WAŁKI SCHRICK 266 STOPNI W KR

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
KKK
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: śr mar 01, 2006 20:18
Lokalizacja: Mazury
Kontakt:

WAŁKI SCHRICK 266 STOPNI W KR

Post autor: KKK » sob gru 06, 2008 19:06

Ma ktoś doświadczenia z tymi wałkami w KR na seryjnej głowicy? Jak to chodzi(może jakieś wykresy z hamowni) Przymierzam sie do kupna takowych a do tego chce dorzucic dwa gażniki dellorto 40". Szukałem czegoś na forum i necie o tych wałkach ale nic konkretnego nie ma, jeśli ktoś ma jakieś info na ich temat prosił bym o pomoc [-o<



Awatar użytkownika
przemoGTI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 321
Rejestracja: czw wrz 28, 2006 21:17
Lokalizacja: Małopolska/Śląsk
Kontakt:

Post autor: przemoGTI » ndz gru 07, 2008 15:42

nie wiem czy do tego by ci sie nie przydało reg. koło rozrządu
i musisz uważać żeby nie było spalania stukowego...


www.rs-tuning.pl
usuwanie Fap Dpf NOX adblue
hamownia podwoziowa 2WD

Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » wt gru 09, 2008 01:42

jak do KRa to słabe te wałki będą , jednak "gain" będzie na pewno o ile dobrze ustawisz silnik.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
KKK
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: śr mar 01, 2006 20:18
Lokalizacja: Mazury
Kontakt:

Post autor: KKK » wt gru 09, 2008 19:59

Jeśli te są słabe to co wybrać do takiego silnika z gażnikami? Jak sie orientuję to przy bardzo "ostrych" wałkach trzeba wymieniać i spręzynki a chciałbym tego uniknąć. Wałki nie są tanie takze nie chciał bym wywalać kasy na te 266 skoro sprawują się średnio. Prosił bym o jakieś sugestie ludzi którzy już się zajmowali modami tego typu, będe bardzo wdzięczny za jaką kiolwiek podpowiedz
PozdraVWiam



Awatar użytkownika
przemoGTI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 321
Rejestracja: czw wrz 28, 2006 21:17
Lokalizacja: Małopolska/Śląsk
Kontakt:

Post autor: przemoGTI » wt gru 09, 2008 22:16

pod hydraulike najostrzejsze jakie możesz zapodac to 276
ale nie wiem jak ci sie to będzie sprawowało z tymi gaźnikami


www.rs-tuning.pl
usuwanie Fap Dpf NOX adblue
hamownia podwoziowa 2WD

Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » śr gru 10, 2008 00:05

są pod hydro 288 i właśnie teraz takie będę wkładał, oczywiście cała głowica będzie robiona odpowiednio z zaworami innymi, sprężynami, i lżejszymi szklankami


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
kkk13
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: czw wrz 23, 2004 23:17
Lokalizacja: Trójmiasto

Re: WAŁKI SCHRICK 266 STOPNI W KR

Post autor: kkk13 » śr gru 10, 2008 02:12

KKK pisze:Ma ktoś doświadczenia z tymi wałkami w KR na seryjnej głowicy? Jak to chodzi(może jakieś wykresy z hamowni) Przymierzam sie do kupna takowych a do tego chce dorzucic dwa gażniki dellorto 40". Szukałem czegoś na forum i necie o tych wałkach ale nic konkretnego nie ma, jeśli ktoś ma jakieś info na ich temat prosił bym o pomoc [-o<
Witam, jakieś 10dni temu sprzedałem dokladnie takie wałki kolesiowi z moich okolic (Trójmaisto), miał je włożyć własnie do KR-ki zdaje mi się. Sprobuję poszukac nr telefonu do niego, może juz założył..
Wałki nie są hardcoreowe, coś w stylu 268, myśle że to sa rozsadne wałki na ulicę. NA ITB w 16tce, na wałkach 268 mozna przekroczyć 200KM z tego co kojarzę z vortexa. Po co zatem wkładać wiekszy hardcore. Tylko daily uzyteczność auta spadnie. To co Krzysiu wkładac ma zamiar (288st) ma uzasadnienie jak dla mnie ale tylko przy krótkiej bardzo skrzynce, najlepiej 020 lub kłowej 02A. W zwykłej 02A synchronizatory popsują całą zabawę. Krótko mowiąc tak ostre wałki kwalifikują się wg mnie raczej tylko do sportu.
Krzychu, do jakiego auta będziesz wkładal tak ostre wałki??



Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » śr gru 10, 2008 08:51

do naszej wydmuszki , przebudowywujemy cały silnik, jest on na ITB wiec 288 na pewno mu nie zaszkodzi a sadze ze pomoże bo na 276 czuć niedosmak napełniania się cylindrów w zakresie powyżej 7500.

ja tam zawsze lubie hardcore , te 268 to szkoda zakładać , nigdy bym już ich nie kupił, chyba że do jazdy po bułki z rana 5 metrów na druga ulice.

Do KRa tylko 28x +ITB + głowica poskładana jak bozia przykazała i jest hardcore :)
Ostatnio zmieniony śr gru 10, 2008 08:54 przez GTO, łącznie zmieniany 2 razy.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Mateusz74
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: czw paź 30, 2008 18:35
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Mateusz74 » śr gru 10, 2008 15:51

Pytanie do GTO.Czy możesz troszkę sprecyzować co to jest ITB?



Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » śr gru 10, 2008 15:56

Mateusz74 pisze: co to jest ITB?
:helm: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... c&start=15 takie coś


18K4F inside... RWD car :)

Mateusz74
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: czw paź 30, 2008 18:35
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Mateusz74 » śr gru 10, 2008 17:01

Hehe.

Czyli jest to układ dolotowo-wtryskowy który poprzez drastyczne skrócenie dolotu podnosi wartość momentu obrotowego w górne partie obrotów.Zastosowane są tam "większe" wtryskiwacze (od seryjnych) oraz regulator dający mocniejsze ciśnienie na te wtryski.Przy jednoczesnej zmianie dawkowania paliwka w komputerze moc zostaje zwiększona.

Dobrze sobie wytłumaczyłem?Jeśli nie to proszę poprawić :helm: .



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » śr gru 10, 2008 17:59

Mateusz74 pisze:Hehe.

Czyli jest to układ dolotowo-wtryskowy który poprzez drastyczne skrócenie dolotu podnosi wartość momentu obrotowego w górne partie obrotów.Zastosowane są tam "większe" wtryskiwacze (od seryjnych) oraz regulator dający mocniejsze ciśnienie na te wtryski.Przy jednoczesnej zmianie dawkowania paliwka w komputerze moc zostaje zwiększona.

Dobrze sobie wytłumaczyłem?Jeśli nie to proszę poprawić :helm: .
Może cię jeszcze w ten sposób nakieruję. Weź zmierz pole przepustnic w KR, PL i w ABFie. A zmierz pole tych czterech przepustnic w ITB. Jak dobrą mapę napiszesz to masz kopa lepszego o jakieś 50KM. Liczyć się trzeba z dużo większym spalaniem ale czego się nie robi dla tych KM.



Awatar użytkownika
kkk13
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: czw wrz 23, 2004 23:17
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: kkk13 » czw gru 11, 2008 01:55

Mateusz74 pisze:Hehe.

Czyli jest to układ dolotowo-wtryskowy który poprzez drastyczne skrócenie dolotu podnosi wartość momentu obrotowego w górne partie obrotów.Zastosowane są tam "większe" wtryskiwacze (od seryjnych) oraz regulator dający mocniejsze ciśnienie na te wtryski.Przy jednoczesnej zmianie dawkowania paliwka w komputerze moc zostaje zwiększona.

Dobrze sobie wytłumaczyłem?Jeśli nie to proszę poprawić :helm: .
Dokladnie jak TAZ powiada, nie tyle co skrócenie dolotu, a znaczne zwiększenie jego średnicy. Pojedyncza przepustnica w seryjnym aucie działa jak dławik, waskie gardło. Tutaj masz np 4 x 42 lub 45mm. Wyobraź sobie ile więcej wiatru może sie dostać do kanalów.. Wszystkie dotychczasowe Bawarki eM-ki mialy ITB.



Mateusz74
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: czw paź 30, 2008 18:35
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Mateusz74 » pt gru 12, 2008 15:27

Dziękuję, te odpowiedzi mnie satysfakcjonują.Nie ma jak to "jedna gardziel - jeden gar".



ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości