podepnę się pod temat.
Założyłem tarcze zamiast bębnów i zaciski od MK4. I zauważyłem że prawe koło kręci się normalnie a lewe trochę ciężej (trze tarcza o klocki). Z wyglądu zacisków to wszystkie gumki były ok. Prowadnice też lekko chodziły. Wygląda na to jakby tłoczek nie chował się dobrze.
tarcze z tyłu
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- golfer_1984
- VW Baron
- Posty: 3387
- Rejestracja: czw wrz 27, 2007 12:43
- Lokalizacja: PODKARPACIE
- Kontakt:
MK5 GTI DSGhttp://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=90&t=467361
GTI TDI 20 JAHREhttp://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=263904
GTI TDI 20 JAHREhttp://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=263904
- abrams
- VR6 Driver
- Posty: 1198
- Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
- Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
- Kontakt:
hmm... to chyba nadal zapowietrzone są skoro tak bierzetomogolf2 pisze:gitara, opowietrzylem, heble sa tylko bardzo głeboko bierze, pedał jest prawie na samym dole... pompa za mała??gdzies jeszcze powietrze jest?
Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)
- abrams
- VR6 Driver
- Posty: 1198
- Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
- Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
- Kontakt:
ja mam tez pedał w podłodze ale nowa pompa czeka... jak tylko założe i pedał dalej nie pójdzie w górę to.. inaczej to zrobię 4 wężyki 1 pojemnik i odkręcone odp. tylko dolewać płynu powinno się samo odpowietrzyć
Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)
- emssi20
- Nowicjusz
- Posty: 49
- Rejestracja: śr maja 30, 2007 18:41
- Lokalizacja: Wrocław/Żywiec
- Kontakt:
Koledzy tomogolf2 i TAZ, ja też zakładałem hamulce tarczowe na tył zamiast bębnów w moim MK2. Są to hamulce Girling z tłoczkami 36 mm. Miałem taki sam problem jak tomogolf2 mimo, że zaciski miałem założone prawidłowo, czyli tak jak mówiliście. Wcześniej regenerowałem te zaciski, więc wiem jak są usytuowane w środku otwory płynu hamulcowego i odpowietrzenia. Okazuje się, że moje zaciski były zapowietrzone i jedyny sposób na ich odpowietrzenie to odkręcenie ich, zablokowanie tłoczka aby się nie odsuwał i przy odpowietrzaniu odwrócenie ich w taki sposób aby otwór odpowietrzenia, ten wewnątrz zacisku, znajdował się na samej górze. Dodam, że jak zaciski są przykręcone do belki to otwór odpowietrzenia jest bardzo nisko, praktycznie od spodu tłoczka i nie jest możliwe odpowietrzenie tych zacisków. Jak ktoś też ma taki problem to wytłumaczę na PW o co chodzi.
"Pasje jednego człowieka mogą być żałosnymi obsesjami dla drugiego" -James May.
Mój bolid: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=166305
Mój bolid: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=166305
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 58 gości