakręt a po zgaśnięciu kierownica nie odpowiada ;/ nie muszę mówić czym to może się skończyć. mam nadzieję, że coś mi poradzicie. Czy może odpięcie akumulatora np. na całą noc zresetowało by jakoś komputer ? pozdrawiam i liczę bardzo na pomoc.
- imp
- Gadatliwa bestia
- Posty: 845
- Rejestracja: ndz kwie 10, 2005 23:31
- Lokalizacja: mysłovwice/glivwice
- Kontakt:
Kolego napisz jaki silnik ,w 1.6 np. padały cewki zapłonowe i tak sie to m.in objawiało.
Przepustnicy przy tej robocie którą wykonywali Ci mechanicy raczej nie dotykali .
Silniczek krokowy też może być odpowiedzialny za takie objawy ..
A powinienes zacząć od podpięcia auta pod kompa i sprawdzic czy nie ma jakiś błędów..
Przepustnicy przy tej robocie którą wykonywali Ci mechanicy raczej nie dotykali .
Silniczek krokowy też może być odpowiedzialny za takie objawy ..
A powinienes zacząć od podpięcia auta pod kompa i sprawdzic czy nie ma jakiś błędów..
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53310&postdays=0&postorder=asc&start=0]my ex mk3 GTI 20 jahre by ABF[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2269482#2269482]actual mk4 GTI Exlusive by AGU[/url]
6N 1.4 8V/MK4 1.6 8V/MK3GTI 2.016v/DERBY 1.1 8V/MK4GTI 1.8T 20V/6N 1.3 8V/A4 B6 1.9TDI/A4 B7 2.0TDI
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2269482#2269482]actual mk4 GTI Exlusive by AGU[/url]
6N 1.4 8V/MK4 1.6 8V/MK3GTI 2.016v/DERBY 1.1 8V/MK4GTI 1.8T 20V/6N 1.3 8V/A4 B6 1.9TDI/A4 B7 2.0TDI
Dorzuce od siebie ze jesli chcesz byc taki oszczedny na paliwie to nigdy niewyzucaj na luz tylko zawsze dojerzdzaj na biegu.
Jadac na biegu bez dodawania gazu samochod niespala wogule paliwa!!!
Jadac na biegu bez dodawania gazu samochod niespala wogule paliwa!!!
[url=http://img363.imageshack.us/my.php?image=dsc00062xo0.jpg][img]http://img363.imageshack.us/img363/681/dsc00062xo0.th.jpg[/img][/url]
Moje Autko
http://ferag.wrzuta.pl/audio/eSOsFMaXVU/
http://ferag.wrzuta.pl/audio/eXnqLI2t79/
Moje Autko
http://ferag.wrzuta.pl/audio/eSOsFMaXVU/
http://ferag.wrzuta.pl/audio/eXnqLI2t79/
- FILIP_1988
- Ma gadane
- Posty: 242
- Rejestracja: pt gru 28, 2007 23:35
- Lokalizacja: Warszawa
Ferag pisze:Dorzuce od siebie ze jesli chcesz byc taki oszczedny na paliwie to nigdy niewyzucaj na luz tylko zawsze dojerzdzaj na biegu.
Jadac na biegu bez dodawania gazu samochod niespala wogule paliwa!!!
Dzis miałem sprzeczke z ojcem na ten temat. Byl swięcie przekonany ze trzeba wyrzucac na luz przy dojezdzie np do skrzyzowania,bo kiedys tak mu powiedzial jakis mechanik.
Wiec jesli nie wyrzucimy na luz, sciagniemy noge z gazu-bedzie mniejsze spalanie. Cos jeszcze za tym przemawia? Bo nie moglem go przekonac:)
- imp
- Gadatliwa bestia
- Posty: 845
- Rejestracja: ndz kwie 10, 2005 23:31
- Lokalizacja: mysłovwice/glivwice
- Kontakt:
Kolego zacznij od przepustnicy i silniczka krokowego ,bo to bolączka tych silników .sebao88 pisze:silnik to 1.4 16 V, najprawdopodobniej to właśnie problemy z komputerem. Po świętach podłącze i zobaczymy co w trawie piszczy. a co myślicie, o tym, że to coś z reduktorem biegu jałowego ?
Co do jazdy dla oszczednosci FILIP_1988 wsadz tatuska do auta i pokaz mu na kompie jak spalanie chwilowe wyglada w momęcie hamowania silnikiem..
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53310&postdays=0&postorder=asc&start=0]my ex mk3 GTI 20 jahre by ABF[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2269482#2269482]actual mk4 GTI Exlusive by AGU[/url]
6N 1.4 8V/MK4 1.6 8V/MK3GTI 2.016v/DERBY 1.1 8V/MK4GTI 1.8T 20V/6N 1.3 8V/A4 B6 1.9TDI/A4 B7 2.0TDI
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2269482#2269482]actual mk4 GTI Exlusive by AGU[/url]
6N 1.4 8V/MK4 1.6 8V/MK3GTI 2.016v/DERBY 1.1 8V/MK4GTI 1.8T 20V/6N 1.3 8V/A4 B6 1.9TDI/A4 B7 2.0TDI
ok wrzucę go na warsztat bo świętach a w razie co to naprawa/wymiana to duże koszta ? a co do tego dojeżdzania do zakrętów to zawsze na 2/3 a nie na luzie hehe pozdraiwamimp pisze:Kolego zacznij od przepustnicy i silniczka krokowego ,bo to bolączka tych silników .sebao88 pisze:silnik to 1.4 16 V, najprawdopodobniej to właśnie problemy z komputerem. Po świętach podłącze i zobaczymy co w trawie piszczy. a co myślicie, o tym, że to coś z reduktorem biegu jałowego ?
Co do jazdy dla oszczednosci FILIP_1988 wsadz tatuska do auta i pokaz mu na kompie jak spalanie chwilowe wyglada w momęcie hamowania silnikiem..
-
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: sob maja 17, 2008 20:01
- Lokalizacja: Białystok
Re: Gasnący silnik w czasie zwalniania
Ja akurat miałem to samo gasł przy mocniejszym skrecaniu i przy dojeżdzaniu do skrzyżowania na luzie. Radzę szybko to naprawić ja mało co nie skończyłem w rowie bo zgasł mi w zakręcie.
Pomogło czyszczenie przepustnicy autko miało wtedy przejechane 130 000 i przepustnica nigdy nie była czyszczona. Zaczęło sie od falowania obrotów poźniej coraz częściej gasł.
Pomogło czyszczenie przepustnicy autko miało wtedy przejechane 130 000 i przepustnica nigdy nie była czyszczona. Zaczęło sie od falowania obrotów poźniej coraz częściej gasł.
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
innymi słowy podczas hamowania silnikiem nie spala paliwa. Wiem hamować silnikiem należy możliwie często, używajac tego typu hamowania zamiast hamowania hamulcem nożnym. Jest to oszczedność paliwa i klocków. Dotyczy to głównie układów z elektronicznym wtryskiem. Tacie mozesz znaleźć jakiś artyku łw necie o hamowaniu silnikiem.FILIP_1988 pisze:Wiec jesli nie wyrzucimy na luz, sciagniemy noge z gazu-bedzie mniejsze spalanie.
Ostatnio zmieniony ndz gru 21, 2008 15:02 przez sas_gti, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 391 gości