brak mocy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
rabbit1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: śr kwie 05, 2006 01:40
Lokalizacja: Pabianice
Kontakt:

brak mocy

Post autor: rabbit1 » śr gru 17, 2008 23:15

zjawisko problemu polega na tym, iż na biegu jałowym ładnie wkręca się na obroty , silnik równo pracuje. Na biegu ruszając z pół sprzęgła nie ma problemu jak i ruszając powoli, jednak dopiero gdy wcisnę mocniej pedał gazu na biegu to silnik się dławi traci moc i gaśnie.
Czekam na porady



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr gru 17, 2008 23:26

Mało danych, ale może pompka nie dostarcza dość paliwa ( ma wybić 2.5 m w górę jak założysz na nią wężyk i kręcisz rozrusznikiem) albo filtr paliwa zatkany. W samym gaźniku może być przytkana dusza drugiej gardzieli albo nie otwiera się przepustnica drugiego stopna z powodu awarii jej siłownika podciśnieniowego


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
rabbit1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: śr kwie 05, 2006 01:40
Lokalizacja: Pabianice
Kontakt:

Post autor: rabbit1 » czw gru 18, 2008 23:41

po szybkiej diagnozie paliwo wybija na max. 10cm przy kręceniu rozrusznikiem. Kolejna podpowiedź to to , że silnik jest włożony z mk2 do mk1 , zbiornik paliwa z mk1. I zastanawiam się czy czegoś nie brakuje w układzie paliwowym. W tej chwili wygląda tak: zbiornik,wąż paliwowy,pompka,gaźnik


www.vwtp.phorum.pl Pabianikcki klub vw

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw gru 18, 2008 23:53

no a to puszeczka nad pompką (zbiornik zborniczek przelewowy czy coś i z niej wąż powrotny? Pewnie skończyłeś pompkę bo pracowała pod nadmiernym obciażeniem z powodu braku powrotu palwa do zbiornika. Wymień pompkę, załóż czego brakuje i będzie ok. Chyba.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
rabbit1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: śr kwie 05, 2006 01:40
Lokalizacja: Pabianice
Kontakt:

Post autor: rabbit1 » czw gru 18, 2008 23:57

jest powrót do baku


www.vwtp.phorum.pl Pabianikcki klub vw

magbet
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: sob kwie 01, 2006 17:11
Lokalizacja: kraków

Post autor: magbet » czw gru 18, 2008 23:59

Na gaźnikach się nie znam ale jak pompka filtr itp będzie ok to sprawdź miedziane przewody paliwowe pod autem bo może być przygnieciony od kamienia lub czegoś takiego.
Sprawdź tez łączenia na przewodach bo może dostawać się powietrze.



Awatar użytkownika
rabbit1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: śr kwie 05, 2006 01:40
Lokalizacja: Pabianice
Kontakt:

Post autor: rabbit1 » pt gru 19, 2008 00:02

http://www.vw-youngtimer.pl/forum/viewt ... &start=165
tu w miarę widać silnik na zdjęciu. Przewody nowe paliwowe nowe. proszę o opis budowy układu paliwowego bo może coś pominąłem


www.vwtp.phorum.pl Pabianikcki klub vw

magbet
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: sob kwie 01, 2006 17:11
Lokalizacja: kraków

Post autor: magbet » pt gru 19, 2008 00:29

podaj dane silnika i rok produkcji to sprawdzę czy mam schemat.



Marcin85
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: sob sie 09, 2008 17:26
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Marcin85 » pt gru 19, 2008 01:18

rabbit1 pisze:zjawisko problemu polega na tym, iż na biegu jałowym ładnie wkręca się na obroty , silnik równo pracuje. Na biegu ruszając z pół sprzęgła nie ma problemu jak i ruszając powoli, jednak dopiero gdy wcisnę mocniej pedał gazu na biegu to silnik się dławi traci moc i gaśnie.
Miałem to samo tylko że w GTI 8v. Autko na biegu jałowym wkręcało się jak głupie,na polnej drodze koło warsztatu z miejsca koła mieszały od niewielkich obrotów. Wydawało się być ok ale jak pojechałem na prostą asfaltówkę i z 1 biegu dałem pełny gaz chcąc go przeciągnąć i wbić 2 bieg to.....MUŁ TOTALNY :crazy: .Udałem się do innego mechanika który specjalizował się tylko i wyłącznie w gaźnikach oraz wtryskach.On podłączył parę urządzeń pod silnik,analizator spalin do wydechu a następnie lampę stroboskopową i ustawił zapłon od nowa(tamten mechanik ustawiał na ''słuch'') Kazał się przejechać i.... jak przyjechałem rogal nie mógł mi zejść z twarzy :helm: Obrotomierz aż się przekręcał. :grin: Sprawdź zapłon ale tylko i wyłącznie stroboskopem.Może banalne ale prawdziwe.Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony pt gru 19, 2008 01:23 przez Marcin85, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
rabbit1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: śr kwie 05, 2006 01:40
Lokalizacja: Pabianice
Kontakt:

Post autor: rabbit1 » pt gru 19, 2008 20:14

pompa dobra, gaźnik dobry, podciśnienia powymieniane normalnie nie mam już pomysłu

[ Dodano: 19 Gru 2008 23:55 ]
zapłon ustawiony chodzi na trzech, prawdopodobny powód wywalony gwint na świecy i ledwo co siedzi jutro gwintowanie i wymiana podstawy gaźnika

[ Dodano: 26 Gru 2008 23:20 ]
głowica prze gwintowana, zapłon ok, pali od razu , nie trzyma obrotów nadal brak mocy, podstawa gaźnika zmieniona


www.vwtp.phorum.pl Pabianikcki klub vw

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 213 gości