Historia mojego VW Golfa II 16v (nowa 1 strona :) )
Moderator: G0 Karcio
- Gruby_malbork
- Forum Master
- Posty: 1156
- Rejestracja: śr lut 14, 2007 23:23
- Lokalizacja: Malbork
- Kontakt:
szacunek za włożoną prace, pieniądze i nerwy w golfa
popieram lipass'a... wrzuć jakieś nowe fotki
popieram lipass'a... wrzuć jakieś nowe fotki
Ostatnio zmieniony czw gru 18, 2008 16:00 przez Gruby_malbork, łącznie zmieniany 1 raz.
VAG Nowy Staw '10, '11, '12, Vw Mania '07,'08,'09,'10,'11,'12
- barteKKK03
- V.I.P.
- Posty: 15224
- Rejestracja: sob mar 12, 2005 15:22
tirsone, wrzucisz jakieś foty na nowym zawiasie bo albo mi się nie wyświetlają albo ich ni ma
ludzie... ja w dzień to jestem w domu w weekendy... w tygodniu to praca.. Miałem dziś walnąć foty ale deszcze pada. Więc powiem tylko że gwint na tyle wyglądał tak:
Tył
Przód
ale po jednym wypadzie stwierdziłem, że na jakimś typowym w mojej okolicy dołku na drodze opona dobiła mi o rant. Więc dziś podniosłem tylne amory o jakieś 1,5 cm..
Plan mam taki, żeby na wiosnę wyciąć te ranty, ale na razie będzie jak jest.
Co do spraw bieżących to kupiłem przewody zapłonowe Magnecor-a, bo te co miałem to były aż sztywne ze starości i jeden był pęknięty ;/ więc wymiana była konieczna.
Kolejny problem mam z zapłonem. Tzn. kupiłem lampę stroboskopową (taką prostą z allegro). Ale nie starcza mi wyobraźni do jej poprawnego użycia
Tzn. Oczywiście podpinam ją tak ja trzeba do plusa, minusa.... Kabel od "sondy" zbliżam do przewodów zapłonowych. Po odpaleniu silnika wg sprzedającego koło zamachowe (jak dobrze rozumiem) powinno się zatrzymać na znakach. Co oczywiście się nie dzieje bo koło kręci się razem z pracującym silnikiem a po wyłączeniu staje tam gdzie mu pasuje .
Pomijam fakt że lampa błyska z różną częstotliwością w zależności od odległości "sondy" od przewodów zapłonowych.
Szukałem na forum info w tym temacie ale nie wiem dalej ocb : )
Może ktoś mi wytłumaczy prosto o co tu biega.
no nieźle jest.. tylko wytnij te ranty i dawaj niżej... drugie to jeszcze troche popraw kable w silniku bo troche ich jest na wierzchu.. i jeszcze bolą mnie tylne bębny ale mam nadzieje ze z czasem to sie zmieni?? ale naprawdę gratuluje zapału i kasy włożonej w auto.
[b]Jetta USA: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3891289#3891289
Moje exFire&Ice: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214805[/b]
MÓJ MK2: BYŁY http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=93904
Moje exFire&Ice: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214805[/b]
MÓJ MK2: BYŁY http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=93904
- CSR_GTI
- Gadatliwa bestia
- Posty: 805
- Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
- Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
- Kontakt:
Kabelki drogie były?
Lampe to do plusa i minusa... powinien być jakiś zacisk na przewód WN 1szego cylindra... Na kole zamachowym można sobie zrobić białą kreseczke na znaku zapłonu dla 1gara.
Lampa powinna sie zapalać gdy widać znak na kole zamachowym.
Pokaż no jaką lampe masz.
Lampe to do plusa i minusa... powinien być jakiś zacisk na przewód WN 1szego cylindra... Na kole zamachowym można sobie zrobić białą kreseczke na znaku zapłonu dla 1gara.
Lampa powinna sie zapalać gdy widać znak na kole zamachowym.
Pokaż no jaką lampe masz.
18K4F inside... RWD car :)
zrobi się ale wiosną tak jak napisałem.. teraz mi się nie chcedm414 pisze:.. tylko wytnij te ranty i dawaj niżej...
hehe... jeśli chodzi o elektrykę to już nie ma sensu bo niedługo auto otrzyma nowy mózgdm414 pisze:.. drugie to jeszcze troche popraw kable w silniku bo troche ich jest na wierzchu..
zmieni się jak ktoś mi wytłumaczy od A do Z co mam kupić żeby to zmienić... bo ja się nie znam. A słyszałem tylko że ori tarczowe hample z mk2 to cienkie były i lepiej kupić coś innego...a co to nie wiem.dm414 pisze:i jeszcze bolą mnie tylne bębny ale mam nadzieje ze z czasem to sie zmieni??
pisząc o kole masz oczywiście na myśli zamachowe?VwMarcin pisze:Co do strobo to polega to na tym że odpalsz silnik z podłączoną lampą i w czasie błysku masz widzieć znak na kole i pokrywie. Ustawiony na "0" w czasie błysku znak z koła ma być zgrany z tym z obudowy a to gdzie się silnik zatrzyma niema znaczenia. Lampe pod 1 przewód zapłonowy zapinasz.
Druga kwestia to co to za ustawianie jeśli lampa ma błysnąć kiedy znak 0 przelatuje pod tym "dziobkiem" na skrzyni..to przecież są ułamki sekund chyba...
A co do przewodu to lampa błyska gdy jest on powiedzmy 20 cm od przewodu..ja jest bliżej to zaczyna świecić praktycznie ciągłym światłem... ale to nie problem jest akurat.
kosztowały 320 zł.Kabelki drogie były?
mi to się wydaje że to jest jakieś mega nieprecyzyjne ustawianie..; / ale pobawię sięCSR_GTI pisze:Lampe to do plusa i minusa... powinien być jakiś zacisk na przewód WN 1szego cylindra... Na kole zamachowym można sobie zrobić białą kreseczke na znaku zapłonu dla 1gara.
Lampa powinna sie zapalać gdy widać znak na kole zamachowym.
taka zwykła http://moto.allegro.pl/item505949455_mi ... opowa.htmlPokaż no jaką lampe masz.
- GRZANA
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5822
- Rejestracja: czw maja 11, 2006 22:37
- Lokalizacja: Wawa/EOP
- Kontakt:
zapraszam na gg ;Ptirsone pisze:zmieni się jak ktoś mi wytłumaczy od A do Z co mam kupić żeby to zmienić... bo ja się nie znam. A słyszałem tylko że ori tarczowe hample z mk2 to cienkie były i lepiej kupić coś innego...a co to nie wiem.
[b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2116873#2116873]MÓJ MKII ABF[/url] 149,0KM@6234,0rpm 183,6Nm@4411,0rpm :) - nowe foty, nowe mody str.23
SPRZEDAM SKRZYNIE CDA OD ABFa - 667069878[/b]
SPRZEDAM SKRZYNIE CDA OD ABFa - 667069878[/b]
Nie. Znak znajduje się na kole pasowym wału korbowego na krawędzi koła bliższej silnika. jest to nacięcie w poprzek koła. Znajdz ten znak na obwodzie koła na wyczucie palcem lub z kanału, wyczyść, maźnij czerwoną lub białą farbą, będzie łatwiej. Drugi znak powinien być na obudowie rozrządu,na górze obwodu koła pasowego. Też musisz wyczuć dokładnie bo jakoś szczegónie niewystaje. Lampe podłanczesz na pierwszy przewód zapłonowy i błysk lampy ma pokazać obydwa znaki. Taka jest zasada. Widać to bardzo dobrze pod warunkiem że wiesz gdzie są znaki.tirsone pisze:pisząc o kole masz oczywiście na myśli zamachowe?VwMarcin pisze:Co do strobo to polega to na tym że odpalsz silnik z podłączoną lampą i w czasie błysku masz widzieć znak na kole i pokrywie. Ustawiony na "0" w czasie błysku znak z koła ma być zgrany z tym z obudowy a to gdzie się silnik zatrzyma niema znaczenia. Lampe pod 1 przewód zapłonowy zapinasz.
Druga kwestia to co to za ustawianie jeśli lampa ma błysnąć kiedy znak 0 przelatuje pod tym "dziobkiem" na skrzyni..to przecież są ułamki sekund chyba...
A co do przewodu to lampa błyska gdy jest on powiedzmy 20 cm od przewodu..ja jest bliżej to zaczyna świecić praktycznie ciągłym światłem... ale to nie problem jest akurat.
Ostatnio zmieniony sob gru 20, 2008 18:34 przez VwMarcin, łącznie zmieniany 2 razy.
toffic pisze:coś tu nie gra, albo ta lampa to jakiś badziew albo twoje przewody mają duże przebicie (to 2 akurat można praktycznie wykluczyć-przewody nowe)tirsone pisze:ja jest bliżej to zaczyna świecić praktycznie ciągłym światłem... ale to nie problem jest akurat.
Dokładnie. Niewiem czy tą lampą dasz rade jeśli tak się zachowuje...
tirsone
Na rys. mnejwięcej masz przedstawione co, gdzie i jak ustawić i skąd błyskać aby widzieć znaki. Błyskaj gdy jest ciemno w garażu.
Ostatnio zmieniony sob gru 20, 2008 18:56 przez VwMarcin, łącznie zmieniany 3 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości