tarcze z tyłu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
golfer_1984
VW Baron
VW Baron
Posty: 3387
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 12:43
Lokalizacja: PODKARPACIE
Kontakt:

Post autor: golfer_1984 » sob gru 13, 2008 22:09

podepnę się pod temat. :grin:

Założyłem tarcze zamiast bębnów i zaciski od MK4. I zauważyłem że prawe koło kręci się normalnie a lewe trochę ciężej (trze tarcza o klocki). Z wyglądu zacisków to wszystkie gumki były ok. Prowadnice też lekko chodziły. Wygląda na to jakby tłoczek nie chował się dobrze.



Awatar użytkownika
abrams
VR6 Driver
VR6 Driver
Posty: 1198
Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
Kontakt:

Post autor: abrams » sob gru 13, 2008 23:30

tomogolf2 pisze:gitara, opowietrzylem, heble sa :D tylko bardzo głeboko bierze, pedał jest prawie na samym dole... pompa za mała??gdzies jeszcze powietrze jest?
hmm... to chyba nadal zapowietrzone są skoro tak bierze


Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » pn gru 15, 2008 01:39

hmm to dziwne bo juz nic powietrza nie leci...


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
abrams
VR6 Driver
VR6 Driver
Posty: 1198
Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
Kontakt:

Post autor: abrams » pn gru 15, 2008 02:01

ja mam tez pedał w podłodze ale nowa pompa czeka... jak tylko założe i pedał dalej nie pójdzie w górę to.. inaczej to zrobię 4 wężyki 1 pojemnik i odkręcone odp. tylko dolewać płynu powinno się samo odpowietrzyć


Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)

Awatar użytkownika
emssi20
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: śr maja 30, 2007 18:41
Lokalizacja: Wrocław/Żywiec
Kontakt:

Post autor: emssi20 » pt sty 02, 2009 22:51

Koledzy tomogolf2 i TAZ, ja też zakładałem hamulce tarczowe na tył zamiast bębnów w moim MK2. Są to hamulce Girling z tłoczkami 36 mm. Miałem taki sam problem jak tomogolf2 mimo, że zaciski miałem założone prawidłowo, czyli tak jak mówiliście. Wcześniej regenerowałem te zaciski, więc wiem jak są usytuowane w środku otwory płynu hamulcowego i odpowietrzenia. Okazuje się, że moje zaciski były zapowietrzone i jedyny sposób na ich odpowietrzenie to odkręcenie ich, zablokowanie tłoczka aby się nie odsuwał i przy odpowietrzaniu odwrócenie ich w taki sposób aby otwór odpowietrzenia, ten wewnątrz zacisku, znajdował się na samej górze. Dodam, że jak zaciski są przykręcone do belki to otwór odpowietrzenia jest bardzo nisko, praktycznie od spodu tłoczka i nie jest możliwe odpowietrzenie tych zacisków. Jak ktoś też ma taki problem to wytłumaczę na PW o co chodzi.


"Pasje jednego człowieka mogą być żałosnymi obsesjami dla drugiego" -James May.
Mój bolid: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=166305

Awatar użytkownika
abrams
VR6 Driver
VR6 Driver
Posty: 1198
Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
Kontakt:

Post autor: abrams » wt sty 06, 2009 12:12

3.1.2009r załozyłem pompę 22mm z mk3 GT odpowietrzyłem jak bóg przykazał pedał łapie u góry :)
tomogolf2, nadal masz problemy ??


Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 257 gości