rozwiercaj ile sie da w 9a tez jest poprawadjtom pisze:nic nei wyłazi
Jak podkrecić 16V małym nakładem finansowym
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: wt gru 16, 2008 00:27
- Lokalizacja: w-wa/Maków Mazowiecki
- Kontakt:
witam
temat patrząc po dacie już troche ma ale trwa zainteresowało mnie usunięcie zwężeń w dolocie!:) tz czy one są w przepustnicy czy w kolektorze dolotowym zaraz z brzega od strony przepustnicy?? i czy ją wyraźnie widać po zdjęciu przepustnicy? pytam bo zbliża się weekend i może takiego moda bym sobie zrobił;) skoro pisaliście że poprawia się wchodzenie silnika na obroty!;] posiadam MK3 GTI 2.016V
temat patrząc po dacie już troche ma ale trwa zainteresowało mnie usunięcie zwężeń w dolocie!:) tz czy one są w przepustnicy czy w kolektorze dolotowym zaraz z brzega od strony przepustnicy?? i czy ją wyraźnie widać po zdjęciu przepustnicy? pytam bo zbliża się weekend i może takiego moda bym sobie zrobił;) skoro pisaliście że poprawia się wchodzenie silnika na obroty!;] posiadam MK3 GTI 2.016V
Ostatnio zmieniony czw gru 18, 2008 01:05 przez jawor87, łącznie zmieniany 2 razy.
Zwężenie jest w przepustnicy jak ją wyciągniesz to zobaczysz o co chodzi nie da się tego nie zauważyć
VAG-CZEWA.PL Admin
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
Dokładnie po rozpiłowaniu przepustnicy przyspieszenie głowy na pewno ci nie urwie poprawa jest delikatna na wyższych obrotach ale jak napisał Mateusz74 każdy koń się liczyMateusz74 pisze:Zapytałeś czy ta modyfikacja jest "mocno" odczuwalna więc napisałem. Tylko pamiętaj, jak na forum ktoś już pisał że "Każdy koń w stajni się liczy".
Jak chcesz "mocno" odczuć poprawę mocy to zainstaluj turbinę albo zmodyfikuj silnik na wzór GTO.Nawet 20 koni więcej głowy Tobie nie urwie.
VAG-CZEWA.PL Admin
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
ja odczułem sporą (ale nie wielką) różnice, ale miałem przeprogramowany ECU,koło zamachowe lżejsze,wydech i dolot, o wiele lepiej sie dokręca
Była zmodzona ibiza 2e, był swap na ABF, było modzenie ABFa,doszły Schricki 2x268, wywalone na rzecz 276/276, teraz czas na:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261294
ale to mało więc ;)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261294
ale to mało więc ;)
-
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: wt gru 16, 2008 00:27
- Lokalizacja: w-wa/Maków Mazowiecki
- Kontakt:
heh wiem o tym że każdy koń się liczy dla tego w sobote bede działał ... a skoro jakaś tam jest poprawa na wyższych obrotach to gicior,bo ja lubię pokręcić wyżej swojego golfikaAD6 pisze:Dokładnie po rozpiłowaniu przepustnicy przyspieszenie głowy na pewno ci nie urwie poprawa jest delikatna na wyższych obrotach ale jak napisał Mateusz74 każdy koń się liczyMateusz74 pisze:Zapytałeś czy ta modyfikacja jest "mocno" odczuwalna więc napisałem. Tylko pamiętaj, jak na forum ktoś już pisał że "Każdy koń w stajni się liczy".
Jak chcesz "mocno" odczuć poprawę mocy to zainstaluj turbinę albo zmodyfikuj silnik na wzór GTO.Nawet 20 koni więcej głowy Tobie nie urwie.
tylko uważaj na panewki i korbyjawor87 pisze:lubię pokręcić wyżej swojego golfika
VAG-CZEWA.PL Admin
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
Nic nie miałem na myśli po prostu kolegę ostrzegam. Od czasu do czasu można poszaleć byle by nie jeździć z miejsca A do miejsca B cały czas z pedałem w podłodze bo to nie zdrowe dla silnika i panewka się może obrócić
Ostatnio zmieniony czw gru 18, 2008 21:58 przez AD6, łącznie zmieniany 1 raz.
VAG-CZEWA.PL Admin
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości