Jak podkrecić 16V małym nakładem finansowym

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Klikux
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: pn sty 08, 2007 23:12
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: Klikux » pn gru 15, 2008 22:25

djtom pisze:nic nei wyłazi
rozwiercaj ile sie da w 9a tez jest poprawa :hmm:



jawor87
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: wt gru 16, 2008 00:27
Lokalizacja: w-wa/Maków Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: jawor87 » czw gru 18, 2008 01:00

witam
temat patrząc po dacie już troche ma ale trwa :D zainteresowało mnie usunięcie zwężeń w dolocie!:) tz czy one są w przepustnicy czy w kolektorze dolotowym zaraz z brzega od strony przepustnicy?? i czy ją wyraźnie widać po zdjęciu przepustnicy? pytam bo zbliża się weekend i może takiego moda bym sobie zrobił;) skoro pisaliście że poprawia się wchodzenie silnika na obroty!;] posiadam MK3 GTI 2.016V
Ostatnio zmieniony czw gru 18, 2008 01:05 przez jawor87, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
AD6
Forum Master
Forum Master
Posty: 1047
Rejestracja: pn paź 16, 2006 20:00
Lokalizacja: Śląsk SC
Kontakt:

Post autor: AD6 » czw gru 18, 2008 08:13

Zwężenie jest w przepustnicy jak ją wyciągniesz to zobaczysz o co chodzi nie da się tego nie zauważyć


VAG-CZEWA.PL Admin



MK4 VR6 4x4 AQP
:dol:
Obrazek

mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno

jawor87
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: wt gru 16, 2008 00:27
Lokalizacja: w-wa/Maków Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: jawor87 » czw gru 18, 2008 10:42

ok dzięki. lukne i zajme się tym w sobote. i pytanko...mocno jest odczówalna różnica przed i po usunięcia zwężenia ?



Mateusz74
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: czw paź 30, 2008 18:35
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Mateusz74 » czw gru 18, 2008 13:34

Nie.Obiektywnie mówiąc to prawie żadna różnica. Przynajmniej w ABF-ie.



jawor87
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: wt gru 16, 2008 00:27
Lokalizacja: w-wa/Maków Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: jawor87 » czw gru 18, 2008 13:45

to widzę.... że zdania na temat tej modyfikacji są różne;] patrząc na wcześniejsze wypowiedzi innych... hmm :bajer:



Mateusz74
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: czw paź 30, 2008 18:35
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Mateusz74 » czw gru 18, 2008 19:49

Zapytałeś czy ta modyfikacja jest "mocno" odczuwalna więc napisałem. Tylko pamiętaj, jak na forum ktoś już pisał że "Każdy koń w stajni się liczy".
Jak chcesz "mocno" odczuć poprawę mocy to zainstaluj turbinę albo zmodyfikuj silnik na wzór GTO.Nawet 20 koni więcej głowy Tobie nie urwie.



Awatar użytkownika
AD6
Forum Master
Forum Master
Posty: 1047
Rejestracja: pn paź 16, 2006 20:00
Lokalizacja: Śląsk SC
Kontakt:

Post autor: AD6 » czw gru 18, 2008 20:24

Mateusz74 pisze:Zapytałeś czy ta modyfikacja jest "mocno" odczuwalna więc napisałem. Tylko pamiętaj, jak na forum ktoś już pisał że "Każdy koń w stajni się liczy".
Jak chcesz "mocno" odczuć poprawę mocy to zainstaluj turbinę albo zmodyfikuj silnik na wzór GTO.Nawet 20 koni więcej głowy Tobie nie urwie.
Dokładnie po rozpiłowaniu przepustnicy przyspieszenie głowy na pewno ci nie urwie poprawa jest delikatna na wyższych obrotach ale jak napisał Mateusz74 każdy koń się liczy


VAG-CZEWA.PL Admin



MK4 VR6 4x4 AQP
:dol:
Obrazek

mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno

Awatar użytkownika
LCQ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 491
Rejestracja: sob sty 27, 2007 08:08
Lokalizacja: z kutego tłoka...

Post autor: LCQ » czw gru 18, 2008 20:36

ja odczułem sporą (ale nie wielką) różnice, ale miałem przeprogramowany ECU,koło zamachowe lżejsze,wydech i dolot, o wiele lepiej sie dokręca


Była zmodzona ibiza 2e, był swap na ABF, było modzenie ABFa,doszły Schricki 2x268, wywalone na rzecz 276/276, teraz czas na:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261294
ale to mało więc ;)

jawor87
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: wt gru 16, 2008 00:27
Lokalizacja: w-wa/Maków Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: jawor87 » czw gru 18, 2008 21:26

AD6 pisze:
Mateusz74 pisze:Zapytałeś czy ta modyfikacja jest "mocno" odczuwalna więc napisałem. Tylko pamiętaj, jak na forum ktoś już pisał że "Każdy koń w stajni się liczy".
Jak chcesz "mocno" odczuć poprawę mocy to zainstaluj turbinę albo zmodyfikuj silnik na wzór GTO.Nawet 20 koni więcej głowy Tobie nie urwie.
Dokładnie po rozpiłowaniu przepustnicy przyspieszenie głowy na pewno ci nie urwie poprawa jest delikatna na wyższych obrotach ale jak napisał Mateusz74 każdy koń się liczy
heh wiem o tym że każdy koń się liczy :grin: dla tego w sobote bede działał ...;) a skoro jakaś tam jest poprawa na wyższych obrotach to gicior,bo ja lubię pokręcić wyżej swojego golfika :jezor:



Awatar użytkownika
AD6
Forum Master
Forum Master
Posty: 1047
Rejestracja: pn paź 16, 2006 20:00
Lokalizacja: Śląsk SC
Kontakt:

Post autor: AD6 » czw gru 18, 2008 21:32

jawor87 pisze:lubię pokręcić wyżej swojego golfika
tylko uważaj na panewki i korby :helm:


VAG-CZEWA.PL Admin



MK4 VR6 4x4 AQP
:dol:
Obrazek

mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno

Awatar użytkownika
przemoGTI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 321
Rejestracja: czw wrz 28, 2006 21:17
Lokalizacja: Małopolska/Śląsk
Kontakt:

Post autor: przemoGTI » czw gru 18, 2008 21:45

AD6 pisze:tylko uważaj na panewki i korby
co masz na myśli kolego... rozwiń temat
bo ABF nie jedzie fajnie od samego dołu i trzeba go pokręcic troche...


www.rs-tuning.pl
usuwanie Fap Dpf NOX adblue
hamownia podwoziowa 2WD

jawor87
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: wt gru 16, 2008 00:27
Lokalizacja: w-wa/Maków Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: jawor87 » czw gru 18, 2008 21:52

raczej chodzi o to żeby nie zatrzeć silnika albo żeby przy wstawkach silnik kolana nie pokazał;) co najmniej ja to tak rozumiem!


Ibi 0-100km/h ABF
http://youtu.be/32MQnlPlRL0

Awatar użytkownika
AD6
Forum Master
Forum Master
Posty: 1047
Rejestracja: pn paź 16, 2006 20:00
Lokalizacja: Śląsk SC
Kontakt:

Post autor: AD6 » czw gru 18, 2008 21:55

Nic nie miałem na myśli po prostu kolegę ostrzegam. Od czasu do czasu można poszaleć byle by nie jeździć z miejsca A do miejsca B cały czas z pedałem w podłodze bo to nie zdrowe dla silnika i panewka się może obrócić :grin:
Ostatnio zmieniony czw gru 18, 2008 21:58 przez AD6, łącznie zmieniany 1 raz.


VAG-CZEWA.PL Admin



MK4 VR6 4x4 AQP
:dol:
Obrazek

mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno

ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości