MK IV zawieszenie gwintowane ?
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
MK IV zawieszenie gwintowane ?
posiadam VW Golfa IV, na dzień dzisiejszy jest niewielka gleba -30mm (sprężyny Weitec).
Przymierzam się do zakupu zawieszenia gwintowanego, jakich producentów polecacie, na co zwracać uwagę przy zakupie ?
Przymierzam się do zakupu zawieszenia gwintowanego, jakich producentów polecacie, na co zwracać uwagę przy zakupie ?
dokladnie iel chcesz wydac
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
kyfy, co masz na mysli mowiac noname?
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
kyfy pisze:Lepiej kupić dobrą firmową używkę (KW,FK,H&R,Weitec) niż nówkę typu NO NAME.
Bzdura !
Kupując używkę od sprzedawcy na allegro nic totalnie nie wiesz na temat tego gwintu , jak ktoś jeździł i ile jeździł. Zawsze trzeba się liczyć że konieczna będzie regeneracja takiego gwintu. Kupując nówkę gwint masz pewność że zawias jest nowy i na pewno trochę pojeździsz, a w razie problemu zawsze jest opcja gwarancji. Dodam że sam latam już rok na supersporcie i sobie chwalę ten gwint, a Ci którzy piszą że nie da się latać na tym sprzęcie to nigdy nie jeździli albo nasłuchali się innych i tak wnioskują.
[b] [url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=113886]Vw Golf GT Special`95[/url] [/b]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images24.fotosik.pl/299/7648a19958ab6809.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images24.fotosik.pl/299/7648a19958ab6809.jpg[/img][/url]
Ja bym jeszcze zwrócił uwagę na zmianie stabilizatora przed dalszym glebieniem, bo przy obniżeniu powyżej 40mm prawa półoś ociera o stabilizator. Są dwa wyjścia: Kupić stabilizator z Audi S3 (ktoś mówił że też TT) ale gwint musi mieć mocowanie na łączniki. Druga opcja to zakup "tuningowego" stabilizatora (FK i KW takie robią). Odradzam natomiast montaż jedynie regulowanych łączników ori stabilizatora bo to nic nie daje (przetestowane).szczep2008 pisze:na co zwracać uwagę
Ja na supersporcie wogóle nie łapałem trakcji, na KW (używce) jest o niebo lepiej - koła nie skaczą jak piłki i auto jakoś się odpycha. Nigdzie nie napisałem żeby kupować zawias na allegro_zakix_ pisze:kyfy pisze:Lepiej kupić dobrą firmową używkę (KW,FK,H&R,Weitec) niż nówkę typu NO NAME.
Bzdura !
Kupując używkę od sprzedawcy na allegro nic totalnie nie wiesz na temat tego gwintu , jak ktoś jeździł i ile jeździł. Zawsze trzeba się liczyć że konieczna będzie regeneracja takiego gwintu. Kupując nówkę gwint masz pewność że zawias jest nowy i na pewno trochę pojeździsz, a w razie problemu zawsze jest opcja gwarancji. Dodam że sam latam już rok na supersporcie i sobie chwalę ten gwint, a Ci którzy piszą że nie da się latać na tym sprzęcie to nigdy nie jeździli albo nasłuchali się innych i tak wnioskują.
Golf GTI Mk4 1.8T powered by TD05 12T GSR turbo
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1875464#1875464
367/458
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1875464#1875464
367/458
Jak ty na dziurawych drogach chcesz mieć dobrą trakcję jak zawias twardy jest ;pkyfy pisze:Ja na supersporcie wogóle nie łapałem trakcji
[b] [url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=113886]Vw Golf GT Special`95[/url] [/b]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images24.fotosik.pl/299/7648a19958ab6809.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images24.fotosik.pl/299/7648a19958ab6809.jpg[/img][/url]
Czytaj ze zrozumieniem Napisałem wcześniej : na KW (używce) jest o niebo lepiej. BTW : KW jest o wiele twardszy niż supersport......._zakix_ pisze:Jak ty na dziurawych drogach chcesz mieć dobrą trakcję jak zawias twardy jest ;pkyfy pisze:Ja na supersporcie wogóle nie łapałem trakcji
Golf GTI Mk4 1.8T powered by TD05 12T GSR turbo
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1875464#1875464
367/458
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1875464#1875464
367/458
Jak to jest z tymi stabilizatorami?XXGTI pisze:Ja bym jeszcze zwrócił uwagę na zmianie stabilizatora przed dalszym glebieniem, bo przy obniżeniu powyżej 40mm prawa półoś ociera o stabilizator. Są dwa wyjścia: Kupić stabilizator z Audi S3 (ktoś mówił że też TT) ale gwint musi mieć mocowanie na łączniki. Druga opcja to zakup "tuningowego" stabilizatora (FK i KW takie robią). Odradzam natomiast montaż jedynie regulowanych łączników ori stabilizatora bo to nic nie daje (przetestowane).
Moja mkIV kupilem juz na zawieszeniu -30/30. Wczoraj zmienilem z przodu sprezyny na -50 i nadal do polosi ma sporo luzu - nawet na najwiekszych dolach stabilizator nic nie przyciera o nia...
-
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: ndz gru 14, 2008 14:54
- Lokalizacja: bielsko-biała
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości