Otóz mam takie przoblem zaczął sie włanczac samoczynie klakson i to nie tonem przerywanym tylko ciagle musiałem wyjać bezpiecznik bo hałas był nie do wytrzymania(a poza tym jak z tym wyjechać na ulice) czy ktos już sie spotkał zczymś takim . Co może być przyczyną
Auto to GOLF II w wersji GL
Problen z klaksonem
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Maćkooo
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2032
- Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Prawdopodobnie to styki przy kierownicy. Wystarczy pobawic sie w odginanie/doginanie blaszek i bedzi OK. Konkretnie sa to styki miedziane. Szybko je znajdziesz , sa na zewnatrz.
Ostatnio zmieniony sob gru 13, 2008 16:07 przez Maćkooo, łącznie zmieniany 1 raz.
Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Moim zdaniem też styki przy kierownicy - jak zdejmiesz kierownicę, to zobaczysz własnie taką blaszkę - a od spodu kierownicy jest taka jakby obręcz metalowa, po ktrórej ślizga się ta blaszka. Czasami blaszka trochę się przekrzywi, za mocno dociska, czy coś i są właśnie takie jaja. U mnie np. wystarczy mocniej pchnąć kierownicę w steornę deski i też klakson się włacza. Ogólnie pokombinuj z tą blaszką. Możesz jeszcze zdjąć kierę i przekręcić zapłon - wtedy okaże się, czy przyczyna tkwi w blaszce, czy gdzieś indziej.
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Ustawiasz koła na wprost, tak, żeby poprzeczka kierownicy była prosto (chodzi o to, żeby potem wiedzieć, jak ją założyć), potem ściągasz przycisk klaksonu (podważasz płaskim śrubokrętem, albo nawet kluczykiem, odłaczasz konektorki od przycisku klaksonu. Poterm odkrecasz kluczem nasadowym nr 24 śrubę trzxymającą kierownicę. Potrzebny jest koniecznie klucz nasadowy z przedłużką, bo śruba ta siedzi dość głęboko. Niektóre klucze do kół też pasują - też mają nr 24. Sciągasz kierownicę i po temacie.
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 345 gości