Miałem w swoim Mk5 identyczny problem podczas gaszenia silnika - niemalże chciał wyskoczyć spod maski - u mnie akurat przyczyną był dwumas, po wymianie dwumasu wszystko wróciło do normyjarkob pisze:Witam,
Podczas gaszenia silnika buda się trzęsie. Poduszki silnika raczej są w dobrym stanie dlatego że nie trzęsie budą na zimnym silniku.
Obiło mi się o uszy że mogę mieć dziurawy jakiś wężyk. Nie mam zielonego pojęcia gdzie go mogę znaleźć. I Tu pytanie gdzie ten wężyk jest. Jeżeli możecie zaznaczcie mi na zdjęciu gdzie on jest.
Może trzęsienie jest wynikiem czegoś innego.
Telepie silnikiem (AFN) podczas gaszenia
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10573
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: Telepie silnikiem (AFN) podczas gaszenia
W 1Z nie mSZ DWUMASU, ale ostatnio kumpel paskiem TDi 1Z był u mechanika wymieniał pompe wody i mechanik przy okazji przestawił mu kąt wtrysku, bo jak on to powiedział silnik twardo sie gasił i przy tym telepał. Przyznam sie nie słyszałem zeby ktoś cos takiego praktykował, bo statyczny kąt ma byc ustawiony w granicach 50 i wtedy jest optymalnie. A jego TDi-k palił i pracował dobrze i raczej nie potrzebował korekty wtrysku.
dziwna teoria , co ma gaszenie silnika do kąta wtrysku , przy gaszeniu odcinamy paliwo i tyleszatanek pisze:przy okazji przestawił mu kąt wtrysku, bo jak on to powiedział silnik twardo sie gasił i przy tym telepał.
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Z katami wtr mam duzo do czynienia i nigdy nie mialo to zadnego wplywu na wylaczanie silnika.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Na 99% przyczyna telepania silnikiem przy gaszeniu jest nieszczelnosc w ukladzie podcisnienia, przetarty ktorys wezyk lub luzny króciec od pompy vacum-wiekszosc przypadkow(wczesniej u mnie czuc bylo nieco slabsze hamulce i slaba reakcja na dodanie gazu). Tak sie sklada , ze robilem to jakies dwa tygodnie temu podczas wymiany oleju itd. Mimo , ze dwie poduszki przydalo by sie juz wymienic to silniczek gasnie mieciutko jak nigdy dotad! pozdr.
Dokładnie tak w AFN-ie to odpda.
A czy próbował ktos z was zdjąć wąż z kolektora ssącego i podczas gaszenia zamknąć dopływ powietrza do silnika czyms szczelnym np. piłką do tenisa , no wiecie czyms pasującym. Trzeba by było sprawdzic czy to ma związek ze sprężaniem .
[ Dodano: 28 Gru 2008 19:42 ]
No i jak koledzy rozwiązał ktos z was ten problem telepania silnikiem ??
A czy próbował ktos z was zdjąć wąż z kolektora ssącego i podczas gaszenia zamknąć dopływ powietrza do silnika czyms szczelnym np. piłką do tenisa , no wiecie czyms pasującym. Trzeba by było sprawdzic czy to ma związek ze sprężaniem .
[ Dodano: 28 Gru 2008 19:42 ]
No i jak koledzy rozwiązał ktos z was ten problem telepania silnikiem ??
no i jak, macie jakies dalsze teorie??.
a czy wywalone koło pasowe moze powodowac drgania i telepanie silnikiem podczas gaszenia??.
niby koło mam ok bo sie nic nie giba, wymieniałem wczoraj rozrzad i chciałem odkrecic koło paska rozrzadu na wale zeby tam przylukac, ale uwierzcie mi ze kreciłem na przdłuzce z rurka na koncu i sie wszystko gięło, hehhe i dałem spokój zostawiłem to.
koło paska wielorowkowego wyglada ok, nie widac zuzycia gumy, wiec nie wiem co i jak.
a czy wywalone koło pasowe moze powodowac drgania i telepanie silnikiem podczas gaszenia??.
niby koło mam ok bo sie nic nie giba, wymieniałem wczoraj rozrzad i chciałem odkrecic koło paska rozrzadu na wale zeby tam przylukac, ale uwierzcie mi ze kreciłem na przdłuzce z rurka na koncu i sie wszystko gięło, hehhe i dałem spokój zostawiłem to.
koło paska wielorowkowego wyglada ok, nie widac zuzycia gumy, wiec nie wiem co i jak.
- hx_malbork
- TdiGangsters
- Posty: 109
- Rejestracja: sob kwie 05, 2008 16:17
- Lokalizacja: Malbork
- Kontakt:
mi odziwo telepalo i bylo glosne tluczenie przy gaszeniu spowodowane luzna oslona termiczna nad rura wydechowa. Dostawala takich drgan przy gaszeniu, ze az buda sie trzesla. Oczywiscie watpie aby u Ciebie to byl ten problem, ale warto dodac, ze i taka przyczyna moze spowodowac telepotanie samochodem.
[img]http://img191.imageshack.us/img191/623/ewfsdfsdf.jpg[/img]
piter_s i całe szczęście ze nie odkręciłeś tej śruby, powiem szczerze ze mozna sobie niezłego bałaganu narobic jak sie za lekko je dokręci,albo przeciagnie starą śrubę, było kilka przypadków ze przy wymianie rozrządu ktos odkręcił to koło i zakręcił na tej samej śrubie a poten silnik na złom. Wiec podczas wymiany rozrzadu albo wogóle jej nie ruszac albo odrazu kupic nową śrubę i koło i dowalic porządnie nawet z klejem.U mnie sie nic nie giba więc koła zębatego i śruby nie tykam. A jesli chodzi o koło to po gumie nie poznasz ze jest wywalone. u mnie stare piszczało na zimnym jak cholera guma była ok i tez sie nie gibało,jedno co dało sie zauwazyc to niewielki błyszczący(wytarty) ślad na obwodzie koła w miejscu łączenia sie gumy z metalem, dosłownie szerokości niecałego milimetra, był to znak ze było tam niezłe tarcie podczas pracy.
A powiedzcie jak u was sprawa wygląda z dwumasem? Moze ktoś wymieniał , i zmieniło sie coś odnosnie telepania?
A powiedzcie jak u was sprawa wygląda z dwumasem? Moze ktoś wymieniał , i zmieniło sie coś odnosnie telepania?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 158 gości