1.4 pali bezpiecznik od pompy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

alepka
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 294
Rejestracja: śr sie 25, 2004 13:04
Lokalizacja: małopolska - świętokrzyskie

1.4 pali bezpiecznik od pompy

Post autor: alepka » pt gru 12, 2008 15:06

Jak w temacie już 2 raz w ciągu 3 dni spaliło bezpiecznik od pompy. czy to oznaka "końca pompy", czy moż ebyć jakaś inna przyczyna?



Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » pt gru 12, 2008 15:20

Nie koniecznie to pompa pada. Może być zwarcie na przewodach do pompy, ewentualnie z tego co pamiętam to na tym samym bezpieczniku może być grzałka sondy lambda i tam też może być zwarcie. Zrób tak : wyjmij bezpiecznik od pompy, w konektory po bezpieczniku włóż dwa przewody (najlepiej zakończone męskimi konektorami) i podłącz przez bezpiecznik amperomierz (na zakresie 10A) , odpal silnik i zobacz jaki pobór prądu ma pompa. Wtedy można będzie coś powiedzieć o ewentualnym "zacieraniu się" pompy.

P.S
A bezpiecznik się pali w czasie jazdy czy przy odpalaniu ?


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

alepka
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 294
Rejestracja: śr sie 25, 2004 13:04
Lokalizacja: małopolska - świętokrzyskie

Post autor: alepka » pt gru 12, 2008 15:25

zodiak pisze:Nie koniecznie to pompa pada. Może być zwarcie na przewodach do pompy, ewentualnie z tego co pamiętam to na tym samym bezpieczniku może być grzałka sondy lambda i tam też może być zwarcie. Zrób tak : wyjmij bezpiecznik od pompy, w konektory po bezpieczniku włóż dwa przewody (najlepiej zakończone męskimi konektorami) i podłącz przez bezpiecznik amperomierz (na zakresie 10A) , odpal silnik i zobacz jaki pobór prądu ma pompa. Wtedy można będzie coś powiedzieć o ewentualnym "zacieraniu się" pompy.

P.S
A bezpiecznik się pali w czasie jazdy czy przy odpalaniu ?
w trakcie odpalania po spaleniu starego wymieniłem na nowy pojeździłem 2 dni i w trakcie któregoś z kolei odpalania kicha :grrr: :grrr: :grrr: :grrr: :grrr: Dobrze że mam LPG



Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » pt gru 12, 2008 15:29

Jeśli podczas odpalania to muszę Cię zmartwić bo to raczej pompa.


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

alepka
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 294
Rejestracja: śr sie 25, 2004 13:04
Lokalizacja: małopolska - świętokrzyskie

Post autor: alepka » pt gru 12, 2008 15:34

no zdaje sobie sprawę. jedna już padła zeszłej zimy chyba coś ją przymroziło, założyłem od felicji :grin: :grin: :grin: używkę (za 50 zeta ze zbiornikiem).wytrzymała jakieś 50tkm. trzeba będzie jednak zainwestować w coś porządnego



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt gru 12, 2008 15:34

na tym bezpieczniku siedzi jeszcze zawór od oczyszczania baku. Można mu w ramach testów wyjąć wtyczkę (koło prawego kielicha)


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » pt gru 12, 2008 15:46

na moim schemacie jeszcze podgrzewacz sondy i wtryskiwacz jest na tym samym bezpieczniku F18 o ile sie nie myle



Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » pt gru 12, 2008 15:48

Paweł Marek pisze:zawór od oczyszczania baku
A co to jest?


P.S
Na 100% na tym bezpieczniku jest lambda, ale jak przy odpalaniu pada to najprawdopodobniej pompa.


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

alepka
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 294
Rejestracja: śr sie 25, 2004 13:04
Lokalizacja: małopolska - świętokrzyskie

Post autor: alepka » pt gru 12, 2008 15:49

ja u siebie mam tylko sondę i pompę



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 196 gości