Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy
	Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
			
		
		
			- 
				
								Dj Darecki							
 
						- Forumowy spamer :)

 			
		- Posty: 2252
 		- Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
 		
		
																- Lokalizacja: NEB-raska
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Dj Darecki » ndz gru 07, 2008 15:05
			
			
			
			
			 Ja kupiłem bolec taki>>
I nie widać takiej podkładki , ale pewnie ograniczająca byłą ta plastykowa co leży obok 

Oczywiście ja wywaliłem i bolec wchodzi  do końca  

 
			
													
					Ostatnio zmieniony ndz gru 07, 2008 15:06 przez 
Dj Darecki, łącznie zmieniany 1 raz.
									
 
			
									
		
		
				[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url] 
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
																			
								To_mas							 
						- Mistrz KieroVWnicy

 			
		- Posty: 8027
 		- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
 		
		
																- Lokalizacja: Śląsk
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: To_mas » ndz gru 07, 2008 15:24
			
			
			
			
			Dj Darecki pisze:pewnie ograniczająca byłą ta plastykowa co leży obok 
  
 dokładnie ta 
i zmiejszenie jej lub wywalenie lub zastępienie mniejszą powoduje zwiększenie wychylenia bolca 

 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								lycha340							
 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 34
 		- Rejestracja: sob maja 03, 2008 16:39
 		
		
											- Lokalizacja: Świętokrzyskie
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: lycha340 » ndz gru 07, 2008 16:40
			
			
			
			
			Czy można założyć boost pina do pompy która nie ma w górnym deklu nakrętki widocznej na zdjęciach zamieszczonych na tym forum ?
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Dj Darecki							
 
						- Forumowy spamer :)

 			
		- Posty: 2252
 		- Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
 		
		
																- Lokalizacja: NEB-raska
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Dj Darecki » ndz gru 07, 2008 16:46
			
			
			
			
			lycha340 pisze:Czy można założyć boost pina do pompy która nie ma w górnym deklu nakrętki widocznej na zdjęciach zamieszczonych na tym forum ?
 A czemu nie? Ja tak mam 

  i pewnie większość nowszych MK3 ma dekle bez śruby .
PozdraVWiam
 
			
													
					Ostatnio zmieniony ndz gru 07, 2008 16:47 przez 
Dj Darecki, łącznie zmieniany 1 raz.
									
 
			
									
		
		
				[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url] 
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								lycha340							
 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 34
 		- Rejestracja: sob maja 03, 2008 16:39
 		
		
											- Lokalizacja: Świętokrzyskie
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: lycha340 » ndz gru 07, 2008 16:53
			
			
			
			
			Bo na allegro wyczytałem że pin nie działa w eko-pompach tylko nie wiem jak ona wygląda .
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Dj Darecki							
 
						- Forumowy spamer :)

 			
		- Posty: 2252
 		- Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
 		
		
																- Lokalizacja: NEB-raska
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Dj Darecki » ndz gru 07, 2008 17:22
			
			
			
			
			lycha340 pisze:Bo na allegro wyczytałem że pin nie działa w eko-pompach tylko nie wiem jak ona wygląda .
 Może chodzi o silniki SD  czyli bez turbiny 

 
			
									
									
		
		
				[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url] 
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								lycha340							
 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 34
 		- Rejestracja: sob maja 03, 2008 16:39
 		
		
											- Lokalizacja: Świętokrzyskie
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: lycha340 » ndz gru 07, 2008 17:32
			
			
			
			
			Chodzi o silnik td ale już wiem jak ta pompa wygląda i u mnie jest w deklu coś w stylu  okrągłego przetłoczenia a w eko dekiel jest całkowicie płaski i nie ma wyjścia na wężyk.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								andrew.zbyrko							
 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 589
 		- Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
 		
		
																					- Lokalizacja: małopolska
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: andrew.zbyrko » ndz gru 07, 2008 18:01
			
			
			
			
			lycha340 pisze:Chodzi o silnik td ale już wiem jak ta pompa wygląda i u mnie jest w deklu coś w stylu okrągłego przetłoczenia a w eko dekiel jest całkowicie płaski i nie ma wyjścia na wężyk.
wyjście na wężyk zawsze można dorobić, ważne żeby na spodzie lda był pręt który pracuje po powierzchni pina
 
			
									
									
		
		
				topbrakes.pl 
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								kkolekk							 
						- Ma gadane

 			
		- Posty: 200
 		- Rejestracja: sob lis 15, 2008 13:37
 		
		
																- Lokalizacja: Namysłów
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: kkolekk » ndz gru 07, 2008 19:45
			
			
			
			
			mam kkk14 czy chcąc zmienić na kkk24 jest dużo przeróbek i jakie a może zaproponujecie inną turbine 
[ Dodano: 06 Gru 2008 20:24 ] 
napiszcie ile kosztuje przerobienie pompy na 10 lub 11 mm i czy kkk24 do tego wystarczy 
[ Dodano: 06 Gru 2008 20:25 ] 
i ile barów ustawić na turbo
ponawiam pytanie bo zależy mi na czasie i jeszcze jedno wczym występowały kkk24
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								vision							
 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 734
 		- Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
 		
		
											- Lokalizacja: warszawa
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: vision » ndz gru 07, 2008 20:33
			
			
			
			
			kkolekk pisze:jeszcze jedno wczym występowały kkk24
 Audi 80/100 TD/200  , Audi RS2 , AUDI Quattro ,OPEL 	Rekord / Senator , VW GOLF I / II , PASSAT II
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								kkolekk							 
						- Ma gadane

 			
		- Posty: 200
 		- Rejestracja: sob lis 15, 2008 13:37
 		
		
																- Lokalizacja: Namysłów
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: kkolekk » ndz gru 07, 2008 21:20
			
			
			
			
			dzięki a co z resztą pytań może ktoś podpowie z góry dzięki
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								kkolekk							 
						- Ma gadane

 			
		- Posty: 200
 		- Rejestracja: sob lis 15, 2008 13:37
 		
		
																- Lokalizacja: Namysłów
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: kkolekk » pn gru 08, 2008 21:49
			
			
			
			
			no dzieni ale powiedzcie czy sa potrzebne jakieś przeróbki przy zmianie turbo kkk14 na kkk24 czy nic nie trzeba robić 
sory że tak męcze ale nie mam czasu szukać a autko mi siedzi droga do pracy zajmuje mi za dużo czasu
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								djozi21							 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 143
 		- Rejestracja: pn gru 25, 2006 17:15
 		
		
																- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: djozi21 » pn gru 08, 2008 22:17
			
			
			
			
			kkolekk pisze:no dzieni ale powiedzcie czy sa potrzebne jakieś przeróbki przy zmianie turbo kkk14 na kkk24 czy nic nie trzeba robić 
sory że tak męcze ale nie mam czasu szukać a autko mi siedzi droga do pracy zajmuje mi za dużo czasu
 z tego co mi wiadomo to  powrót oleju z turbiny  jest inny , przewód doprowadzający powietrze z filtra  inna średnica i wylot z turbiny do kolektora ssącego, reszta pasi  
 
sam sie za to zabieram  ale czasu brak i przewodu  odprowadzającego olej , fotka dla porównania 

 
			
									
									
		
		
				http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2341887#2341887
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości