uciete wiszace kable
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
uciete wiszace kable
Witam
dzisiaj odkrylem dwa ociete wiszace kable w moim golfiku 2.0 2E nie mam pojecia od czego one sa i prosze o pomoc w zidentyfikowaniu....widze ze sa one polaczane z wiazka kabli ktora idzie do kostki od sondy lambda jeden jest koloru bialo-brazowego a drugi bialo-czerwonego oto linki do zdjec:
http://s4.zapodaj.net/70804875.jpg.html
http://s4.zapodaj.net/42001535.jpg.html
http://s4.zapodaj.net/56338231.jpg.html
z gory dzieki za pomoc
dzisiaj odkrylem dwa ociete wiszace kable w moim golfiku 2.0 2E nie mam pojecia od czego one sa i prosze o pomoc w zidentyfikowaniu....widze ze sa one polaczane z wiazka kabli ktora idzie do kostki od sondy lambda jeden jest koloru bialo-brazowego a drugi bialo-czerwonego oto linki do zdjec:
http://s4.zapodaj.net/70804875.jpg.html
http://s4.zapodaj.net/42001535.jpg.html
http://s4.zapodaj.net/56338231.jpg.html
z gory dzieki za pomoc
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
mozliwe ze to od ogrzewania sondy
jeden idzie d kompa (masa z kompa na grzalke sondy) a drugi jest podlaczony pod pompe paliwa
pomiedzy tym bialoczerwonym a masa auta powinno byc 12V po pdpaleniu auta i przez chwile jak przekrecisz zplon - ogolnie powinno byc napiecie kiedy dziala pompa paliwa
jeden idzie d kompa (masa z kompa na grzalke sondy) a drugi jest podlaczony pod pompe paliwa
pomiedzy tym bialoczerwonym a masa auta powinno byc 12V po pdpaleniu auta i przez chwile jak przekrecisz zplon - ogolnie powinno byc napiecie kiedy dziala pompa paliwa
Ostatnio zmieniony pn gru 08, 2008 17:45 przez agrala, łącznie zmieniany 1 raz.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
matti6060, jeju co tu jeszcze w tym aucie odkryjesz, po co ktoś odcinał grzanie sondy?
Ostatnio zmieniony pn gru 08, 2008 18:01 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Wiec na co wplyw maja te uciete kable i gdzie je mam podlaczyc zeby bylo ok???agrala pisze:mozliwe ze to od ogrzewania sondy
jeden idzie d kompa (masa z kompa na grzalke sondy) a drugi jest podlaczony pod pompe paliwa
pomiedzy tym bialoczerwonym a masa auta powinno byc 12V po pdpaleniu auta i przez chwile jak przekrecisz zplon - ogolnie powinno byc napiecie kiedy dziala pompa paliwa
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
nie widzialem tam drugiej czesci tego przewodu ale poszukam jeszcze jutro dokladnie,wiem jedno ze przy kostce sondy wszystkie kable sa ok...i teraz jeszcze jedno pytanie czy te uciete kable maja wplyw na niewlasciwa prace sondy a co za tym idzie zwiekszone spalanie???Paweł Marek pisze:pytanie od której strony są odcięte, od strony sondy czy od drugiej, czy są po prostu przecięte i oba końce obu kabli masz na widoku.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
bez ogrzewania później zaczyna działać, bo nagrzewa się tylko od spalin. Z ogrzewaniem - szybciej, po kilku minutach, nawet po minucie, zalezy od temp. otoczenia i sposobu jazdy. Może trochę więcej palić, trudno mi powiedzieć ile, raczej niezbyt znacząco. W 2E sonde masz w katalizatorze, w miejscu gdzie rura się już rozszerza, i nie jest tak intensywne grzana przez spaliny, węc powinna mieć własne ogrzewanie sprawne.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Nie lutuje sie przewodów od strony sondy do wtyczki, w tym miejscu lutuj normalnie. Ale ostrożnie z tym, skoro ktoś odciął przewody, to niewykluczone że jest jakies zwarcie, na przykład w uszkodzonej sondzie. Spali się wtedy bezpiecznik, ten sam co do pompy paliwa, nr 18. Lepiej najpierw weź omomierz i sprawdż pomędzy przeciętymi od strony sondy kablami czy jest jakiś opór wskazujący na to że grzałka sondy jest dobra. Nie wiem dokładnie ile , ok 10 omów powinno być. Grzałka ma kilkanaście do 20 Watt.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 273 gości