gaźnik - jak zidetyfikować ??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

walldeck
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: czw lis 10, 2005 12:53
Lokalizacja: Rogoźno
Kontakt:

gaźnik - jak zidetyfikować ??

Post autor: walldeck » pn lis 28, 2005 01:19

Witam !

Simple question....
jak zidentyfikowac jaki mam gaźnik w moim golfie MK II 1,6 ?
jest gdzies to wygaberowane?


Profesjonaliści zbudowali tytanica, a amatorzy arke noego!

Deacon
Kalinowa Mad Driver
Kalinowa Mad Driver
Posty: 580
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 23:09
Lokalizacja: Radzionków
Kontakt:

Post autor: Deacon » pn lis 28, 2005 11:03

patrzac od przodu maski, po lewej stronie gaznika masz wybity jego symbol np: 2E2, 2E3, itd :)


Klub Miłośników Fiata Pandy www.pandaclubpolska.pl

Awatar użytkownika
Łyskacz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: sob maja 21, 2005 08:53
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: gaźnik - jak zidetyfikować ??

Post autor: Łyskacz » pn lis 28, 2005 12:34

walldeck pisze:Witam !

Simple question....
jak zidentyfikowac jaki mam gaźnik w moim golfie MK II 1,6 ?
jest gdzies to wygaberowane?
A jakie masz oznaczenie silnika?


Był Mk2 1,6 LPG 88r. Sprzedany śmiga dalej :)
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]

walldeck
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: czw lis 10, 2005 12:53
Lokalizacja: Rogoźno
Kontakt:

Post autor: walldeck » pn lis 28, 2005 13:21

Mam wygraberowane :
PIERBURG 2E !!

a wlasnie po co mi to....
Otoż od czasu jak załozyli mi gaz w moim golfie to pojawily sie dziwne wysokie obroty podczas pracy na gazie (ok 1600 jak jest ciepły), i normalne na benzynie lub zbyt niskie bo samochod na bynie chodzi nierownomiernie , raz nisko , pozniej jakby słabł i czasami zdycha.
Podczas jazdy na bezynie jak sie wrzuci luz to od razu gasnie.
Nie wie ktos moze jak temu zapobiec, co jest tego przyczyna?
Wymienione filtry, swiece, wymiana oleju, gaz byl regulowany...
Moze gdzies idzie skrecic obroty na gazie ale w taki sposob aby samochod nie stracil na mocy( bo juz mi raz jakis madry mechanik skrecil obroty ale samochod strasznie molil/ Dowiedzialem sie pozniej ze skrecil mi mieszanke gazu i samochod nie mial sily-pogratulowac mechanika:]).

zekam na sugestie!


Profesjonaliści zbudowali tytanica, a amatorzy arke noego!

Awatar użytkownika
Łyskacz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: sob maja 21, 2005 08:53
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łyskacz » pn lis 28, 2005 13:30

Jeśli chcesz zmniejszyć obroty na gazie to musisz wyregulowac je srubą na reduktorze...
Ja równiez mam wysokie obroty na gazie ale jak je zmniejszylem to podczas zawrotki w lewa strone po wcisnieciu sprzęgła auto momentalnie gasło...ustawiłem z powrotem na wyzsze obroty i chodzi....A co do pracy na benzynie to posprawdzaj wszystkie weżyki idące do gaźnika.Niestety gaźnik Pierburg 2E2 sterowany jest podciśnieniami i konieczne jest żeby wszystkie wężyki były szczelne.Bez tego nic nie ustawisz tak jak powinno być :kufel:
Pozdro:)


Był Mk2 1,6 LPG 88r. Sprzedany śmiga dalej :)
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]

Awatar użytkownika
B_O_N_K
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 659
Rejestracja: pn lis 29, 2004 16:17
Lokalizacja: Bargłów Kościelny
Kontakt:

Post autor: B_O_N_K » pn lis 28, 2005 16:24

Hmmm... sprawdź czy nie masz pękniętej gumy pod gaźnikiem (uszczelki między gaźnikiem a kolektorem ssącym). Nie wiem czy w tym przypadku to może być przyczyną ale jeśli ta guma jest pęknięta to autko na gazie różnie potrafi się zachowywać.

PozdróVWka ;)


[url]http://www.vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=12306&start=0[/url] mk2 GTI...
[url]http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=19296&start=0[/url] Corrado G60...
[img]http://www.rzeszow.mm.pl/~dbbest/avatarki/logo_bonk.jpg[/img]

endriu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: ndz lis 07, 2004 14:57
Lokalizacja: bogatynia
Kontakt:

Post autor: endriu » pn lis 28, 2005 21:29

ten gażnik to niezła franca,czasem ręce przy nim opadają ale aby chodził na gazie właściwie musi dobrze chodzić na pb.



walldeck
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: czw lis 10, 2005 12:53
Lokalizacja: Rogoźno
Kontakt:

Post autor: walldeck » wt lis 29, 2005 00:56

Wlasnie i dziwie mnie fakt ze oni zalozyli LPG na niesprawny gaznik. Patyraki ale coz klient sie liczy, a ja nie wiedzialem ze ma niesprawny gaznik. Ale skoro gaznik kosztuje w granicach 150 zl wiec nie bede sie bawil w naprawy.
A moze byc przyczyna w okablowaniu od silnika? bo to tez nie bylo wymieniane i raczej cienko o wyglada...


Profesjonaliści zbudowali tytanica, a amatorzy arke noego!

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 271 gości