Klapka "zimne-ciepłe" pod filtrem powietrza
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Klapka "zimne-ciepłe" pod filtrem powietrza
Witam.Czy Oryginalnie w tym silniku ( ADD) jest coś takiego jak taka klapka przełączająca na ciepłe i zimne powietrze ? U mnie nie ma czegos takiego i cały czas bierze zimne powietrze i nie wiem czy tak producent sobie wymyślił czy jakis helmut coś kombinował.
masz w nim instalację LPG albo może była wcześniej? Bo przy instalacjach LPG blokuje się tą klapkę(na zimne) to może ktoś ją całkiem wywalił...
No i chodzi tylko Ci o klapkę, o tek kawałeczek plastiku? Tam powinien być doprowadzony też mały przewód(rurka) i sterować membraną-siłownikiem(doczepione to to do obudowy filtra), który to właśnie poruszą ta klapkę. W środku filtra musiałbyś mieć też rurę, która doprowadza powietrze ciepłe z silnika oraz z drugiej strony rurkę od zimnego z zewnątrz.Bynajmniej ja tak mam
No i chodzi tylko Ci o klapkę, o tek kawałeczek plastiku? Tam powinien być doprowadzony też mały przewód(rurka) i sterować membraną-siłownikiem(doczepione to to do obudowy filtra), który to właśnie poruszą ta klapkę. W środku filtra musiałbyś mieć też rurę, która doprowadza powietrze ciepłe z silnika oraz z drugiej strony rurkę od zimnego z zewnątrz.Bynajmniej ja tak mam
dekoracje weselne, florystyka -> prv
Nie ma i nie było instalacji LPG, a jest tak, że nie ma doprowadzonych tam żadnych wężyków, żadnych klapek a powietrze jest zaciagane otworem w obudowie filtra od strony lampy i od strony silnika gdzie wystaje tylko taki kruciec do którego można by było podłączyć rure z ciepłym powietrzem ale tego nie ma i bierze cały czas zimne.
Troche ludzi z forum ma taki silnik, halo odezwijcie sie
[ Dodano: 19 Gru 2008 19:33 ]
Troche ludzi z forum ma taki silnik, halo odezwijcie sie
[ Dodano: 19 Gru 2008 19:33 ]
też mi sie tak zawsze wydawałoT.O.B.I. pisze: każdy silnik posiadać powinien zasilanie w ciepłe/zimne powietrze
Ostatnio zmieniony pt gru 19, 2008 20:34 przez mmarek, łącznie zmieniany 2 razy.
Klapka kieruje ciepłe powietrze z okolic wydechu wprost na filtr powietrza. Pomaga to szybciej osiągnąć temperaturę pracy silnika oraz katalizatora spalin. Gdy to nastąpi mniej więcej wtedy klapka zaczyna kierować juz zimne powietrze. Lepiej jest mieć zimne z tego względu że w tej samej objętości powietrza, wiecej tlenu będzie w zimnym a to daje efektywniejsze spalanie mieszanki. faktycznie auto pare minut później złapie temperaturę, ale jest to kwestia 2 lub może 3 minut. Temperatura powietrza zasysanego aż tak nie wpływa na temp. silnika Na paliwie nic nie odczujesz.
Ostatnio zmieniony pt gru 19, 2008 21:21 przez sHpAaKu, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 373 gości