Zawór w pompie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Zawór w pompie
Witam!
Mam problem z moim 1.6 TD, mianowicie któregoś ranka nie chciał zapalić i tak jest do tej pory, kręci normalnie ale nawet nie beknie. wcześniej nie było żadnych niepokojących symptomów. Znajomy mechanik powiedział , ze może to być wina jakiegoś zaworu na pompie, który kieruje paliwo do wtrysków, a nadmiar z powrotem do baku. Stwierdził, że zawór prawdopodbnie sie zablokował, i paliwo które zasysa pompa kieruje od razu do baku zamiast na wtryski. stąd moje pytanie, gdzie znajduje sie ten zawór.
Mam problem z moim 1.6 TD, mianowicie któregoś ranka nie chciał zapalić i tak jest do tej pory, kręci normalnie ale nawet nie beknie. wcześniej nie było żadnych niepokojących symptomów. Znajomy mechanik powiedział , ze może to być wina jakiegoś zaworu na pompie, który kieruje paliwo do wtrysków, a nadmiar z powrotem do baku. Stwierdził, że zawór prawdopodbnie sie zablokował, i paliwo które zasysa pompa kieruje od razu do baku zamiast na wtryski. stąd moje pytanie, gdzie znajduje sie ten zawór.
- andrew.zbyrko
- Gadatliwa bestia
- Posty: 589
- Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
- Lokalizacja: małopolska
- Kontakt:
zawór zatrzymania silnika [taki z kabelkiem, obok przwodów wtryskowych]a gdzie konkretnie sie on znajduje? czy tam gdzie dochodzi wtyczka do pompy?
sprawdz czy dochodzi do niego napięcie +12v przy włączonym zapłonie, ew podłącz na krótko
sprawdz czy zawór po dostaniu prądu "tyknie', ew można go jeszcze wykręcić i sprawdzić czy się nie zacina..
Ostatnio zmieniony ndz gru 07, 2008 23:27 przez andrew.zbyrko, łącznie zmieniany 1 raz.
topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie
- andrew.zbyrko
- Gadatliwa bestia
- Posty: 589
- Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
- Lokalizacja: małopolska
- Kontakt:
witam ponownie. Niestety nie jest to elektrozawór samochód nadal stoi... nie daje sie go zapalić w normalny sposób, świece żarowe działają. Zapala dopiero jak dostanie dużą dawkę samostartu, jest wybitnie słaby i nierówno pracuje. luzowałem wtryskiwacze, paliwo zamiast "sikać" jedynie troche sie sączy... co to może być? stanął nagle, wcześniej wszystko było ok, nie było stopniowego słabnięcia itp
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 88 gości