Jak zwiekszyć moc w 1V cd. - Nowe turbo VNT GT1749!!!
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
eldorado84, pompa 10 ok, ja pisałem o tej 11mm
Na seryjnym turbo dużo nie wyciśniesz, ale do podanych przez Ciebie 115 KM pewnie tak Ja na pompie 10mm, małe turbo t2, seria IC, wydech przelot ale o seryjnej średnicy wyciągnąłem tylko 117KM i myśle że na tak małej turbinie niewiele więcej się da. Napewno pomogło by zrobienie wydechu z downpipe o większej średnicy, ale jak myślisz o pompie 10 to i turbina większa potrzebna.
Na seryjnym turbo dużo nie wyciśniesz, ale do podanych przez Ciebie 115 KM pewnie tak Ja na pompie 10mm, małe turbo t2, seria IC, wydech przelot ale o seryjnej średnicy wyciągnąłem tylko 117KM i myśle że na tak małej turbinie niewiele więcej się da. Napewno pomogło by zrobienie wydechu z downpipe o większej średnicy, ale jak myślisz o pompie 10 to i turbina większa potrzebna.
Relacja 3
W ostatnią niedzielę gofer dostał pompę z SB (9mm)+ mod boostpinu,
lekko dawka w górę, kąt wyprzedzenia lekko do przodu, mod ŁUKIEGO
(pompiarza, który przygotował mi pompę - opiszę szerzej jako nowy
temat w: tuning TD. Aby wzmóc apetyt ... na jeszcze seryjnej pompie w
1V przegiąłem trochę z tym modem, bo gałki oczne zatrzymywały mi się
na wewnętrznej stronie potylicy przyspieszając z 3500 do 4500 rpm i
ciśnieniu nie przekraczającym 1,2 - 1,3 bara )).
Jutro wymieniam sprzęgło, bo stwierdziło, że takiej mocy to już nie
będzie przenosić - wraz ze sprzęgłem skrzynia na 4T.
Mam pytanko odnośnie sprzęgła. Naszukałem się przez ostatnie dwa dni w
naszym forum tematu, czy posta o zakładaniu sprzęgła 228 mm do Golfa 2
i niestety nie znalazłem, chociaż pamiętam, że kiedyś coś takiego
czytałem.
Rzućcie jakimś linkiem do takiego tematu.
W ostatnią niedzielę gofer dostał pompę z SB (9mm)+ mod boostpinu,
lekko dawka w górę, kąt wyprzedzenia lekko do przodu, mod ŁUKIEGO
(pompiarza, który przygotował mi pompę - opiszę szerzej jako nowy
temat w: tuning TD. Aby wzmóc apetyt ... na jeszcze seryjnej pompie w
1V przegiąłem trochę z tym modem, bo gałki oczne zatrzymywały mi się
na wewnętrznej stronie potylicy przyspieszając z 3500 do 4500 rpm i
ciśnieniu nie przekraczającym 1,2 - 1,3 bara )).
Jutro wymieniam sprzęgło, bo stwierdziło, że takiej mocy to już nie
będzie przenosić - wraz ze sprzęgłem skrzynia na 4T.
Mam pytanko odnośnie sprzęgła. Naszukałem się przez ostatnie dwa dni w
naszym forum tematu, czy posta o zakładaniu sprzęgła 228 mm do Golfa 2
i niestety nie znalazłem, chociaż pamiętam, że kiedyś coś takiego
czytałem.
Rzućcie jakimś linkiem do takiego tematu.
Wojtek
- eldorado84
- Gadatliwa bestia
- Posty: 944
- Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
- Lokalizacja: lubartów
no tak ale jakbyś zapodał k24 i zapodać FMIC to właśnie jakieś 125-135kucy by było jak dla mnie wystarczy. Co do większej turbinki "VNT" + pompa 11mm + reszta "gratów" w tym sprzegło odpowiednie no to inna bajka ale te kosztypaja pisze:eldorado84, pompa 10 ok, ja pisałem o tej 11mm
Na seryjnym turbo dużo nie wyciśniesz, ale do podanych przez Ciebie 115 KM pewnie tak Ja na pompie 10mm, małe turbo t2, seria IC, wydech przelot ale o seryjnej średnicy wyciągnąłem tylko 117KM i myśle że na tak małej turbinie niewiele więcej się da. Napewno pomogło by zrobienie wydechu z downpipe o większej średnicy, ale jak myślisz o pompie 10 to i turbina większa potrzebna.
[ Dodano: Czw Gru 11, 2008 18:04 ]
rozumiem że mk3 też się tyczy, dobrze wiedziećzaprzal pisze:musisz zmieniac skrzynie na 02A zeby takie sprzeglo zalozycWojtek_GR pisze:o zakładaniu sprzęgła 228 mm do Golfa 2
na tych gratach spokojnie zdrowe 210mm wystarczy
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809
- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809
- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)
no tak ale jakbyś zapodał k24 i zapodać FMIC to właśnie jakieś 125-135kucy by było jak dla mnie wystarczy. Co do większej turbinki "VNT" + pompa 11mm + reszta "gratów" w tym sprzegło odpowiednie no to inna bajka ale te koszty
Do tego dymek i oglądamy żywe korbowody na wierzchu
Przy pompie 9mm do tego GT2052V i jakiś sensowny cooler i mamy 8s na AAZ i jeszcze mniej na 1.6.
Wiem bo miałem takie silniki u siebie na takim osprzęcie i wiem co one potrafią.
- eldorado84
- Gadatliwa bestia
- Posty: 944
- Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
- Lokalizacja: lubartów
arwam pisze:no tak ale jakbyś zapodał k24 i zapodać FMIC to właśnie jakieś 125-135kucy by było jak dla mnie wystarczy. Co do większej turbinki "VNT" + pompa 11mm + reszta "gratów" w tym sprzegło odpowiednie no to inna bajka ale te koszty
Do tego dymek i oglądamy żywe korbowody na wierzchu
Przy pompie 9mm do tego GT2052V i jakiś sensowny cooler i mamy 8s na AAZ i jeszcze mniej na 1.6.
Wiem bo miałem takie silniki u siebie na takim osprzęcie i wiem co one potrafią.
Nie przesadzasz z tymi korbowodami po twoim stwierdzeniu wynika że nic nie potrafią ?
a przypadkiem aaz nie mają 9mm (gdzieś to czytałem na forum), i musi sprzęgło siada
Ostatnio zmieniony pt gru 12, 2008 08:28 przez eldorado84, łącznie zmieniany 2 razy.
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809
- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809
- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)
Mod już opisany, leży na FAQ.vwolfi pisze:Wojtek_GR weś napisz coś o tym modzie bo sie tu doczekać nie mogę
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=203976
Owocnego modzenia, lecz z ostrożnością !
Wojtek
eldorado84 pisze:arwam pisze:no tak ale jakbyś zapodał k24 i zapodać FMIC to właśnie jakieś 125-135kucy by było jak dla mnie wystarczy. Co do większej turbinki "VNT" + pompa 11mm + reszta "gratów" w tym sprzegło odpowiednie no to inna bajka ale te koszty
Do tego dymek i oglądamy żywe korbowody na wierzchu
Przy pompie 9mm do tego GT2052V i jakiś sensowny cooler i mamy 8s na AAZ i jeszcze mniej na 1.6.
Wiem bo miałem takie silniki u siebie na takim osprzęcie i wiem co one potrafią.
Nie przesadzasz z tymi korbowodami po twoim stwierdzeniu wynika że nic nie potrafią ?
a przypadkiem aaz nie mają 9mm (gdzieś to czytałem na forum), i musi sprzęgło siada
jeśli taka konfigóracja dostanie dużo paliwa i powietrza w niskich obrotach to coś musi puścić a VNT dają ciśnienie (power) w niskich obrotach.
[ Dodano: 12 Gru 2008 18:57 ]
eldorado84 pisze:arwam pisze:no tak ale jakbyś zapodał k24 i zapodać FMIC to właśnie jakieś 125-135kucy by było jak dla mnie wystarczy. Co do większej turbinki "VNT" + pompa 11mm + reszta "gratów" w tym sprzegło odpowiednie no to inna bajka ale te koszty
Do tego dymek i oglądamy żywe korbowody na wierzchu
Przy pompie 9mm do tego GT2052V i jakiś sensowny cooler i mamy 8s na AAZ i jeszcze mniej na 1.6.
Wiem bo miałem takie silniki u siebie na takim osprzęcie i wiem co one potrafią.
Nie przesadzasz z tymi korbowodami po twoim stwierdzeniu wynika że nic nie potrafią ?
a przypadkiem aaz nie mają 9mm (gdzieś to czytałem na forum), i musi sprzęgło siada
jeśli taka konfigóracja dostanie dużo paliwa i powietrza w niskich obrotach to coś musi puścić a VNT dają ciśnienie (power) w niskich obrotach.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości