Duzo ciekawych rzeczy o Digifancie

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: tirsone » czw sie 09, 2007 11:33

toffic pisze:A ktoś moze tak po "chłopsku" wytłumaczyć gdzie podpiąć pin23 w DIGI I??
Cześć toffic..widzę że jesteś na tym samym etapie co ja.. ;) Ja też podpinam właśnie elektrykę z wiązki od PG do skrzynki i też zastanawiałem się od czego jest ten PIN 23. Sprzedający wiązkę opisał ten kabel jako "tablica rozdzielcza". Ale kwestia jest taka że wg schematu corrado z 1991 roku taki kabel fizycznie "nie istnieje"... natomiast wg schematu corrado z 1992 PiN 23 jest podpięty do skrzynki w gnieździe/wtyczcw G1/7...ja chyba tak to podepnę... na wszelki wypadek.

Pozdrawiam


Mój golf

Miłość ożyła....

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » czw sie 09, 2007 13:05

Ja mam właśnie tylko schematy do Corrado 91r. i tam go nie ma



Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: tirsone » czw sie 09, 2007 13:13

:grin: do wyboru do koloru Schematy

a powiedz mi ja podłączyłeś minus od wtryskiwaczy...?



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » czw sie 09, 2007 13:22

Pociągłem na baterie :bigok: W sumei to pierwsze DIGI I jakei mam z tym pinem23



Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: tirsone » czw sie 09, 2007 13:30

toffic pisze:Pociągłem na baterie :bigok: W sumei to pierwsze DIGI I jakei mam z tym pinem23
też o tym myślałem ale ostatecznie pociągnąłem to do gniazda Z1... ale jak nie będzie śmigać to połączę na krótko do aku..:) heh... rozumiem że sondę podłączyłeś do G1/8? :)pytam z ciekawości czy sam czegoś przypadkiem źle nie podłączyłem.


Mój golf

Miłość ożyła....

misha1984
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: ndz sie 19, 2007 12:56
Lokalizacja: radomsko

Post autor: misha1984 » śr sie 29, 2007 21:26

czesc koledzy... jestem tu nowy.. mam golfika 3 ;1.6 ; 1993... seryjnie jest w nim zegarek... chcialbym mu zamontowac obrotomierz... czy jest to jakis duzy problem... pozdrawiam :bigok:



Awatar użytkownika
andrew19_86
Forum Master
Forum Master
Posty: 1572
Rejestracja: wt wrz 27, 2005 18:14
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: andrew19_86 » śr sie 29, 2007 21:33

misha1984 pisze:czesc koledzy... jestem tu nowy.. mam golfika 3 ;1.6 ; 1993... seryjnie jest w nim zegarek... chcialbym mu zamontowac obrotomierz... czy jest to jakis duzy problem... pozdrawiam
z racji,że jesteś nowy zostaje Ci wybaczony błąd...czy to jest temat do takiego pytania?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252 <--tutaj masz wszystko napisane...


:los2: Nocne Mary Squad :los2:
:satan: Tata NM synka :satan:

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » pn lip 21, 2008 11:32

Pin 23 zostawiamy wolny i już, za to pin 24 podłączamy do obrotomierza. Jest jednak jedno ale.

W golfach mk2 obrotomierz pobiera sygnał z zacisku 1 cewki zapłonowej. To samo jest w starszych modealch corrado (stare zegary). W nowszysch modealch corrado (po zmianie zegarów) obrotomierz działa tak jak w VR6 i mk3 (czyli sygnał prostokątny z ECU).

Generalnie jeśli chcemy zapiąć digifiza do g60 korzystamy z pinu 23 jako źródła sygnału do obrotomierza. To samo robimy w przypadku corrado z nowymi zegarami oraz w przypadku adaptacji digiego 1 do aut typu mk3/passat.

W przypadku digiego 2 sygnał ten pobieramy z 7 piny modułu zapłonowego.
Ostatnio zmieniony pt lip 25, 2008 10:52 przez bugalon, łącznie zmieniany 2 razy.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
zajac
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2492
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
Lokalizacja: krakow,skarzysko
Kontakt:

Post autor: zajac » śr sie 06, 2008 22:30

a moze mi ktos powiedziec jak podpiac pompe paliwa bo moja kreci caly czas (nie ma dobijania tylko po przekreceniu stacyjki odrazu kreci pompa)

wymienilem silnik z RP na PB i wykorzystałem wiazke z RP ta od skrzynki bezpieczników(reszta od sterowania silnika jest od PB)

w RP do pompy idzie kabel czerwono zołty i tak samo jest w PB tyle ze w RP pompa dobijala i wylaczala sie na chwile a teraz po podlaczeniu w/w kabelka do wiazki digi pompa daje caly czas jak tylko przekrece kluczyk
ocb??

do tego dzis zalozylem pompe(ori) i filter i auto zapala i gasnie odrazu a wczesniej zapinałem na krotko z pompa z opla i chodził. czy cos jest nie tak czy moze jest za malo benzyny w zbiorniku??


Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0

NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio

scirocco gt2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: sob paź 18, 2008 00:33
Lokalizacja: pomorze
Kontakt:

2E W SCIROCCO GT2

Post autor: scirocco gt2 » pt gru 05, 2008 22:09

Witam wszystkich. Ja też walczę z instalacją w moim bolidzie, i ręce mi opadają. Jak zbudować od podstaw sterowanie silnikiem, jakiego kompa użyć żeby efekt był leprzy niż na 5WP4 130, no i jak wpiąć to do instalacji która nigdy nie współpracowala z digifantem? Jeśli ktoś choćby liznął tego tematu, zapraszam do współpracy :bigok: Może jakieś linki do postów w ty temacie, rady, wszelka pomoc mile widziana. Pozdrawiam wszystkich. Riko.



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » sob gru 06, 2008 21:23

wal na gg


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Lampo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: wt lut 03, 2009 20:49
Lokalizacja: WE
Kontakt:

Post autor: Lampo » czw lut 05, 2009 01:20

to ja tak troszke z innej beczki
mam mk II z silnikiem 1.3 NZ
problem wygląda tak że cały czas mi się dławi
Autko nie jeżdźi na gazie
Podejżewam walnięty przepływomież powietsza
ale może ktoś z was wie więcej na ten temat albo spotkał się z taką usterką
Byłem u paru magików i każdy mówi co innego
A mnie już krew zalewa :) bo ubóstwiam mojego gólfa a tu takie hocki klocki sie dzieją


Mój Golf na co dzień
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2899442#2899442

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » czw mar 05, 2009 08:38

Lampo pisze:to ja tak troszke z innej beczki
mam mk II z silnikiem 1.3 NZ
problem wygląda tak że cały czas mi się dławi
Autko nie jeżdźi na gazie
Podejżewam walnięty przepływomież powietsza
ale może ktoś z was wie więcej na ten temat albo spotkał się z taką usterką
Byłem u paru magików i każdy mówi co innego
A mnie już krew zalewa :) bo ubóstwiam mojego gólfa a tu takie hocki klocki sie dzieją
podstaw na chwile jakis inny przepływomierz, szarpanie moze byc objawem uszkodzonej przepływki



Lampo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: wt lut 03, 2009 20:49
Lokalizacja: WE
Kontakt:

Post autor: Lampo » czw mar 05, 2009 15:10

Dziekuje



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości