tarcze z tyłu
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- tomogolf2
- Forum Master
- Posty: 1172
- Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
- Lokalizacja: Mrągowo
- Kontakt:
tarcze z tyłu
Słuchajcie mam niesamowity problem,załozyłem do swojego mk2 tarcze na tył zaciski girling wszystko z mk3, nowe tarcze nowe reparaturki do zaciskow, ładnie pieknie załozyłem no i zaczeło sie, nie moge odpowietrzyc, pedał musze pompowac ze 20 razy zeby był sztywny, z przodu mam heble 256 went. zmieniałem pompe hamulocwa razem z servem od passata 2,0 dalej to samo.i ciekawostska jak zaslepiam tył to pedała sie nie wcisnie i heble z przodu sa brzytwy, a jak zaslepiam przod to ledwo do połowy wchodzi ale tył hamuje, obeszłem nawet koretkor siły hamowania i dalej było to samo.... pomozcie bo juz nie wiem co tu moze byc?moze jeszcze wieksza pompe?jak tak to od czego??pozdro
Zamień zacisk prawy z lewym i to powinno pomóc. Każdy robi błąd zakładając mocowanie linki na górze, a ma ono być na dole. Sam to przerabiałem i moi znajomi też myśleli, że linka ma iść górą. Daj foto poglądowe, a jak nie to od razu zamień zaciski miejscami i odpowietrz hamulce. Potem postukaj młotkiem po zacisku, odpowietrz jeszcze raz. Jak już będą hamulce to się ciesz jazdą
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Jasne że musi być u góry. Dałbyś fotki tych zacisków bo są dwa rodzaje. Obejrzyj dźwigenki ręcznego czy wracają do pozycji wyjściowej jak zwolnisz lewarek
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Mam jeszcze taką myśl. Prawidłowo poskłądałeś tylny zacisk po naprawie? Znaczy jeśli to zacisk w którym oś dźwigienki ręcznego jest w osi tłoczka, to czy dobrze seger założyłeś do zacisku na dno?
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- tomogolf2
- Forum Master
- Posty: 1172
- Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
- Lokalizacja: Mrągowo
- Kontakt:
rzeczywiscie mogły byc na odwrot, załozyłem teraz lewy na prawy i odpowietrznik jest o wiele wyzej niz poprzedniu a mechanizm recznego z boku na dole... jest tylko problem z odpowietrzenim.... pompuje pedał odkrecam odpowietrznik to nic nie leci ani płyn ani powietrze a pedał jak stał tak stoi wogle nie wpada...;/
Zawsze możesz odpowietrzyć zacisk w powietrzu. Odkręcasz zacisk, wkładasz zamiast klocków i tarczy rozkręcony klucz francuzki i jedziemy z koksem. Ustawiasz zacisk tak, żeby odpowietrznik był jak najwyżej. Wiadomo, że tłok jest jak kieliszek i należy go tak ustawić żeby powietrze wypychał płyn do samej góry. W tym celu odkręć odpowietrznik i poczekaj chwilę. Jak to nic nie daje to zobacz czy ten odpowietrznik jest drożny. Warto przy pompowaniu pedałem stukać młotkiem w zacisk bo wtedy bąbelki powietrza się ruszają, a nie stoją w miejscu podklejone gdzieś do ścianki tłoczka. U mnie sam płyn nie leciał ale po pompowaniu jakieś oznaki płynu się ukazały i po kilku minutach zaciski się odpowietrzyły. Na drugi dzień poprawić odpowietrzanie i tyle. Pedał może być nieco niżej lub miększy ale to dlatego, że nowy płyn będzie w układzie.
A co do twojej pompy to zamień je z powrotem i zobacz czy się coś poprawi. Może ta z passata przepuszcza już ????
A co do twojej pompy to zamień je z powrotem i zobacz czy się coś poprawi. Może ta z passata przepuszcza już ????
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 256 gości