Grzanie się silnika Golf II 1.6 DIESEL
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Grzanie się silnika Golf II 1.6 DIESEL
Wtam wszystkich mam problem z moim samochdem GOLF II 1.6 D temperatura wody szybko wzrasta nawet na wolnych obrotach silnik grzeje sie a wskaźnik temperatury wody jestna fulll
co mam robic lub co mom wymienić prosze o pomoc
co mam robic lub co mom wymienić prosze o pomoc
MATINATOR
Witam,
Ja bym się przyjrzał chłodnicy i drożności węży...
Miałem taki problem w poprzednim rumaku... Chłodnica nie miała krwioobiegu i jeden wąż był mocno zagięty.. Problem - wywalało mi płyn i szybko się grzał..... Wszyscy twierdzili że uszczelka pod głowicą, jednak nie było śladu płynu w oleju.... Jeden mechanior wziął się za chłodnicę, wymienił, poprawił wąż i problem zniknął......
Pozdrawiam.
Ja bym się przyjrzał chłodnicy i drożności węży...
Miałem taki problem w poprzednim rumaku... Chłodnica nie miała krwioobiegu i jeden wąż był mocno zagięty.. Problem - wywalało mi płyn i szybko się grzał..... Wszyscy twierdzili że uszczelka pod głowicą, jednak nie było śladu płynu w oleju.... Jeden mechanior wziął się za chłodnicę, wymienił, poprawił wąż i problem zniknął......
Pozdrawiam.
Life is Ride, Ride is Life!
<b>DIAGNOSTYKA VAG</b> -----POZNAŃ-----Kontakt przez PRIV.
<b>DIAGNOSTYKA VAG</b> -----POZNAŃ-----Kontakt przez PRIV.
Słuchaj,
sprawdź olej w silniku, jak masz biały szlam na oleju to płyn ci idzie w olej i to jest uszczelka...(na bagnecie będzie widać ślady).
Jak nie masz "brudną" chłodnicę, jak pisałem wcześniej, to ani wentylator ani nic innego nie obniży temperatury, auto będzie się grzało....
pozdr...
sprawdź olej w silniku, jak masz biały szlam na oleju to płyn ci idzie w olej i to jest uszczelka...(na bagnecie będzie widać ślady).
Jak nie masz "brudną" chłodnicę, jak pisałem wcześniej, to ani wentylator ani nic innego nie obniży temperatury, auto będzie się grzało....
pozdr...
Life is Ride, Ride is Life!
<b>DIAGNOSTYKA VAG</b> -----POZNAŃ-----Kontakt przez PRIV.
<b>DIAGNOSTYKA VAG</b> -----POZNAŃ-----Kontakt przez PRIV.
ten objaw nei świadczy kompletnie o niczym. chociaż by wilgoć z atmosfery powoduje wyważanie tego "białego szlamu" teoria podobna puchania z miarki oleju jedna wielka bujda. walnięta uszczelka o duże ciśnienei w układzie chłodzenia, czasami oleju przybywa.sprawdź olej w silniku, jak masz biały szlam na oleju
Ha ha...vagin5 pisze:ten objaw nei świadczy kompletnie o niczym. chociaż by wilgoć z atmosfery powoduje wyważanie tego "białego szlamu" teoria podobna puchania z miarki oleju jedna wielka bujda. walnięta uszczelka o duże ciśnienei w układzie chłodzenia, czasami oleju przybywa.sprawdź olej w silniku, jak masz biały szlam na oleju
Wiesz, to weź zrób zdjęcie tego szlamu z wilgoci z atmosfery i wstaw je tu na forum.... Nie tylko ja chętnie zobaczę jak "to się u Ciebie wytwarza".... I powstaje Ci szlam na oleju z wilgoci powietrza...
Widocznie nie widziałeś nigdy wymieszanego płynu z olejem.....
P.S. W jaki sposób przybywa oleju w silniku??????
Life is Ride, Ride is Life!
<b>DIAGNOSTYKA VAG</b> -----POZNAŃ-----Kontakt przez PRIV.
<b>DIAGNOSTYKA VAG</b> -----POZNAŃ-----Kontakt przez PRIV.
odpal auto, górny wąż ma być gorący wraz z rozgrzewaniem się silnika, dolny/chłodnica musi być zimny przez jakiś czas (do temperatury w jakiej otwiera się termostat).
Jeżeli oba węże mają jednakową temperaturę to termostat przepuszcza.....
Ale u Ciebie , skoro się grzeje auto, to chłodnica i dolny wąż cały czas powinny być zimne, wtedy to by znaczyło że termostat się nie otwiera i nie ma obiegu płynu chłodzącego.
Jeżeli oba węże mają jednakową temperaturę to termostat przepuszcza.....
Ale u Ciebie , skoro się grzeje auto, to chłodnica i dolny wąż cały czas powinny być zimne, wtedy to by znaczyło że termostat się nie otwiera i nie ma obiegu płynu chłodzącego.
Life is Ride, Ride is Life!
<b>DIAGNOSTYKA VAG</b> -----POZNAŃ-----Kontakt przez PRIV.
<b>DIAGNOSTYKA VAG</b> -----POZNAŃ-----Kontakt przez PRIV.
- eldorado84
- Gadatliwa bestia
- Posty: 944
- Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
- Lokalizacja: lubartów
Re: Grzanie się silnika Golf II 1.6 DIESEL
- sprawdź termostat (jest dobry jak puści gorącą wodę dolnym przewodem)matinator pisze:Wtam wszystkich mam problem z moim samochdem GOLF II 1.6 D temperatura wody szybko wzrasta nawet na wolnych obrotach silnik grzeje sie a wskaźnik temperatury wody jestna fulll
co mam robic lub co mom wymienić prosze o pomoc
- może to być wina pompy wody (Febi można kupić za jakieś 75zł)
- a jak jeździsz to ubywa wody?
- napisałeś też że jak się nagrzeje to nie wywala wody i ze wskaźnik na full pokazuje - moim zdaniem silnik może być ok bo praktycznie się nic nie dzieje z tego co piszesz a to że potem na gorącym (zagrzanym) silniku wywala wode razem z powietrzem to normalne bo robi się podciśnienie bo odkręcasz korek gwałtownie. JMoim skromnym zdaniem to wina czujnika co jest w plastikowym krućcu przy głowicy - owy czujnik odpowiada ża pokazywanie temperatury na zegarach, i jeżeli okarze się że to czujnik to nie oszczędzaj kasy i kup markowy a takie są w granicach 75-100zł drogo ale będzie wtedy pokazywać poprawnie (a po za tym miałem taki przypadek i opisałem tu):
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.ph ... 1&start=30
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809
- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809
- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 140 gości