Problem ze stacyjką.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Problem ze stacyjką.
witam, koledzy mam u siebie w MK3 mały problem ze stacyjką, a mianowicie jak przekręcam ją z pozycji zapłon na rozruch to muszę mocno dociskać kluczyk do oporu aby zakęcił rozrusznik, nie jest tak ze po lekkim przekręceniu rozrusznik kręci tylko trzeba to zrobić do samego oporu. Wygląda to tak jak by styki były juz odkształcone lub wypalone. Powiedzcie czy mozna je jakos podgiąć czy nic to nie da?
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
nic nie podegniesz...pewnie jak samochod latem postał na ostrym słońcu to wcale nie kontaktowało tak?? przerabiałem temat...musisz wymienić włącznik stacyjki czy jakoś tak to się nazywa...wyglada to tak http://www.allegro.pl/item495341754_kos ... assat.html
a tu masz poradę jak to zrobić
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=157068
[ Dodano: 05 Gru 2008 20:56 ]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=173289 a tu inna porada
a tu masz poradę jak to zrobić
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=157068
[ Dodano: 05 Gru 2008 20:56 ]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=173289 a tu inna porada
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
To zależy... Jeśli zamierza Kolega jeździć nim ze dwa latka - polecam oryginał. Inaczej wystarczy zamiennik, to nie jest tak z nimi źle jak czasem można poczytać. Ja palę na takim zamienniku Diesla i spoko...
Najważniejsze jest by przełączać kluczykiem dość szybko, zdecydowanie (chociaż nie brutalnie!), bo powolne przekręcanie powoduje iskrzenie wewnątrz i okopcenia styków.
Najważniejsze jest by przełączać kluczykiem dość szybko, zdecydowanie (chociaż nie brutalnie!), bo powolne przekręcanie powoduje iskrzenie wewnątrz i okopcenia styków.
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
ja mam zamiennik od prawie pól roku i poki co daje radeszatanek pisze:Polecacie zamienniki czy lepiej kupic orginał?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Zaczyna sie ze auto zle gasnie, trudno zapala, az pieknego dnia... coz...cisza.
Przerabialem temat ostatnio. W sumie wymiana prosta 30 min dla przygotowanego.
Na forum sa chyba 3 watki doskonale to opisujace
Koszt 40 zl, troche checi. Powazny roblem na zime, z glowy
Przerabialem temat ostatnio. W sumie wymiana prosta 30 min dla przygotowanego.
Na forum sa chyba 3 watki doskonale to opisujace
Koszt 40 zl, troche checi. Powazny roblem na zime, z glowy
Ostatnio zmieniony pt gru 05, 2008 23:57 przez mattai, łącznie zmieniany 2 razy.
Automania... niekończąca sie opowieść...
Miłość do starych fordów, podzielona przyjaźnią do VW.
Scorpio I 2.0OHC>VW Golf III 1.9TDI(ALE)> Zafira A 2.0DTH16V
Miłość do starych fordów, podzielona przyjaźnią do VW.
Scorpio I 2.0OHC>VW Golf III 1.9TDI(ALE)> Zafira A 2.0DTH16V
Uogolnilem, u mnie np opornie sie wylaczalo, prawdopodobnie cos w stacyjce zle sie rozlaczalo albo juz stacyjka sama z siebie zaczynala od wypalenia przewodzic.
Po zmianie problem z opornym gaszeniem i odpalalniem rozwiazal sie ( fakt ze do tego tez dokladal swoje zawor paliwa, ale to osobny temat) roznica naprawde byla spora
Po zmianie problem z opornym gaszeniem i odpalalniem rozwiazal sie ( fakt ze do tego tez dokladal swoje zawor paliwa, ale to osobny temat) roznica naprawde byla spora
Ostatnio zmieniony sob gru 06, 2008 09:00 przez mattai, łącznie zmieniany 1 raz.
Automania... niekończąca sie opowieść...
Miłość do starych fordów, podzielona przyjaźnią do VW.
Scorpio I 2.0OHC>VW Golf III 1.9TDI(ALE)> Zafira A 2.0DTH16V
Miłość do starych fordów, podzielona przyjaźnią do VW.
Scorpio I 2.0OHC>VW Golf III 1.9TDI(ALE)> Zafira A 2.0DTH16V
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot], Majestic-12 [Bot] i 436 gości