Grzanie się silnika Golf II 1.6 DIESEL

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

matinator
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: wt gru 16, 2008 20:37
Lokalizacja: ŚLĄSKIE

Grzanie się silnika Golf II 1.6 DIESEL

Post autor: matinator » wt gru 16, 2008 20:46

Wtam wszystkich mam problem z moim samochdem GOLF II 1.6 D temperatura wody szybko wzrasta nawet na wolnych obrotach silnik grzeje sie a wskaźnik temperatury wody jestna fulll
co mam robic lub co mom wymienić prosze o pomoc


MATINATOR

Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » wt gru 16, 2008 22:07

Chłodnica drożna ?? Górny i dolny waż do chłodnicy w tej samej temperaturze ?? Wywala płyn zbiorniczkiem ??? Mierzyłeś temperaturę w zbiorniczku wyrównawczym ?? Wentylator się załącza ?? Wymieniałeś kiedyś termostat ??



matinator
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: wt gru 16, 2008 20:37
Lokalizacja: ŚLĄSKIE

Post autor: matinator » wt gru 16, 2008 22:37

termostat jeszcze niebył wymieniany, wentylator sie włańcz, górny i dolni wąż są prawie w tej samej temperaturze górny jest cieplejszy


MATINATOR

Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » śr gru 17, 2008 00:03

a płyn wywala jak wskazówka na maksa ?? Odkręć korek i sprawdź na otwartym korku czy wywali...



Awatar użytkownika
czyzaczek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 354
Rejestracja: czw paź 30, 2008 10:21
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: czyzaczek » śr gru 17, 2008 10:04

Witam,

Ja bym się przyjrzał chłodnicy i drożności węży...

Miałem taki problem w poprzednim rumaku... Chłodnica nie miała krwioobiegu i jeden wąż był mocno zagięty.. Problem - wywalało mi płyn i szybko się grzał..... Wszyscy twierdzili że uszczelka pod głowicą, jednak nie było śladu płynu w oleju.... Jeden mechanior wziął się za chłodnicę, wymienił, poprawił wąż i problem zniknął......

Pozdrawiam.


Life is Ride, Ride is Life!

<b>DIAGNOSTYKA VAG</b> -----POZNAŃ-----Kontakt przez PRIV.

matinator
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: wt gru 16, 2008 20:37
Lokalizacja: ŚLĄSKIE

Post autor: matinator » śr gru 17, 2008 15:52

Jak sie zagotuje woda to sie nic nie robi tzn woda nie wywala, a jak odkręci sie korek to odrazu wywala woda i powietrze.


MATINATOR

Awatar użytkownika
Semian
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 887
Rejestracja: pn gru 06, 2004 18:58
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
Kontakt:

Post autor: Semian » śr gru 17, 2008 16:44

zobacz termostat ,poza tym jakby sie wlaczal wiatrak to by sie auto tak nie gotowalo;/

mysle ze to uszczelka jest niech ktos sie jeszcze wypowie


projekt jetta coupe 2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3286710#3286710

matinator
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: wt gru 16, 2008 20:37
Lokalizacja: ŚLĄSKIE

Post autor: matinator » śr gru 17, 2008 20:58

ale wentylator się włańcza tylko temperatura nie spada


MATINATOR

Awatar użytkownika
czyzaczek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 354
Rejestracja: czw paź 30, 2008 10:21
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: czyzaczek » śr gru 17, 2008 21:23

Słuchaj,

sprawdź olej w silniku, jak masz biały szlam na oleju to płyn ci idzie w olej i to jest uszczelka...(na bagnecie będzie widać ślady).


Jak nie masz "brudną" chłodnicę, jak pisałem wcześniej, to ani wentylator ani nic innego nie obniży temperatury, auto będzie się grzało....

pozdr...


Life is Ride, Ride is Life!

<b>DIAGNOSTYKA VAG</b> -----POZNAŃ-----Kontakt przez PRIV.

vagin5

Post autor: vagin5 » czw gru 18, 2008 01:13

sprawdź olej w silniku, jak masz biały szlam na oleju
ten objaw nei świadczy kompletnie o niczym. chociaż by wilgoć z atmosfery powoduje wyważanie tego "białego szlamu" teoria podobna puchania z miarki oleju jedna wielka bujda. walnięta uszczelka o duże ciśnienei w układzie chłodzenia, czasami oleju przybywa.



Awatar użytkownika
czyzaczek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 354
Rejestracja: czw paź 30, 2008 10:21
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: czyzaczek » czw gru 18, 2008 08:30

vagin5 pisze:
sprawdź olej w silniku, jak masz biały szlam na oleju
ten objaw nei świadczy kompletnie o niczym. chociaż by wilgoć z atmosfery powoduje wyważanie tego "białego szlamu" teoria podobna puchania z miarki oleju jedna wielka bujda. walnięta uszczelka o duże ciśnienei w układzie chłodzenia, czasami oleju przybywa.
Ha ha...

Wiesz, to weź zrób zdjęcie tego szlamu z wilgoci z atmosfery i wstaw je tu na forum.... Nie tylko ja chętnie zobaczę jak "to się u Ciebie wytwarza".... I powstaje Ci szlam na oleju z wilgoci powietrza...

Widocznie nie widziałeś nigdy wymieszanego płynu z olejem.....


P.S. W jaki sposób przybywa oleju w silniku??????


Life is Ride, Ride is Life!

<b>DIAGNOSTYKA VAG</b> -----POZNAŃ-----Kontakt przez PRIV.

matinator
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: wt gru 16, 2008 20:37
Lokalizacja: ŚLĄSKIE

Post autor: matinator » czw gru 18, 2008 15:26

olej jest normalny niema rzadnych szlam

[ Dodano: 18 Gru 2008 14:27 ]
myśą]le chyba że to termostat a może ktoś powiedzieć jak się sprawdza termostat czy jest dobry


MATINATOR

Awatar użytkownika
czyzaczek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 354
Rejestracja: czw paź 30, 2008 10:21
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: czyzaczek » czw gru 18, 2008 15:36

odpal auto, górny wąż ma być gorący wraz z rozgrzewaniem się silnika, dolny/chłodnica musi być zimny przez jakiś czas (do temperatury w jakiej otwiera się termostat).

Jeżeli oba węże mają jednakową temperaturę to termostat przepuszcza.....

Ale u Ciebie , skoro się grzeje auto, to chłodnica i dolny wąż cały czas powinny być zimne, wtedy to by znaczyło że termostat się nie otwiera i nie ma obiegu płynu chłodzącego.


Life is Ride, Ride is Life!

<b>DIAGNOSTYKA VAG</b> -----POZNAŃ-----Kontakt przez PRIV.

Awatar użytkownika
eldorado84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 944
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
Lokalizacja: lubartów

Re: Grzanie się silnika Golf II 1.6 DIESEL

Post autor: eldorado84 » czw gru 18, 2008 16:20

matinator pisze:Wtam wszystkich mam problem z moim samochdem GOLF II 1.6 D temperatura wody szybko wzrasta nawet na wolnych obrotach silnik grzeje sie a wskaźnik temperatury wody jestna fulll
co mam robic lub co mom wymienić prosze o pomoc
- sprawdź termostat (jest dobry jak puści gorącą wodę dolnym przewodem)
- może to być wina pompy wody (Febi można kupić za jakieś 75zł)
- a jak jeździsz to ubywa wody?
- napisałeś też że jak się nagrzeje to nie wywala wody i ze wskaźnik na full pokazuje - moim zdaniem silnik może być ok bo praktycznie się nic nie dzieje z tego co piszesz a to że potem na gorącym (zagrzanym) silniku wywala wode razem z powietrzem to normalne bo robi się podciśnienie bo odkręcasz korek gwałtownie. JMoim skromnym zdaniem to wina czujnika co jest w plastikowym krućcu przy głowicy - owy czujnik odpowiada ża pokazywanie temperatury na zegarach, i jeżeli okarze się że to czujnik to nie oszczędzaj kasy i kup markowy a takie są w granicach 75-100zł drogo ale będzie wtedy pokazywać poprawnie (a po za tym miałem taki przypadek i opisałem tu):
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.ph ... 1&start=30


http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809

- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 148 gości