Telepie silnikiem (AFN) podczas gaszenia

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

jarkob
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: pt paź 31, 2008 21:32
Lokalizacja: krosno/kraków

Telepie silnikiem (AFN) podczas gaszenia

Post autor: jarkob » wt gru 16, 2008 01:10

Witam,
Podczas gaszenia silnika buda się trzęsie. Poduszki silnika raczej są w dobrym stanie dlatego że nie trzęsie budą na zimnym silniku.
Obiło mi się o uszy że mogę mieć dziurawy jakiś wężyk. Nie mam zielonego pojęcia gdzie go mogę znaleźć. I Tu pytanie gdzie ten wężyk jest. Jeżeli możecie zaznaczcie mi na zdjęciu gdzie on jest.
Może trzęsienie jest wynikiem czegoś innego.



jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » wt gru 16, 2008 05:27

jarkob, a ja bym sprawdził poduchę olejową(ta przy skrzyni)



Awatar użytkownika
czyzaczek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 354
Rejestracja: czw paź 30, 2008 10:21
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

...

Post autor: czyzaczek » wt gru 16, 2008 08:23

Hej,


możesz mieć niesprawną przepustnicę znajdującą się w obudowie EGR-a, tzw. "klapę gaszącą"......

Jak ona nie działa to gaszenie jest naprawdę ...... fascynujące :)



Pozdr.....


Life is Ride, Ride is Life!

<b>DIAGNOSTYKA VAG</b> -----POZNAŃ-----Kontakt przez PRIV.

jarkob
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: pt paź 31, 2008 21:32
Lokalizacja: krosno/kraków

Re: ...

Post autor: jarkob » wt gru 16, 2008 11:30

czyzaczek pisze:Hej,


możesz mieć niesprawną przepustnicę znajdującą się w obudowie EGR-a, tzw. "klapę gaszącą"......



Pozdr.....
A gdzie jest ten EGR i jak on wygląda? Możesz mi to zaznaczyć na jakimś zdjęciu?



Awatar użytkownika
micky
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 865
Rejestracja: ndz wrz 18, 2005 20:17
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: micky » wt gru 16, 2008 11:35

czyzaczek pisze:możesz mieć niesprawną przepustnicę znajdującą się w obudowie EGR-a, tzw. "klapę gaszącą"......

Jak ona nie działa to gaszenie jest naprawdę ...... fascynujące
w mk4 to zgodze sie, taka klapa jest ale nie zawsze. Za to w mk3 na pewno jej nie ma. Moj AFN tez jak gasnie to tez potrzasa mocno buda. Tez przypuszczam, ze to ktoras z poduszek. Jak gazuje na luzie, to silnik sie przemieszcza jak w muscle carze :)



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » wt gru 16, 2008 11:38

podzielam zdanie micky'ego, w AFN nie ma klapy gaszącej.


Obrazek

Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » wt gru 16, 2008 11:41

czyzaczek pisze:możesz mieć niesprawną przepustnicę znajdującą się w obudowie EGR-a, tzw. "klapę gaszącą"......

Jak ona nie działa to gaszenie jest naprawdę ...... fascynujące
W tym cały sęk że AFN nie ma klapy gaszącej i niestety nie gaśnie on z gracją jak np Twój AXR , przy gaszeniu silnika potrafi on załomotać budą.


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
czyzaczek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 354
Rejestracja: czw paź 30, 2008 10:21
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: czyzaczek » wt gru 16, 2008 13:02

Ups.....

Niestety, muszę przyznać rację kolegom......

Nie zauważyłem ( raczej nie spojrzałem) że to jest MK3... :/

U ciebie to na pewno nie to... Przepraszam, posypuję głowę popiołem ... z papierosa :)

:pub:


Life is Ride, Ride is Life!

<b>DIAGNOSTYKA VAG</b> -----POZNAŃ-----Kontakt przez PRIV.

jarkob
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: pt paź 31, 2008 21:32
Lokalizacja: krosno/kraków

Post autor: jarkob » wt gru 16, 2008 14:35

Dziękuje za wypowiedzi. W najbliższy weekend sprawdze poduszki może to rzeczywiście ich wina.



szatanek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1028
Rejestracja: czw sty 18, 2007 16:59
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: szatanek » śr gru 17, 2008 00:22

Kolego mam u siebie to samo, jak gaszę to nie tylko zadrzy buda ale z okolicy silnika słuchac charakterystyczny łomot. Jednak u mnie na wolnych obr. czuc takze drgania od silnika szczególnie na kierownicy. Dwie poduchy pod silnikiem wymieniłem ale nic to nie dało. Teraz podejrzenie pada na dwumas. Napisz jak cos sie u Ciebie zmieni.



jarkob
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: pt paź 31, 2008 21:32
Lokalizacja: krosno/kraków

Post autor: jarkob » śr gru 17, 2008 00:30

szatanek pisze:Kolego mam u siebie to samo, jak gaszę to nie tylko zadrzy buda ale z okolicy silnika słuchac charakterystyczny łomot. Jednak u mnie na wolnych obr. czuc takze drgania od silnika szczególnie na kierownicy. Dwie poduchy pod silnikiem wymieniłem ale nic to nie dało. Teraz podejrzenie pada na dwumas. Napisz jak cos sie u Ciebie zmieni.
U mnie dwumas wygląda na prosty - "nie giba się" Poduch narazie nie będę zmieniał bo kiepsko z funduszami :/ - niedawno samochód kupiłem.



szatanek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1028
Rejestracja: czw sty 18, 2007 16:59
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: szatanek » śr gru 17, 2008 00:54

jarkob wydaje mi sie ze mylisz pojecia , pisząc dumas mam na mysli koło zamachowe dwumasowe i raczej nie jestes w stanie stwierdzic czy jest ok zamim nie wyciągniesz skrzyni. A tobie pewnie chodzi o koło pasowe wału korbowego, ono ma gumowy tłumik drgan ale raczej nie jest winowajcą tego telepania silnikiem.



jarkob
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: pt paź 31, 2008 21:32
Lokalizacja: krosno/kraków

Post autor: jarkob » śr gru 17, 2008 00:59

Masz racje, pomyliłem się.



Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » śr gru 17, 2008 06:39

szatanek pisze:koło pasowe wału korbowego, ono ma gumowy tłumik drgan ale raczej nie jest winowajcą tego telepania silnikiem.
ma gumowy tłumnik???,
u mnie tez zatelepie przy gaszeniu, niby zaworek odcinajacy jest ok.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 156 gości