tarcze z tyłu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

tarcze z tyłu

Post autor: tomogolf2 » ndz gru 07, 2008 04:23

Słuchajcie mam niesamowity problem,załozyłem do swojego mk2 tarcze na tył zaciski girling wszystko z mk3, nowe tarcze nowe reparaturki do zaciskow, ładnie pieknie załozyłem no i zaczeło sie, nie moge odpowietrzyc, pedał musze pompowac ze 20 razy zeby był sztywny, z przodu mam heble 256 went. zmieniałem pompe hamulocwa razem z servem od passata 2,0 dalej to samo.i ciekawostska jak zaslepiam tył to pedała sie nie wcisnie i heble z przodu sa brzytwy, a jak zaslepiam przod to ledwo do połowy wchodzi ale tył hamuje, obeszłem nawet koretkor siły hamowania i dalej było to samo.... pomozcie bo juz nie wiem co tu moze byc?moze jeszcze wieksza pompe?jak tak to od czego??pozdro


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » ndz gru 07, 2008 09:29

Zamień zacisk prawy z lewym i to powinno pomóc. Każdy robi błąd zakładając mocowanie linki na górze, a ma ono być na dole. Sam to przerabiałem i moi znajomi też myśleli, że linka ma iść górą. Daj foto poglądowe, a jak nie to od razu zamień zaciski miejscami i odpowietrz hamulce. Potem postukaj młotkiem po zacisku, odpowietrz jeszcze raz. Jak już będą hamulce to się ciesz jazdą :bigok:



Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » ndz gru 07, 2008 14:40

hmm, a nie bedzie problemu z odpowietrzeniem? bo odpowitrznik bedzie na dole....


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz gru 07, 2008 14:45

Jasne że musi być u góry. Dałbyś fotki tych zacisków bo są dwa rodzaje. Obejrzyj dźwigenki ręcznego czy wracają do pozycji wyjściowej jak zwolnisz lewarek


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » ndz gru 07, 2008 14:49

wracaja, fotki dam jutro jak bede grzebeł przy tym...
Ostatnio zmieniony ndz gru 07, 2008 14:49 przez tomogolf2, łącznie zmieniany 1 raz.


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz gru 07, 2008 14:52

Mam jeszcze taką myśl. Prawidłowo poskłądałeś tylny zacisk po naprawie? Znaczy jeśli to zacisk w którym oś dźwigienki ręcznego jest w osi tłoczka, to czy dobrze seger założyłeś do zacisku na dno?


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » ndz gru 07, 2008 15:18

Obawiam się, że jednak pozakładałeś zaciski na odwrót :grin: . Co do segera to rac\ej wyskoczyć nie mógł bo już by kolega pisał, że mu ośka od dźwigni ręcznego wyleciała z zacisku :bigok: Daj foto której kolwiek strony.



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » ndz gru 07, 2008 15:19

Obawiam się, że jednak pozakładałeś zaciski na odwrót :grin: . Co do segera to rac\ej wyskoczyć nie mógł bo już by kolega pisał, że mu ośka od dźwigni ręcznego wyleciała z zacisku :bigok: Daj foto której kolwiek strony.



Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » ndz gru 07, 2008 23:26

rzeczywiscie mogły byc na odwrot, załozyłem teraz lewy na prawy i odpowietrznik jest o wiele wyzej niz poprzedniu a mechanizm recznego z boku na dole... jest tylko problem z odpowietrzenim.... pompuje pedał odkrecam odpowietrznik to nic nie leci ani płyn ani powietrze a pedał jak stał tak stoi wogle nie wpada...;/


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » pn gru 08, 2008 11:31

Zawsze możesz odpowietrzyć zacisk w powietrzu. Odkręcasz zacisk, wkładasz zamiast klocków i tarczy rozkręcony klucz francuzki i jedziemy z koksem. Ustawiasz zacisk tak, żeby odpowietrznik był jak najwyżej. Wiadomo, że tłok jest jak kieliszek i należy go tak ustawić żeby powietrze wypychał płyn do samej góry. W tym celu odkręć odpowietrznik i poczekaj chwilę. Jak to nic nie daje to zobacz czy ten odpowietrznik jest drożny. Warto przy pompowaniu pedałem stukać młotkiem w zacisk bo wtedy bąbelki powietrza się ruszają, a nie stoją w miejscu podklejone gdzieś do ścianki tłoczka. U mnie sam płyn nie leciał ale po pompowaniu jakieś oznaki płynu się ukazały i po kilku minutach zaciski się odpowietrzyły. Na drugi dzień poprawić odpowietrzanie i tyle. Pedał może być nieco niżej lub miększy ale to dlatego, że nowy płyn będzie w układzie.

A co do twojej pompy to zamień je z powrotem i zobacz czy się coś poprawi. Może ta z passata przepuszcza już ????



Awatar użytkownika
abrams
VR6 Driver
VR6 Driver
Posty: 1198
Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
Kontakt:

Post autor: abrams » pn gru 08, 2008 11:43

ta z passka ma jaka średnice tłoczka ?? co do obracania zacisków nie wypowiadam się bo temat poruszony dosadnie :) a odpowietrzanie tyłu... ech ;)


Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » wt gru 09, 2008 18:20

u mnie sr tłoczka to 38mm


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
abrams
VR6 Driver
VR6 Driver
Posty: 1198
Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
Kontakt:

Post autor: abrams » wt gru 09, 2008 22:53

Łoooo to ja z mk3 GT 22mm chce pakować do heblów z g60 a ty dałes 38mm xD


Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » śr gru 10, 2008 11:17

hihi no pompa ma 22 :D ale w tylnym zacisku jest 38 :D

[ Dodano: 13 Gru 2008 10:45 ]
gitara, opowietrzylem, heble sa :D tylko bardzo głeboko bierze, pedał jest prawie na samym dole... pompa za mała??gdzies jeszcze powietrze jest?


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot], Yahoo [Bot] i 301 gości