Problem z MK4 ARL szarpie przy dodawaniu gazu do dechy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
kjopka
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: czw cze 21, 2007 13:41
Lokalizacja: OPR
Kontakt:

Problem z MK4 ARL szarpie przy dodawaniu gazu do dechy

Post autor: kjopka » ndz gru 14, 2008 23:57

witam jak w temacie :)

Auto golf IV 2001 rok silnik ARL.

Objawy które opisze nie dzieją się przy zimnym silniku, dopiero po nagrzaniu się auta do 90 stopni zaczynają się jaja :crazy: . Przy wciskaniu gazu do dechy (od 3 biegu w zwyż, wcześniej występowało tylko na 6) występują chwilowe spadki mocy, tzn przy wciśniętym gazie auto idac do przodu szarpie (nie brakuje mu mocy tylko szarpie). Jeżeli po woli się wciska gaz nie ma tych objawów. Dodam ze wymiany filtrów itd. SA wymieniane na bieżąco. Dodam jeszcze ze nikt w zadnym serwisie nie umiał mi zdiagnozowac tego problemu (każdy od razu chciał żeby wymieniac pompowtryski). Prosiłbym o rade co z tym zrobic/ do jakiego serwisu sie udac itd.

Nie wiem czy to istotna informacja ale z tego co kojaze to przepływomierz mam BOSCH'a


Poniżej zamieszczam logi dynamiczne i statyczne, dynamiczne były robione zarówno na 3 i 4 biegu:

Diagnoza Dynamiczna na 3 biegu:

A) grupa 003

Obrazek


B) grupa 008

Obrazek


C) grupa 011

Obrazek



Diagnoza Dynamiczna na 4 biedu:

A) grupa 003
Obrazek


B) grupa 008

Obrazek


C) grupa 011

Obrazek




Diagnoza Statyczna :
A) grupa 004:


Obrazek Obrazek
Obrazek


B) grupa 007:

Obrazek Obrazek
Obrazek


A oto bledy jakie wykazalo mi przy diagnozowaniu ( z tego co rozumiem to wszystkie informuja o braku komunikacji):

Chassis Type: 1J - VW G/J/B Mk4
Scan: 01,02,03,08,15,17,19,22,35,46,56

Address 03 -------------------------------------------------------
Controller: 1C0 907 379 E
Component: ESP FRONT MK60 0104
Coding: 0019970
Shop #: WSC 01317
1 Fault Found:
01314 - Engine Control Module
004 - No Signal/Communication - Intermittent

Address 17 -------------------------------------------------------
Controller: 1J0 920 825 C
Component: A4-KOMBIINSTR. VDO V09
Coding: 05124
Shop #: WSC 19411
IMMO-IDENTNR: VWZ7Z0A3396451
1 Fault Found:
01314 - Engine Control Module
49-10 - No Communications - Intermittent

Address 19 -------------------------------------------------------
Controller: 6N0 909 901
Component: Gateway K<->CAN 0001
Coding: 00006
Shop #: WSC 01317
1 Fault Found:
01314 - Engine Control Module
49-10 - No Communications - Intermittent

Z Góry wielkie dzieki za ewentualne sugestie i pomoc.
END :blush:
Ostatnio zmieniony pn gru 15, 2008 00:06 przez kjopka, łącznie zmieniany 1 raz.


CB: Uniden Pro 520 XL + Sirio As 100

Awatar użytkownika
leo...
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 607
Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: leo... » pn gru 15, 2008 00:29

kto program pisał do tego auta - i czy program był robiony na bazie oryginału


jak wyglądają korekcje pompek na jałowym - czy nie ma błędów z elektrozaworków pompek ??



Awatar użytkownika
kjopka
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: czw cze 21, 2007 13:41
Lokalizacja: OPR
Kontakt:

Post autor: kjopka » pn gru 15, 2008 00:51

to jest oryginalny (fabryczny) program, to jest 1,9 tdi ARL 150km.
jedyne błedy jakie wyskoczyly to te wklejone powyzej.

co do korekcji to to jest chyba grupa 004 diagnozowana statycznie jesli tak to logi sa powyzej.


Dodam jeszcze ze mam zaślepiony EGR


PS. nie sugerujcie sie mk3 w avarcie bo problem dotyczy mk4 mojego brata.
Ostatnio zmieniony pn gru 15, 2008 00:52 przez kjopka, łącznie zmieniany 1 raz.


CB: Uniden Pro 520 XL + Sirio As 100

Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » pn gru 15, 2008 00:53

Prosim statycznie : 013 , 018 , 023

[ Dodano: Pon Gru 15, 2008 00:01 ]
kjopka pisze:to jest oryginalny (fabryczny) program
Chyba żartujesz .....


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » pn gru 15, 2008 01:05

kjopka pisze:to jest oryginalny (fabryczny) program, to jest 1,9 tdi ARL 150km.
jedyne błedy jakie wyskoczyly to te wklejone powyzej.

co do korekcji to to jest chyba grupa 004 diagnozowana statycznie jesli tak to logi sa powyzej.


Dodam jeszcze ze mam zaślepiony EGR

Jak mabyć fabryczny jak przy wypełnieniu 69 turbina daje nawet pod 2 bary :grin:


PS. nie sugerujcie sie mk3 w avarcie bo problem dotyczy mk4 mojego brata.
Jak ma być fabryczny jak przy wypełnieniu 69 turbina daje nawet pod 2 bary :grin: ale potem N75 zbija troche cisnienie
Ostatnio zmieniony pn gru 15, 2008 01:08 przez PinkFloyd, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
kjopka
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: czw cze 21, 2007 13:41
Lokalizacja: OPR
Kontakt:

Post autor: kjopka » pn gru 15, 2008 02:49

Prosim statycznie : 013 , 018 , 023
rano postaram sie zrobic te logi.( bo potem brat ucieka do wrocka i nie bedzie dostepu do auta)
kjopka napisał/a:
to jest oryginalny (fabryczny) program


Chyba żartujesz .....

powiem tak: my programu nie robilismy zadnego, wszystko sugeruje ze jest to ARL, wlepa w bagazniku, sprawdzenie w aso itd.

czyli generalnie koledzy sugerujecie ze ktos grzebal przy sofcie i go spartolil, i wnioskuje ze warto w przyszlosci wybrac sie do kogos na nowy soft, tylko czy to rozwiaze problem szarpania....


CB: Uniden Pro 520 XL + Sirio As 100

mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Post autor: mirass » pn gru 15, 2008 10:32

na bank masz chipa

zaloguj pompki 013,023


www.vagtune.pl tel. 502730289

Awatar użytkownika
kjopka
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: czw cze 21, 2007 13:41
Lokalizacja: OPR
Kontakt:

Post autor: kjopka » pn gru 15, 2008 15:53

koledzy, kurcze brat musial szybciej do pracy wyjechac i nie zdazylem logow zrobic, bede mogl je zrobic dopiero w okolicach swiat jak wroci do domu.


CB: Uniden Pro 520 XL + Sirio As 100

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » pn gru 15, 2008 16:01

ale ty nam sie nie musisz tłumaczyć, to nie nasze auto szarpie :bigok:


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
_mumin_
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 157
Rejestracja: czw sty 03, 2008 00:30
Lokalizacja: OKR
Kontakt:

Post autor: _mumin_ » pn gru 15, 2008 16:55

Tak jak mirass napisał auto na 100% ma wgrany jakiś soft ...seria to na bank nie jest.
Na dodatek po logach widać że soft jest do d... . Jak chcesz zdiagnozować to auto to wpadnij do Dobieszowic to obadamy co go boli.
Ostatnio zmieniony pn gru 15, 2008 16:56 przez _mumin_, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
kjopka
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: czw cze 21, 2007 13:41
Lokalizacja: OPR
Kontakt:

Post autor: kjopka » pn gru 15, 2008 17:14

_mumin_, dzieki wielkie, wlasnie rozmawialem z bratem, a ze jest on we wrocku to podjecie do mirassa go zdiagnozowac, i potem zobaczymy co dalej. Temat dalej otwarty :D


CB: Uniden Pro 520 XL + Sirio As 100

mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Post autor: mirass » śr gru 17, 2008 10:31

wczoraj Golf pojawił się u nas na diagnozie. Został wgrany oryginalny soft do sterownika i przetrzepana elektronika gofra. Program wg. Mariusza z Belgii skąd auto pochodzi mocno przesadzony z turbo ustawionym na 1,87 bara.Paliwa tyle że można obsłużyć BIG Turbo.Na szczęście "tjuner" nie wiedział gdzie jest kilka limiterów i to ocaliło przed awarią, chociaż turbo i tak ledwo już chodzi.
W poniedziałek zaczynamy reanimacje :smoke:


BTW: _mumin_ podeśle ci soft.Drugi kozak w tym tygodniu :satan:
Ostatnio zmieniony śr gru 17, 2008 10:33 przez mirass, łącznie zmieniany 1 raz.


www.vagtune.pl tel. 502730289

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » śr gru 17, 2008 14:51

mirass pisze:BTW: _mumin_ podeśle ci soft.Drugi kozak w tym tygodniu
O pierwszym tez slyszalem :grin:


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 35 gości