Za bogata mieszanka
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Za bogata mieszanka
silnik 1.8 ABS monowtrysk 90 KM
Auto posiada za bogata mieszanka pali jak smok, po odpalniu na ssaniu za niskie obroty i dziwne drgania silnika. smierdzi paliwem.
Po zresetowaniu komputera jest ok spalanie spada i wszystko wraca do normy, po 20-30 km wraca jakis bład i objawy sie pojawiaja
Auto na LPG działa prawidłowo.
Wymieniłem nowy czujnik teperatury - oryginał z ASO sprawdzone i jest sprawny
Nowy filtr powietrza.
Czujnik zasysanego powietrza 1- 4 pin na brązowej wtyczce pokazuje 5.5 k ohm czyli 5500 ohmów. teoretycznie w normie.
Co moze być przyczyna
			
													Auto posiada za bogata mieszanka pali jak smok, po odpalniu na ssaniu za niskie obroty i dziwne drgania silnika. smierdzi paliwem.
Po zresetowaniu komputera jest ok spalanie spada i wszystko wraca do normy, po 20-30 km wraca jakis bład i objawy sie pojawiaja
Auto na LPG działa prawidłowo.
Wymieniłem nowy czujnik teperatury - oryginał z ASO sprawdzone i jest sprawny
Nowy filtr powietrza.
Czujnik zasysanego powietrza 1- 4 pin na brązowej wtyczce pokazuje 5.5 k ohm czyli 5500 ohmów. teoretycznie w normie.
Co moze być przyczyna
					Ostatnio zmieniony pn gru 08, 2008 13:52 przez mahoń, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									na czujniku cieczy i powietrza przy takiej samej temperaturze powinny być podobne wartości rezystancji, bardzo często lewe powietrze wpływa negatywnie na obroty silnika, posprawdzaj dolot powietrza i kolektor ssący, jeżeli to sie dzieje po rozgrzaniu silnika to sąda lambda do sprawdzenia
			
									
									Pozdrawiam T.O.B.I.
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]
						[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]
- Paweł Marek
 - V.I.P.

 - Posty: 26259
 - Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
 - Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
 
To przynajmniej po resecie jeździj te 20-30 km  na benzynie samej, wtedy się zorientujesz czy to instalka gazowa jest winna czy nie. A jeśli sę okaże że  jest winna to pewnie emulacja sondy jest źle ustawiona i gazownik ma sie tym zająć.
			
									
									Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
						- Paweł Marek
 - V.I.P.

 - Posty: 26259
 - Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
 - Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
 
- bombel-g2
 - Użytkownik

 - Posty: 360
 - Rejestracja: śr gru 12, 2007 14:26
 - Lokalizacja: SŁOKÓW/OPOLE
 - Kontakt:
 
ja powiem krótko -brat miał identycnze objawy... wykreciłem od siebir sonde-bez resetu kompa -załozylismy- i nie to auto-przestał kichac prychac falowac na obrotach-wiec pojechał do sklepu kupił z ngk sonde-(150 zeta)  i wszystko gitara juz 4 dni - pozdro
			
									
									Kamil
tel.792310032 kupię katalizatory wszystkie
Monowtrysk w PN-nce już śmiga... aż miło
						tel.792310032 kupię katalizatory wszystkie
Monowtrysk w PN-nce już śmiga... aż miło
nagrzałem dzisiaj silnik, sprawdziłem miernikiem kabel sygnałowy od sony.  wskazywało 0d 0.2 V do momentami ponad 1.5 V. Powyzej 1 V było tylko momentami lecz wiadomo to sa zminne wartosci.
Na gazie sonda trzymała równiejsze wartosci a na benzynie bardziej latała.
Jesli dobrze wiem to zakrec do 1 V jest. Swiadczy to o jej uszkodzeniu?
			
									
									Na gazie sonda trzymała równiejsze wartosci a na benzynie bardziej latała.
Jesli dobrze wiem to zakrec do 1 V jest. Swiadczy to o jej uszkodzeniu?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 112 gości
