niebieskie dymienie mkII :(

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

siedlu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: wt gru 14, 2004 15:06
Lokalizacja: warszawa/bielany
Kontakt:

Post autor: siedlu » śr gru 15, 2004 10:45

taa to fakt ze zrobilem nim poki co jedynie 280km i wiem ze to mało żeby stwierdzić że oleju nie bierze, ale poki co po takim niewielkim przebiegu ubytek jest żaden :), w każdym razie dzieki wszystkim za odpowiedzi, nie pozostaje mi nic innego jak odwiedzenie warszatatu i zrobienie tego ;/
(zapewne uszczelniacze/pierścienie)
thnx


"Bunkrów nie ma, ale też jest zajebiście!"

mk2 1,6 '88 Manhatan :D

Awatar użytkownika
j_jasiu
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 205
Rejestracja: czw lis 25, 2004 12:28
Lokalizacja: W-wa, Tarchomin
Kontakt:

Post autor: j_jasiu » śr gru 15, 2004 11:34

siedlu pisze:taa to fakt ze zrobilem nim poki co jedynie 280km i wiem ze to mało żeby stwierdzić że oleju nie bierze, ale poki co po takim niewielkim przebiegu ubytek jest żaden :), w każdym razie dzieki wszystkim za odpowiedzi, nie pozostaje mi nic innego jak odwiedzenie warszatatu i zrobienie tego ;/
(zapewne uszczelniacze/pierścienie)
thnx
Jak masz niebieski dymek to napewno ci bierze bo nie ma silnego na niebieski dymek.


Pozdrawiam
Jasiu II

Kiedyś Mk II 1.6 MADISON i JETTA II 1.8 GT Opel Astra kombi 1.6 16V
Nissan Primera Kombi 2.0 TD
Teraz
Opel Vectra C Caravan 150 KM oraz BMW 316 compact (żony)
Volkswagen Golf GTI Klub Polska #104

radziu790
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pt lis 06, 2009 21:23
Lokalizacja: nowy tomyśl
Kontakt:

Post autor: radziu790 » ndz lut 07, 2010 15:59

mój golfik pali bardz ładnie tyle że od paru dni zaczoł strasznie kopcić na niebiesko jak mu wcisne pe,dał chciałbym to jakoś naprawic ale niewiem od czego zaczać
Ostatnio zmieniony ndz lut 07, 2010 16:00 przez radziu790, łącznie zmieniany 1 raz.


radek

Latara_GOLF II
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: czw sty 28, 2010 13:01
Lokalizacja: Dębica
Kontakt:

Post autor: Latara_GOLF II » ndz lut 07, 2010 16:13

Gdy by to były pierscienie i zjadałby olej to byłby to biały dym a nie niebiski,wiec proponuje sprawdzić na gazniku czy nie ma za bogatej mieszanki.moze jest koniecznosc regeneracji gaznika



jacekplacekk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: wt wrz 22, 2009 19:38
Lokalizacja: Kozienice

Post autor: jacekplacekk » ndz lut 07, 2010 16:19

Latara_GOLF II pisze:Gdy by to były pierscienie i zjadałby olej to byłby to biały dym a nie niebiski,wiec proponuje sprawdzić na gazniku czy nie ma za bogatej mieszanki.moze jest koniecznosc regeneracji gaznika
Chyba zartujesz bialy dymek jest norma przy niskich temp,ale niebieski badz czarny dymek swiadczy tylko o tym ze Golf pobiera sobie olej.



radziu790
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pt lis 06, 2009 21:23
Lokalizacja: nowy tomyśl
Kontakt:

Post autor: radziu790 » ndz lut 07, 2010 16:22

olej zjada .chciałbym sie dowiedziec co trzeba naprawić , a młój golfik to mk2 1.3nz pełen wtrysk 1991
Ostatnio zmieniony ndz lut 07, 2010 20:28 przez radziu790, łącznie zmieniany 2 razy.


radek

jacekplacekk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: wt wrz 22, 2009 19:38
Lokalizacja: Kozienice

Post autor: jacekplacekk » ndz lut 07, 2010 16:24

Nibe pierscienie trzeba wymienic,ale jak glowice bedziesz mial zdjeta to mozna ja odrazu splantowac,bo uszczelke pod glowica i tak musisz wymienic.
Ostatnio zmieniony ndz lut 07, 2010 16:26 przez jacekplacekk, łącznie zmieniany 1 raz.



oldi90
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: czw lut 04, 2010 13:41
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Post autor: oldi90 » ndz lut 07, 2010 16:27

radziu790 Mianowiscie kapitalka , głowica na stół uszczelniacze zaworowe i ja zrobił bym juz nowe zaworki przy okazi. Pierscienie i kaplet uszczelek wraz z głowiczką . gitarka :)


Akceptuje swoje pasje i raduje się nimi z całego serca. Kocham to co robie od dziecka i codziennie uczę się czegoś nowego "Mechanika"

radziu790
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pt lis 06, 2009 21:23
Lokalizacja: nowy tomyśl
Kontakt:

Post autor: radziu790 » ndz lut 07, 2010 16:29

sprawdze jeszcze tylko cisnienie.a jaki to może byc koszt takiego planowania głowicy?


radek

Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Zico63b » ndz lut 07, 2010 16:29

Latara_GOLF II pisze:Gdy by to były pierscienie i zjadałby olej to byłby to biały dym a nie niebiski,wiec proponuje sprawdzić na gazniku czy nie ma za bogatej mieszanki.moze jest koniecznosc regeneracji gaznika
Kompletnie nieprawda.
Niebieski dym - palony olej;
Czarny dym - za bogata mieszanka (z różnych przyczyn);
Biały dym - pobieranie płynu chłodzącego.
Para wodna (czyli też białe obłoki ale szybko znikające, w porównaniu z dymem, który utrzymuje się długą chwilę po wylocie z rury) - w Dieslach i benzynowych w zimne dni to objaw prawidłowy, zimny silnik.
Ostatnio zmieniony ndz lut 07, 2010 16:30 przez Zico63b, łącznie zmieniany 1 raz.



oldi90
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: czw lut 04, 2010 13:41
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Post autor: oldi90 » ndz lut 07, 2010 16:31

Planowanie około 70-150zł bynajmniej u mnie tak to oscyluje . Ale przemysl temat z uszczelniaczami w głowicy .


Akceptuje swoje pasje i raduje się nimi z całego serca. Kocham to co robie od dziecka i codziennie uczę się czegoś nowego "Mechanika"

radziu790
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pt lis 06, 2009 21:23
Lokalizacja: nowy tomyśl
Kontakt:

Post autor: radziu790 » ndz lut 07, 2010 16:33

oldi90 domyślam sie że remoncik niewart tego autka .czyli musze mu kapitalke zrobić?


radek

oldi90
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: czw lut 04, 2010 13:41
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Post autor: oldi90 » ndz lut 07, 2010 16:39

No tak dokładnie , wiec wniosek jaki ? ja bym poszukał dobrego silniczka i wrzucał . Bo zeby to miało ręce i nogi musisz zrobic i uszczelniacze i pierscienie za jednym zamachem bo przeciez nikt ci 2 razy nie bedzie rozbierał za 1 cene jak wymienisz tylko uszczelniacze i dalej bedzie brał olej , a do wymiany pierscieni trzeba szarpnac głowiczke i wyciagac tłoki od góry. Wiec twoja decyzja , masz 3 , pierwsza sprzedac auto , druga to remont i jezdzisz autkiem bo to duży koszt takiej zabawy albo ostatnia szukaj dobrego silniczka i niech ci chłopaki przekładają


Akceptuje swoje pasje i raduje się nimi z całego serca. Kocham to co robie od dziecka i codziennie uczę się czegoś nowego "Mechanika"

radziu790
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pt lis 06, 2009 21:23
Lokalizacja: nowy tomyśl
Kontakt:

Post autor: radziu790 » ndz lut 07, 2010 16:48

szkoda, bo golfika bardzo lubie. a gdzie moge szukać takiego silniczka może masz jakis dobry namiar.bo na tym forum tak jeszcze niebardzo umiem szukać


radek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google [Bot] i 127 gości