witaj w klubie...Jony pisze:ale aktualne przeniesienie napędu, przyprawia mnie o dodatkowe wk***.
tak sie zastanawiam nie prościej było by przełożyć sam wałek w skrzyni na 28 zębów, i założyć mocniejsze sprzęgło, dużo było by z tym zabawy?
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
witaj w klubie...Jony pisze:ale aktualne przeniesienie napędu, przyprawia mnie o dodatkowe wk***.
tak czy inaczej seryjne sprzęgło średnio daje rade,W tych aaz i sb wcale tak dużo tego momentu nie jest i wcale nie narasta tak szybko....
coś mi sie wydaje że te nowe sprzegla to jakies bardziej lipne są..Jony pisze:Mi też chodzi mięciutko sprzęgło, poprzednie jeszcze z silnikie SB chodziło twardo ale miało już chyba 400 tyś tyle ile silnik i było zwichrowane, co widać gołym okiem, sprężyny, czasem po wciśnięciu jeszcze nie wysprżęglało do końca i trzepało przy ruszaniu,
oraz:Średnica [mm]: 200
Ilość zębów: 24
Dla komponentów, patrz: lista części:
Czas montażu (w godz.): 3,60
A jak wiadomo seryjnie w silniku tym jest sprzęgło 200mm niestety :/Średnica [mm]: 210
Dla komponentów, patrz: lista części:
Ilość zębów: 24
Pojazd specjalnego przeznaczenia: dla taksówek
Czas montażu (w godz.): 3,60
Wersja wzmocniona:
hmm, a zkąd taką wziąść, z drugiego docisku?Jony pisze:dołożyć drugą sprężynę
Jony pisze:zgrzać na końcach obie
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości