EGR out - wrazenia
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
witam koledzy ja w sprawie tego nieszczesnego EGR i kolektora porobiłem pare zdj. i jest mi ktoś w stanie pokazać w którym miejscu trzeba by było zaślepić EGR ta grucha jest zamontowana do kolektora z IC i dalej do tej wygietej rurki króra bodajrze idzie do kolektora wydechowego, ten kolektor ( srebny) czeba ściągać by wyczyścić z tych marasów, i kolektor wyd. , jezeli trzeba go wyczyścić to jak go wyciągnąc ? trzeba ten ssący?itd
Ostatnio zmieniony sob lis 15, 2008 18:47 przez broda1920, łącznie zmieniany 1 raz.
ja juz po zaslepieniu egr zrobilem z 5000 km, syfu troche bylo, po czyszczeniu autko ma troche lepsza gore miedzy 3500-4000, nieco wolniej sie nagrzewa, innych roznic nie zauwazylem, aha uszczelki kupilem w aso i byly to victor reinz wiec nie ma sensu przeplacac - mozna kupic uszczelki tej firmy w kazdym szanujacym sie motoryzacyjnym
ps. nie jestem handlowcem VictorReinz
ps. nie jestem handlowcem VictorReinz
ta wygieta porowata rurka to jest egr.broda1920 pisze:witam koledzy ja w sprawie tego nieszczesnego EGR i kolektora porobiłem pare zdj. i jest mi ktoś w stanie pokazać w którym miejscu trzeba by było zaślepić EGR ta grucha jest zamontowana do odlewu aluminiowego niewiem jak to nazwać z IC i dalej do tej wygietej rurki króra bodajrze idzie do kolektora, ten odlew czeba ściągać by wyczyścić z tych marasów, i kolektor , żeby wyciągnąc kolektor , jezeli trzeba go wyczyścić to jak go wyciągnąc ? trzeba ten odlew ściągnąć?itd
poprostu zaslep go podkładka z blaszki na kolektorze wydechowym i tyle.
jak chcesz wyczyscis kolektor ssacy to odkrec go to ten aluminiowy co idzie do niego ruraz cisnieniowa z ic, z tyłu sa sruby na imbusa.
załóż póżniej nowa metalowa uszczelke pod kolektor.
czyli zaślepić miedzy porowatą rurką a EGR?, a kolego jak to jest z kolektora wydech. idą spaliny maraz itd poprzez rurke porowatą --EGR ----kolektor ssący----IC----turbinke?
Ostatnio zmieniony sob lis 15, 2008 19:00 przez broda1920, łącznie zmieniany 1 raz.
banankb pisze:nie jest ona potrzebna
ona jest tylko po to aby silnik łagodnie gasł bez telepania i rzucania nim i powiem szczerze, że nie wywalałbym jej nigdy bo wiem jaka jest różnica w gaszeniu silnika jak
przestaje ona działać kiedy jest dziurawy wężyk podciśnienia od membrany z cięgnem, które nią steruje - koszmar.
-
- Nowicjusz
- Posty: 35
- Rejestracja: ndz gru 14, 2008 13:37
- Lokalizacja: Węgierska Górka
- Kontakt:
EGR out - wrazenia
Witam! Jestem nowy na waszym forum, mam pytanie, zamirzam w tym tygodniu wyczyścić kolektor i zaślepić EGR, ostatnimi czasy mam problemy z zaworem N75, silnik wykręca się do niecałych 3000 obr.i dalej niekręci, po zapoznaniu się z forum testowałem zawór i podłączyłem dwa przewody (niebieski i czerwony) razem poza zawór i jest lepiej, silnik się lepiej kręci i niema dziury. Czy mogę tak jeździć czy coś się może uszkodzić?
-
- Nowicjusz
- Posty: 35
- Rejestracja: ndz gru 14, 2008 13:37
- Lokalizacja: Węgierska Górka
- Kontakt:
Dziękuje za odpowiedź ukiloki. Odłączyłem i próbowałem "reanimować" N75, wieczorem jadę do pracy to przetestuje, a jak nie pomogło to trzeba będzie kupić zaworek.
[ Dodano: 18 Gru 2008 13:00 ]
Wyczyściłem, kolektor, zaślepiłem EGR i na zreanimowanym zaworku szło autko jak burza, nie czułem żadnej dziury ani nic w tym rodzaju, bardzo ładnie się wykręcało na obroty. Nie byłem jednak pewny czy ten zaworek N75 jest w 100% sprawny i dlatego nie chcąc ryzykować uszkodzenia turbiny kupiłem nowy i okazało się że stary po reanimacji pracuje ale nie całkiem tak jak powinien, N75 nie domykał całkowicie przelotu. Mam jeszcze dwa pytania, czy wy w kolektorze też mieliście ten nagar miękki, bo pisaliście że trzeba było moczyć kolektor, ja nie miałem takiego problemu, trochę podrapałem i wymyłem płynem do czyszczenia silników i karcherem? A drugie pytanie to czy trzeba jeszcze oprócz zaślepienia metalowej rurki zaślepić któryś z przewodów podciśnieniowych?
[ Dodano: 18 Gru 2008 13:00 ]
Wyczyściłem, kolektor, zaślepiłem EGR i na zreanimowanym zaworku szło autko jak burza, nie czułem żadnej dziury ani nic w tym rodzaju, bardzo ładnie się wykręcało na obroty. Nie byłem jednak pewny czy ten zaworek N75 jest w 100% sprawny i dlatego nie chcąc ryzykować uszkodzenia turbiny kupiłem nowy i okazało się że stary po reanimacji pracuje ale nie całkiem tak jak powinien, N75 nie domykał całkowicie przelotu. Mam jeszcze dwa pytania, czy wy w kolektorze też mieliście ten nagar miękki, bo pisaliście że trzeba było moczyć kolektor, ja nie miałem takiego problemu, trochę podrapałem i wymyłem płynem do czyszczenia silników i karcherem? A drugie pytanie to czy trzeba jeszcze oprócz zaślepienia metalowej rurki zaślepić któryś z przewodów podciśnieniowych?
-
- Nowicjusz
- Posty: 23
- Rejestracja: sob gru 20, 2008 15:04
- Lokalizacja: Łuków
- Kontakt:
Witam
Czy moge zamienic kolektor z ajm na asz? Planuje takze zaslepic egr oraz wyczyscic caly dolot Mam nowa turbos.. z wirnikami od arl Czy to cos poprawi w kreceniu sie silnika na obroty? Pozdrawiam http://forum.vwgolf.pl/images/smiles/bajer.gif
http://forum.vwgolf.pl/images/smiles/bajer.gif
Czy moge zamienic kolektor z ajm na asz? Planuje takze zaslepic egr oraz wyczyscic caly dolot Mam nowa turbos.. z wirnikami od arl Czy to cos poprawi w kreceniu sie silnika na obroty? Pozdrawiam http://forum.vwgolf.pl/images/smiles/bajer.gif
http://forum.vwgolf.pl/images/smiles/bajer.gif
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 138 gości