[MK3] z zawieszenia seryjnego na gwint

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
kamil52115211
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 119
Rejestracja: ndz lis 11, 2007 01:53
Lokalizacja: gw
Kontakt:

[MK3] z zawieszenia seryjnego na gwint

Post autor: kamil52115211 » czw gru 18, 2008 22:42

Witam na wiosne planuje załozyc gwint i pozbyc sie seryjnego zawiesznia i chce sie was poradzic co moglbym przy okazji zrobić w zawieszeniu ( dodam ze cos mi puka w lewym tylnim amortyzatorze, i ostatnio moj mechanik stwierdził ze mam luzy jak szarpal moim mk3 na kanale)
dodam ze w kwesti zawieszenia sie nie znam wiec czekam na wasze sugestie



Awatar użytkownika
_zakix_
Forum Master
Forum Master
Posty: 1677
Rejestracja: wt kwie 19, 2005 00:12
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Post autor: _zakix_ » pt gru 19, 2008 00:06

kamil52115211, podjedz na jakaś stację diagnostyczną lub dobry warsztat niech Ci sprawdza co jest z twoim zawiasem i podczas wymiany amorów zrób resztę by nie robić dwa razy zbieżności ...


[b] [url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=113886]Vw Golf GT Special`95[/url] [/b]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images24.fotosik.pl/299/7648a19958ab6809.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » pt gru 19, 2008 00:28

wymien wszystkie zuzyte elementy tj tuleje gumowo metalopwe oraz ew poduszki i lozyska u gory makpersonów
Ostatnio zmieniony pt gru 19, 2008 00:28 przez MAPET, łącznie zmieniany 1 raz.


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
kamil52115211
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 119
Rejestracja: ndz lis 11, 2007 01:53
Lokalizacja: gw
Kontakt:

Post autor: kamil52115211 » pt gru 19, 2008 20:47

ok dzieki :bajer:



Awatar użytkownika
Deloox
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 329
Rejestracja: pt cze 15, 2007 23:55
Lokalizacja: Olsztyn-Morąg-Hawaje
Kontakt:

Post autor: Deloox » pt gru 26, 2008 14:32

MAPET pisze:wymien wszystkie zuzyte elementy tj tuleje gumowo metalopwe oraz ew poduszki i lozyska u gory makpersonów
Mapet a jak się mają zwykłe tuleje metalowe, łożyska makpersonów do gwintu? Ma jakis wpływ, że będzie gwint i reszta dupereli zwykła, czy lepiej wkładać jakieś bardziej przystosowane do gwintu? Chodzi mi o trwałość czy zwykłych części nie będzie trzeba co roku zmieniać albo lepiej? Mówimy o zwykłej eksploatacji auta po polskich drogach.


moja była http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1196467#1196467

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » pt gru 26, 2008 16:58

roznie ja mialem gwintaq 3 lata i nie sypaly sie oryginalne zwykle tuleje

a kumplowi co roku 1 leci i teraz dal pouliretany


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 78 gości