Nie obraź się ale chyba masz 13 lat i chcesz być kimś na forum lub zyskać szacunek za coś czego nigdy nie zrobisz lub kręcisz jak mało kto. Na forum już byli pionierzy, którzy wiedzieli co chcieli ale jakoś pękli i zniknęli na zawsze. Chwała im za to. Swap to swap. Nie ważne z czego na co. Jak masz mózg i pojęcie, a do tego zaplecze to zrobisz wszystko. Jak byłem młody (jakieś14 lat miałem) to już grzebałem przy autach, w szkole średniej (agrobiznes

) wolałem grzebać dalej przy autach i teraz wszystko robię sam. Niektórzy mają mi za złe, że ciągle piszę, że zrobiłem se to czy tamto i zawsze sam. Tak więc jak potrafisz wyjąć silnik i potrafisz myśleć to sam masz wielkie pole do popisu. Ja nigdy nie robiłem na przykład swapu do MK2 z silnika 1,8 RP, a będę wstawiał 2,9 VR6 i mam zamiar sam poskładać wszystko, łącznie z elektroniką bo jak się wie lub potrafi myśleć i zagłębia w temacie to się zrobi. Silnik 1,8T bym też wstawił bo to wcale nie takie skomplikowane ale elektroniki bym w tym motorze sam nie podpiął. Działaj sam, a nie szukaj gotowców, a jak nie to dawaj dziada do mnie i ci wstawię tego Vankla, a ty elektronike podepniesz gdzie indziej.
