Silnik: 1.8T, 20V. Seryjnie 180 koni, 6 biegowa skrzynia biegow . Tuning: Chip tuning firmy Revo, Stozek AEM, Sportowe swiece NGK, zawor zwrotny GFB, wypolerowany intake manifold. Moc po tuningu 200km, 290 NM
Zewnatrz: hamulce z Audi TT, tarcze ATE, Spoilery firmy Votex, Gwintowane zawieszenie Vmaxxs,wyrzucona tylna wycieraczka do szyb, lusterka boczne odmalowane na czarny mat, przednie lampy z czystymi kierunkami i odmalowanymi elementami na czarno, ciemne kierunkowskazy w nadkolach i blotniku, krotka antena, wygladzone od srodka nadkola.
Srodek: Fotele Recaro, Galka dzwigni zmiany biegow z R32, Cisnieniomierz formy Autometer, tylnia rozporka za zagluwkami firmy BFI.
Felgi:
1. 7.5x18 OZ Aristos, dystanse H&R 10mm przod, 20mm tyl.(Sprzedane)
2. 8x18 Work VS-ZF, adaptery 20mm przod, 25mm tyl.(Sprzedane)
3. 7.5x18 BBS RC, dystanse 10mm przod, 20mm tyl.(Sprzedane)
4. 8.5x18 Audi RS6, dystanse 10mm przod i tyl.(Komplet na zime)
5. 9x17, 10x17 przebudowane BBS RS z 2calowaymi rantami z przodu, 2,5 calowymi rantami z tylu. Opony falken 512 215/45/17 przod, 225/45/17 tyl.
A oto pare zdjec..staralem sie zamieszczac je w takiej kolejnosci w jakies nastepowaly modyfikacje samochodu.
Poczatki i pierwsze modyfikacje.


















Zawieszenie V-Maxxx, Felgi OZ Aristos





Odnowienie Work VS-ZF



















BBS RC

Odmalowanie przednich lamp, stozka i lusterek na czarny mat.





Felgi z Audi RS6



Wypolerowany kolektor (intake manifold)




Odnowa i Przbudowa BBS RS (Rabty: 2 cale przod 2,5 cala tyl, srodki 50/50 polerowane/malowane, opony 215/45/17 przod, 225/45/17 tyl)
Seryjny rozmiar: 17x7.5 et40 przod, 17x8.5 et48 ty-5x114.3
Po przerubce: 17x9 et17 przod, 17x10 et20 tyl-5x100























Efekt koncowy



















