MK2 - Parownik do wymiany?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » wt lis 29, 2005 21:38

Lovato jest chyba najlepszą firmą produkującą instalacje gazowe do samochodów. Jak musisz to kup lovato. A czy spalanie spada to zależy od ciężkości nogi.



fibolek

Post autor: fibolek » wt lis 29, 2005 22:13

Z tym odpalaniem na mrozie na gazie to są różne opinie.Z tego co mi wiadomo to raczej powinno odpalać się(w zimie) na paliwie bo gaz w butli jest bardzo zimny.Druga sparwa to to że w obiegu chłodzenia powinien być dobry(pełnowartościowy) płyn chłodniczy.Latem gdy temperatura powietrz przekracza nib 12-16 stopni w plusie to silniczek jakoś sobie radzi ale w zimie ciężko.Jedyne co mogę ci poradzić to spraw sobie bardzo dziarskie świece.
Ale powinien ci palić.czy silnik wogóle ci nie kręci?Powinien palić



Awatar użytkownika
konop
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 603
Rejestracja: pt maja 13, 2005 16:24
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: konop » wt lis 29, 2005 22:34

Mam instalke lovato I-generacji ;)
Zawsze pale mojego PN-a na gazie...
Zeby bylo latwiej odpalic na mrozie wcisnij troche gazu :bajer:
Mi pomaga... szybciej zapala :okej:
Ostatnio zmieniony wt lis 29, 2005 22:40 przez konop, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek Obrazek
Obrazek Golf MK2 2.0 2E
Obrazek Passat B3 1.9D 1Y

fibolek

Post autor: fibolek » wt lis 29, 2005 22:39

Ewentualnie pokręć troszkę dłużej powinien zaskoczyć.Jak odpalisz to niech chwilkę pochodzi bez przygazówki.



endriu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: ndz lis 07, 2004 14:57
Lokalizacja: bogatynia
Kontakt:

Post autor: endriu » wt lis 29, 2005 22:44

jest takie forum gdzie głos zabierają doświadczeni gaziarze a nie papraki,oni kategorycznie zabraniają odpalania szczególnie zimą na gazie .sztywne ,zmarznięte membrany szybko tracą swoje parametry co kończy się kosztowną regeneracją lub wymianą reduktora,myślę ,że te 2-3 litry benzyny w miesiącu można odżałować.



fibolek

Post autor: fibolek » wt lis 29, 2005 22:48

endriu ja też palę tylko na benz i mu to wcześniej odradzałem ale jak się kolo uprze to mu radzić trzeba.Bo w zimie na LPG powinno palić się tylko i wyłącznie awaryjnie silnik. Pozdro fibolek



Awatar użytkownika
konop
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 603
Rejestracja: pt maja 13, 2005 16:24
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: konop » wt lis 29, 2005 22:49

papraki?? Buhahahaha
Może troche grzeczniej :green_fuck:


Co do membran instalka dzialala poprzednio w Polonezie i nigdy nie palilem go na benzynie ;)

Przebieg instalacji to ponad 50.000 km i nic przy parowniku nie robilem nawet go nie czyscilem a smiga jak ta lala od 3 lat :bajer:


Obrazek Obrazek
Obrazek Golf MK2 2.0 2E
Obrazek Passat B3 1.9D 1Y

endriu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: ndz lis 07, 2004 14:57
Lokalizacja: bogatynia
Kontakt:

Post autor: endriu » wt lis 29, 2005 23:09

przykro mi że wziąłeś to do siebie,nikogo konkretnie nie miałem na myśli a to jak poldki chodzą na gazie i ile go zużywają to osobny temat.



endriu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: ndz lis 07, 2004 14:57
Lokalizacja: bogatynia
Kontakt:

Post autor: endriu » śr lis 30, 2005 00:19

szukaj przyczyny w inst.zapłonowej bo jeśli gasisz go na benzynie to komora pływakowa jest pełna i pompka paliwa nie wpływa na moment rozruchu,no jeszcze układ ssania w gażniku może nie działać-wtedy na benzynie i na gazie lipa.



fend18
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 295
Rejestracja: pt lis 04, 2005 15:01
Lokalizacja: Gorzów

Post autor: fend18 » śr lis 30, 2005 09:47

Ostatnio tez mialem problem z odpalaniem na gazie po nocy, ale po wymianie swiec pali prawie na dotyk, oczywiscie z pedalem gazu w podlodze, parownik tez ma wplyw na odpalanie silnika, jednak jesli nie wymieniales dawno swiec to je w pierwszej kolejnosci wymien i ewentualnie przewody WN. Rok temu odpalalem go przy mrozach -15 i odpalal na gazie fakt ze nie za pierwszym razem ale odpalal.



tomazino

Re: MK2 - Parownik do wymiany?

Post autor: tomazino » śr lis 30, 2005 13:29

Kolego ja mam u siebie 1.6 PN.na gazie odpalam go od 2 lat non stop.Zrobiłem na nim 115000 i nawet przy -15 stopni palił jak pszczoła.Osobiście uważam,że masz coś nie tak z tym parownikiem,ale nie wymieniaj go całego,tylko kup orginalny do lovato zestaw naprawczy.Robota prosta ok.1 godziny i masz jak nówkę,a koszt ok 80 zł.Jak byś był zainteresowany dam ci namiary na orginalny taki zestaw.

[ Dodano: Sro Lis 30, 2005 12:36 ]
Zapomniałem dodać,że dlatego odpalam non stop na gazie w zimie bo na benzynie mi nie chce palić.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 257 gości