MK4 TDI - obniżenie
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
- cosmoo
- Użytkownik
- Posty: 263
- Rejestracja: czw wrz 04, 2008 19:58
- Lokalizacja: GRW / WG XXXXX
- Kontakt:
MK4 TDI - obniżenie
Witam,
jestem nowy na tym forum, jak również od niedawna posiadam moje pierwsze MK4
przejżałem parę tematów na tym forum i widzę, że są tu całkiem fajne wózki, więc postanowiłem się poradzić !!!
obecnie mam seryjne zawieszenie i felgi 16" aczkolwiek nadszedł czas świąteczny (dodatkowa premia w firmie) więc postanowiłem sobie zrobić prezent...
teraz chciałbym sobie troszkę obniżyć autko, a na wiosnę zakupić nowe felgi 17". Narazie upatrzyłem sobie coś takiego:
http://sklep.monster-tuning.pl/product_ ... ts_id/3225
słyszałem, że Koni to w miarę dobra firma i robi solidny sprzęt.
Jeśli macie jakieś uwagi, ewentualne propozycje, napiszcie i poradźcie, może znacie jakieś lepsze sklepy gdzie mógłbym coś takiego lub podobnego dostać.
Każda uwaga, propozycja mile widziana!!!
jestem nowy na tym forum, jak również od niedawna posiadam moje pierwsze MK4
przejżałem parę tematów na tym forum i widzę, że są tu całkiem fajne wózki, więc postanowiłem się poradzić !!!
obecnie mam seryjne zawieszenie i felgi 16" aczkolwiek nadszedł czas świąteczny (dodatkowa premia w firmie) więc postanowiłem sobie zrobić prezent...
teraz chciałbym sobie troszkę obniżyć autko, a na wiosnę zakupić nowe felgi 17". Narazie upatrzyłem sobie coś takiego:
http://sklep.monster-tuning.pl/product_ ... ts_id/3225
słyszałem, że Koni to w miarę dobra firma i robi solidny sprzęt.
Jeśli macie jakieś uwagi, ewentualne propozycje, napiszcie i poradźcie, może znacie jakieś lepsze sklepy gdzie mógłbym coś takiego lub podobnego dostać.
Każda uwaga, propozycja mile widziana!!!
- barteKKK03
- V.I.P.
- Posty: 15224
- Rejestracja: sob mar 12, 2005 15:22
- cosmoo
- Użytkownik
- Posty: 263
- Rejestracja: czw wrz 04, 2008 19:58
- Lokalizacja: GRW / WG XXXXX
- Kontakt:
Wiem, przeglądałem wiele aukcji, ale...
nie wiem, czy tylko ja tak mam ale jakoś raczej nie podchodzi mi używane, to tak jak z oponami nie kupiłbym używanych. Nigdy nie wiadomo, jak ktoś jeździł, jaki przebieg ma to zawieszenie itp. Przy zakupie nowego jest niby jakaś gwarancja. Może się mylę, ale takie mam podejście do rzeczy używanych...
nie wiem, czy tylko ja tak mam ale jakoś raczej nie podchodzi mi używane, to tak jak z oponami nie kupiłbym używanych. Nigdy nie wiadomo, jak ktoś jeździł, jaki przebieg ma to zawieszenie itp. Przy zakupie nowego jest niby jakaś gwarancja. Może się mylę, ale takie mam podejście do rzeczy używanych...
Ostatnio zmieniony czw gru 18, 2008 22:35 przez cosmoo, łącznie zmieniany 1 raz.
- barteKKK03
- V.I.P.
- Posty: 15224
- Rejestracja: sob mar 12, 2005 15:22
- cosmoo
- Użytkownik
- Posty: 263
- Rejestracja: czw wrz 04, 2008 19:58
- Lokalizacja: GRW / WG XXXXX
- Kontakt:
OK, w tym się zgadzamy
wyżej wspomniałeś o gwincie... wydaje mi się, że przy -40mm i felgach 17" (mam nadzieję, że w niedalekiej przyszłości) nie ma już zbyt wielkiej możliwość obniżania bez ingerencji w pozostałe części typu drążki itp. nie wspominając chyba już o komforcie.
Czy aż tak często kręci się tym gwinetm, aż tak często zmieniacie ustawienia??? (słyszałem, że po każdym kręceniu powinno się robić geometrię na nowo)
Pzdr.
wyżej wspomniałeś o gwincie... wydaje mi się, że przy -40mm i felgach 17" (mam nadzieję, że w niedalekiej przyszłości) nie ma już zbyt wielkiej możliwość obniżania bez ingerencji w pozostałe części typu drążki itp. nie wspominając chyba już o komforcie.
Czy aż tak często kręci się tym gwinetm, aż tak często zmieniacie ustawienia??? (słyszałem, że po każdym kręceniu powinno się robić geometrię na nowo)
Pzdr.
- barteKKK03
- V.I.P.
- Posty: 15224
- Rejestracja: sob mar 12, 2005 15:22
Zależy od gwintucosmoo pisze:nie wspominając chyba już o komforcie.
Jak się zachoruje na glebę to co jakiś czas ten centymetr się przykręci, heheCzy aż tak często kręci się tym gwinetm, aż tak często zmieniacie ustawienia???
A tak w sumie to przy użytku codziennym to dwa razy do roku... na jesieni podnosi się i zabezpiecza, a na wiosnę czyści i opuszcza.
Druga kwestia to tak że gwint możesz sobie dowolnie konfigurować względem kół czy innych elementów.
Po zmianie ustawienia powyżej 1cm.cosmoo pisze:(słyszałem, że po każdym kręceniu powinno się robić geometrię na nowo)
- cosmoo
- Użytkownik
- Posty: 263
- Rejestracja: czw wrz 04, 2008 19:58
- Lokalizacja: GRW / WG XXXXX
- Kontakt:
heh... przyznam szczerze, że już rozglądałem się za gwintami
np. ten:
http://sklep.tuning.pl/dzial.php?d_id=77995
Ale moja dziewczyna zdążyła już mi to wybić z głowy
Będę musiał się poważnie zastanowić, czy kupić teraz coś tańszego, czy poczekać do wiosny, zaoszczędzić coś po cichu i kupić dobry gwincik
np. ten:
http://sklep.tuning.pl/dzial.php?d_id=77995
Ale moja dziewczyna zdążyła już mi to wybić z głowy
Będę musiał się poważnie zastanowić, czy kupić teraz coś tańszego, czy poczekać do wiosny, zaoszczędzić coś po cichu i kupić dobry gwincik
- grubasmkIV
- Ma gadane
- Posty: 220
- Rejestracja: śr lut 22, 2006 23:56
- Lokalizacja: Wawa
- Kontakt:
fk to jak to ktos powiedzial niemieckie jacky wiec tymi tanimi gwintami fk nie ma sie co podniecacgrubasmkIV pisze:fk niebieski za 1,2 zl nowka
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości