Problemy z MK4

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
rafaln85
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: czw lip 17, 2008 19:52
Lokalizacja: Tomaszow Maz.

Post autor: rafaln85 » pn sie 04, 2008 22:17

To fakt Ja mam swojego Mk4 1.4 16v 2 lata no i jedyne co mnie martwiło to ta odma a tu PrzemekJer taka litanie wypisał że szok Ja mam teoretycznie przejechane 184 tys. sprowadzony z niemiec w 2004 robiłem
-3 wymiany oleju
-wyminiłem poduszki na amorki przód
-wymiana regulatora napięcia w alternatorze
no i rozrząd cały z rolkami i pompą nie bawiłem się w osczędności.
Ogólnie jestem bardzo zadowolony z mojego golfika troche mało mocy ale to sczegół teraz jeszcze tylko założe ta grzałkę i Git :jezor: Pozdrawiam


Rafał Mk4

PrzemekJer
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: śr gru 26, 2007 14:03
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: PrzemekJer » pn sie 04, 2008 22:52

06.2008 -152 tys zimering wału korbowego koszt 250zl
a gdzies tak przy 135 tys padł katalizator ..brzeczal sobie...nowy 1300zl podwarunkiem zdania starego
a cos koło 150 tyś robiłem lożyska amortyzatorów przód ...250zl przy ciasnych długich zakretach tak lekkie pukanie...



krishek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: ndz sie 03, 2008 21:18
Lokalizacja: Krosno
Kontakt:

Post autor: krishek » śr sie 06, 2008 11:14

Witam serdecznie wszystkich forumowiczów.

Jestem szczęśliwym posiadaczem golfa 4 1,9 SDI, '00, a w nawiązaniu do tematu oto co następuje

- padła tylna wycieraczka (zatarta)
- nie świeciło światełko w drzwiach kierowcy - rąbnieta dioda w drzwiach
- rozrząd + pompa wodna, olej, filtry ale to standard...
- klocki hamulcowe - przód i tył
a teraz dwie sprawy na które się już natknąłem na forum, ale jakoś szczęśliwego rozwiązania nie znalazłem...

- skrzypią mi drzwi kierowcy, może ktoś sobie juz z tym poradził i podrzuci jakiś pomysł. szału dostaję

- świeci mi kontrolka od ESP a właściwie to nie świeci a miga, tzn. świeci później przez jakiś czas nie świeci i znowu świeci - nie zauważyłem jakiejś regularności w tych cyklach. Ponoć czujnik przyspieszenie poprzecznego jest rąbnięty, ale czy to możliwe skoro są okresy (czasami nawet 2-3 dni) kiedy ESP nie świeci ? Jakby ktoś miał jakieś sugestie będę wdzięczny.

Pozdrawiam

Krzysztof



zupełnie zielon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: wt lis 27, 2007 19:23
Lokalizacja: Polska

Post autor: zupełnie zielon » śr sie 13, 2008 21:02

...
Ostatnio zmieniony czw sie 21, 2008 23:28 przez zupełnie zielon, łącznie zmieniany 2 razy.



PrzemekJer
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: śr gru 26, 2007 14:03
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: PrzemekJer » czw sie 21, 2008 22:27

Sprzedałem niewdzięcznego bydlaka....:(



Awatar użytkownika
wallygraf
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: wt maja 02, 2006 23:08
Lokalizacja: Pomorze /GPU/
Kontakt:

Post autor: wallygraf » śr wrz 10, 2008 09:31

Witam.
Jestem szczęśliwym posiadaczem Golfa IV 1.9TDI AXR 2001r model 2002- mam go dwa tygodnie zrobiłem prawie 2tyś km. Przebieg na liczniku 144tyś (ASO sprawdziło historie serwisową w niemczech -ostatni przegląd przy 229tyś w maju :grrr:)
A teraz lista niedomagań:
-pada mi tylni lewy zamek (raz central go otwiera raz nie?!)
-wymieniłem tuleje wachacza
-przydałoby się wymienić amorki przód
-dosyć duże wycieki z turbiny
-powoli kończy się dwumasówka - dwa ostatnie to stwierdzenie mechaników w ASO.
Problemów z wycieraczkami czy "swiatełkami" na razie nie mam.
Ostatnio zmieniony śr wrz 10, 2008 10:03 przez wallygraf, łącznie zmieniany 1 raz.


Mk4 TDI

misiuone
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: pn mar 10, 2008 23:32
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: misiuone » czw wrz 25, 2008 20:30

Witam! Mam Golfa IV z 2001 roku w wersji HIGHLINE z silnikiem 1.6 16V.
Do tej pory wyminiłem:
-klocki i tarcze przód
-kompletny rozrząd łacznie z pompą wody
- pali mi się cały czas CHECK ale to zawór recyrkulacji spalin; nie naprawiam
- problemy z ryglowaniem zamka z prawej strony w drzwiach pasażera
- rzadko ale sie zapala EPC i wtedy nie świecą STOPY, to chyba czujnik pod pedałem hamulca.

Auto ogólnie spisuje się dobrze zrobiłem nim juz 20tys.km mam go od grudnia 2007. Wiadomo jak w każdym aucie jest coś do zrobienia, ale jak się zrobi dobrze to można jeszcze trochę polatac:) pozdrawiam użytkowników MK4



Darek_dk1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: sob wrz 27, 2008 00:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Darek_dk1 » sob wrz 27, 2008 00:40

Panowie!
Kupiłem Golfa Kombi 1.6 16V z pewnego źródła. (serwisowany w ASO 140000 km).
Po przeczytaniu tych postów zastanawiam się, czy dobrze zrobiłem. A jaka jest Wasza opinia.
Pozdrawiam serdecznie.
Drek_dk1



mac62
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: pt maja 09, 2008 21:05
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Post autor: mac62 » sob wrz 27, 2008 07:10

Darek_dk1, dobrze zrobiłeś, jak działa to lej paliwko i śmigaj, a jak się zepsuje to dopiero sie martw, generalnie golfika można tanio naprawić w stosunku do innych aut, pzdr



Awatar użytkownika
pawikk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: pn sty 14, 2008 11:23
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: pawikk » sob lis 22, 2008 01:18

1,9 TDI AJM 115KM, 4-motion oryginalnie 141tys (2001r)
- sprężyny tył (koszt 500zł -brak zamienników)
- czujnik otwarcia drzwi
- włącznik świateł awaryjnych
- wolno działąjące wycieraczki pewnie zaśniedziałe
- już dwa razy gumki na stabilizatorze ale czuję że będę musiał wymienić stabilizator bo są na nim jakieś tulejki na które zakłada się te gumki i jedna tulejka sobie lata:)
- tarcze przy przebiegu 130 tys oczywiście do tego klocki tył i przód
- drążek kierowniczy
- łożysko prawe koło
no to chyba wszystko. Osobiście przejechałem nim 50 tys i tyle wymieniłem :)



Awatar użytkownika
szczep
Forum Master
Forum Master
Posty: 1332
Rejestracja: ndz lis 16, 2008 09:35
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: szczep » pt lis 28, 2008 12:21

1.8 20V 125HP 159 tys.km (sprawdzony) 98r., wersja trzy drzwiowa, jestem użytkownikiem od siedmiu miesięcy i nie narzekam, po sprowadzeniu wymieniłem olej,filtry,płyn chłodniczy i rozrząd ale to standardowa procedura.

Inne wymiany i usterki:

-sworznie wahacza przód
-gumy stabilizatora przód
-przednia szyba (pękła)
-przepalona żarówka pokręteł klimy
-ABS coś wariuje (od początku )

na razie tylko tyle, spalanie w zależności od wagi nogi :grin: od 9,5l do 11,5l (miasto), trasa do 120km/h koło 8l/100KM
Ostatnio zmieniony pt lis 28, 2008 12:23 przez szczep, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
kamska
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 425
Rejestracja: ndz mar 30, 2008 17:26
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: Skoda Karoq Sportline FL 2.0 TDI, Suzuki Bandit 650N, Renault Premium 270dci, Kangoo 1,5 DCI

Post autor: kamska » pn gru 08, 2008 05:33

2002r. AXR 101 PS na pompkach, u mnie od maja 08- 109TKM, obecnie 127TKM.
Jak na razie, to tylko klocki i zarowki wymienilem+ plyny i filtry, ale to standard.
Poza tym auto ma od samego poczatku nie dzilajacy spryskiwacz tylnej szyby ( obraca sie razem z wycieraczka).

18 TKM bez zadnej ustertki, nawet banalnego problemu- jestem zadowolony ;)

Ps ten golfik jest moim VW-jem, nawet jesli w przyszlosci cos sie przytrafi, to wiem, ze i tak kolenym nabytkiem bedzie auto z Wolfsburga ;)))

pozdrawiam
Ostatnio zmieniony pn gru 08, 2008 05:41 przez kamska, łącznie zmieniany 1 raz.



damianc
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: czw sty 24, 2008 09:12
Lokalizacja: Katowice

Post autor: damianc » pn gru 08, 2008 07:57

Witam
Jestem posiadaczem golfa Iv 1.9 SDI 2000r przebieg 201 tys sprawdzone nic nie krecone sam przywiozlem.
Autko ekonomiczne silnik mulowaty ale to przeciesz sdi (szumi dudni i jedzie)
Na razie wymieniałem uszczelniacze na wałku sprzegłowym i napedowym koszt + moja robocizna 100 zeta.
-mikrowłącznik w drzwiach kierowcy
-amorki tył
-stabilizatory i gumy


reszta to rzeczy eksploatacyjne wiec ich nie pisze , przejechałem nim 20000km i jak na razie nie załuje, częsci tanie można nawet pytać w aso o orginały
pozdrawiam



Awatar użytkownika
feniks
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: pn paź 09, 2006 21:32
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: feniks » pn gru 08, 2008 10:10

Witam od września posiadam MK4 1.6SR AKL przebieg 185tys. wymieniłem do tej pory:
Wszystkie płyny, filtry, rozrząd kompletny,świece, żarówki przód, odboje tył, tuleje, łączniki stabilizatora,drążek kierowniczy lewy, czujnik ABS na kole tylnym lewym,czujnik temp. - na bloku, padł razem z termostatem-też wymieniony. Jak na razie 5tys.km zrobiłem :bigok:


Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 214 gości