SWAP mk1 cabrio 1.8 > 1.4 TSI scirocco lub 1.3 RX8

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

lg0r
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: wt gru 09, 2008 23:51
Lokalizacja: wlkp
Kontakt:

SWAP mk1 cabrio 1.8 > 1.4 TSI scirocco lub 1.3 RX8

Post autor: lg0r » sob gru 13, 2008 22:23

witam
na przywitanie powiem ze nie mialem doczynienia ze swapem (pewnie jak wieszkosc osob witajacych tu pierwszy raz) przechodzac do konkretow. chce do golfika wrzucic silniczek od scirocco 1.4 TSI 160 hp lub 1.3 vankla od rx8 i teraz pytanie: da sie? (pewnie ze sie da :P ) jezeli chodzi o 1.4 to pewnie bez wiekszych przerobek (ale czy napewno?) a co z silnikiem od rx8? (do ktorego jestem bardziej sklonny-troszeczke mniejszy ale za to duzo wieksza moc) jak to sie ma do tego ze mazda miala naped na tyl? czy wogole jest mozliwe zeby to zgrac?
czekam na odp i prosze nie pisac nie warto itp. :bajer:
bardzo bylbym wdzieczny za link do strony z opisem i zdjeciami swapu w golfiku mk1 ;)
Ostatnio zmieniony sob gru 13, 2008 22:24 przez lg0r, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
zajac
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2492
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
Lokalizacja: krakow,skarzysko
Kontakt:

Post autor: zajac » sob gru 13, 2008 23:16

napewno to o czym myslisz bedzie przedwszystkim bardzo ale to bardzo kosztowne i dosc ciezkie

dac sie da bo nie takie rzeczy ludzie robia


Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0

NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio

Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32770
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » sob gru 13, 2008 23:19

bardzo bylbym wdzieczny za link do strony z opisem i zdjeciami swapu w golfiku mk1
:okej: Obrazek :prayer:


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Awatar użytkownika
AD6
Forum Master
Forum Master
Posty: 1047
Rejestracja: pn paź 16, 2006 20:00
Lokalizacja: Śląsk SC
Kontakt:

Post autor: AD6 » ndz gru 14, 2008 00:47

wszystko da się zrobić ale tak jak napisał zajac, potrzeba na to sporej kasy i przede wszystkim wiedzy w temacie nikt na forum tych silników jeszcze nie swapował więc raczej gotowej porady nie dostaniesz
Ostatnio zmieniony ndz gru 14, 2008 00:47 przez AD6, łącznie zmieniany 1 raz.


VAG-CZEWA.PL Admin



MK4 VR6 4x4 AQP
:dol:
Obrazek

mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » ndz gru 14, 2008 13:06

Noo kolejny pan ktory chce dostać wszystko na tacy :)

To może umowmy sie tak. Zrób swapa ktorego planujesz, pomozemy Ci w miare mozliwosci udzielając odpowiedzi na wszystkie pytania które się pojawią kiedy będziesz szczepił motor. Potem napiszesz poradę obszernie ilustrowanąi zamiescisz ją na forum aby inni mogli potem z tego skorzystać ok?


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

lg0r
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: wt gru 09, 2008 23:51
Lokalizacja: wlkp
Kontakt:

Post autor: lg0r » ndz gru 14, 2008 13:54

co do opisu, no problem, czekam tylko na odpowiednie mk1 :)
nastepni ktorzy nie wiedza ocb, chodzi mi o ogolny swap moze byc 2.0 od g3. gdyby chodzilo o pieniadze to kupilbym mk3, a nie mk1 i zabieral sie do remontu od zera.
Ostatnio zmieniony ndz gru 14, 2008 18:47 przez lg0r, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » pn gru 15, 2008 20:55

Nie obraź się ale chyba masz 13 lat i chcesz być kimś na forum lub zyskać szacunek za coś czego nigdy nie zrobisz lub kręcisz jak mało kto. Na forum już byli pionierzy, którzy wiedzieli co chcieli ale jakoś pękli i zniknęli na zawsze. Chwała im za to. Swap to swap. Nie ważne z czego na co. Jak masz mózg i pojęcie, a do tego zaplecze to zrobisz wszystko. Jak byłem młody (jakieś14 lat miałem) to już grzebałem przy autach, w szkole średniej (agrobiznes :grin: ) wolałem grzebać dalej przy autach i teraz wszystko robię sam. Niektórzy mają mi za złe, że ciągle piszę, że zrobiłem se to czy tamto i zawsze sam. Tak więc jak potrafisz wyjąć silnik i potrafisz myśleć to sam masz wielkie pole do popisu. Ja nigdy nie robiłem na przykład swapu do MK2 z silnika 1,8 RP, a będę wstawiał 2,9 VR6 i mam zamiar sam poskładać wszystko, łącznie z elektroniką bo jak się wie lub potrafi myśleć i zagłębia w temacie to się zrobi. Silnik 1,8T bym też wstawił bo to wcale nie takie skomplikowane ale elektroniki bym w tym motorze sam nie podpiął. Działaj sam, a nie szukaj gotowców, a jak nie to dawaj dziada do mnie i ci wstawię tego Vankla, a ty elektronike podepniesz gdzie indziej. :helm:



Awatar użytkownika
zajac
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2492
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
Lokalizacja: krakow,skarzysko
Kontakt:

Post autor: zajac » pn gru 15, 2008 22:10

i TAZ zapomniałes o jednym, żeby przywióż ze sobą hajs na palecie :grin:

i troche nie wiem co znaczy odpowiednie mk1 kazde nie wygladajace jak sito bedzie dobre bo i tak trzeba je całe zrobic od podlogi po dach


Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0

NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio

lg0r
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: wt gru 09, 2008 23:51
Lokalizacja: wlkp
Kontakt:

Post autor: lg0r » pn gru 15, 2008 22:18

do tego dochodza rozne wersje wyposazenia, wygladu zewnetrzengo, roczniki itd...



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » pn gru 15, 2008 23:51

zajac pisze:i TAZ zapomniałes o jednym, żeby przywióż ze sobą hajs na palecie :grin:

i troche nie wiem co znaczy odpowiednie mk1 kazde nie wygladajace jak sito bedzie dobre bo i tak trzeba je całe zrobic od podlogi po dach
Paleta nie potrzebna ale niech znajdzie mądrego co mu dobierze skrzynie biegów, dorobi odpowiednie sprzęgło i ustawi to żeby działało. :hmm: :hmm:

Kielichy mam gdzie robić, toczone, frezowane, skrawane, przeliczane i co tylko można sobie wyobrazić.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości