gaźnik - jak zidetyfikować ??
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
gaźnik - jak zidetyfikować ??
Witam !
Simple question....
jak zidentyfikowac jaki mam gaźnik w moim golfie MK II 1,6 ?
jest gdzies to wygaberowane?
Simple question....
jak zidentyfikowac jaki mam gaźnik w moim golfie MK II 1,6 ?
jest gdzies to wygaberowane?
Profesjonaliści zbudowali tytanica, a amatorzy arke noego!
- Łyskacz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 519
- Rejestracja: sob maja 21, 2005 08:53
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: gaźnik - jak zidetyfikować ??
A jakie masz oznaczenie silnika?walldeck pisze:Witam !
Simple question....
jak zidentyfikowac jaki mam gaźnik w moim golfie MK II 1,6 ?
jest gdzies to wygaberowane?
Był Mk2 1,6 LPG 88r. Sprzedany śmiga dalej :)
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]
Mam wygraberowane :
PIERBURG 2E !!
a wlasnie po co mi to....
Otoż od czasu jak załozyli mi gaz w moim golfie to pojawily sie dziwne wysokie obroty podczas pracy na gazie (ok 1600 jak jest ciepły), i normalne na benzynie lub zbyt niskie bo samochod na bynie chodzi nierownomiernie , raz nisko , pozniej jakby słabł i czasami zdycha.
Podczas jazdy na bezynie jak sie wrzuci luz to od razu gasnie.
Nie wie ktos moze jak temu zapobiec, co jest tego przyczyna?
Wymienione filtry, swiece, wymiana oleju, gaz byl regulowany...
Moze gdzies idzie skrecic obroty na gazie ale w taki sposob aby samochod nie stracil na mocy( bo juz mi raz jakis madry mechanik skrecil obroty ale samochod strasznie molil/ Dowiedzialem sie pozniej ze skrecil mi mieszanke gazu i samochod nie mial sily-pogratulowac mechanika:]).
zekam na sugestie!
PIERBURG 2E !!
a wlasnie po co mi to....
Otoż od czasu jak załozyli mi gaz w moim golfie to pojawily sie dziwne wysokie obroty podczas pracy na gazie (ok 1600 jak jest ciepły), i normalne na benzynie lub zbyt niskie bo samochod na bynie chodzi nierownomiernie , raz nisko , pozniej jakby słabł i czasami zdycha.
Podczas jazdy na bezynie jak sie wrzuci luz to od razu gasnie.
Nie wie ktos moze jak temu zapobiec, co jest tego przyczyna?
Wymienione filtry, swiece, wymiana oleju, gaz byl regulowany...
Moze gdzies idzie skrecic obroty na gazie ale w taki sposob aby samochod nie stracil na mocy( bo juz mi raz jakis madry mechanik skrecil obroty ale samochod strasznie molil/ Dowiedzialem sie pozniej ze skrecil mi mieszanke gazu i samochod nie mial sily-pogratulowac mechanika:]).
zekam na sugestie!
Profesjonaliści zbudowali tytanica, a amatorzy arke noego!
- Łyskacz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 519
- Rejestracja: sob maja 21, 2005 08:53
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Jeśli chcesz zmniejszyć obroty na gazie to musisz wyregulowac je srubą na reduktorze...
Ja równiez mam wysokie obroty na gazie ale jak je zmniejszylem to podczas zawrotki w lewa strone po wcisnieciu sprzęgła auto momentalnie gasło...ustawiłem z powrotem na wyzsze obroty i chodzi....A co do pracy na benzynie to posprawdzaj wszystkie weżyki idące do gaźnika.Niestety gaźnik Pierburg 2E2 sterowany jest podciśnieniami i konieczne jest żeby wszystkie wężyki były szczelne.Bez tego nic nie ustawisz tak jak powinno być
Pozdro:)
Ja równiez mam wysokie obroty na gazie ale jak je zmniejszylem to podczas zawrotki w lewa strone po wcisnieciu sprzęgła auto momentalnie gasło...ustawiłem z powrotem na wyzsze obroty i chodzi....A co do pracy na benzynie to posprawdzaj wszystkie weżyki idące do gaźnika.Niestety gaźnik Pierburg 2E2 sterowany jest podciśnieniami i konieczne jest żeby wszystkie wężyki były szczelne.Bez tego nic nie ustawisz tak jak powinno być
Pozdro:)
Był Mk2 1,6 LPG 88r. Sprzedany śmiga dalej :)
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]
- B_O_N_K
- Gadatliwa bestia
- Posty: 659
- Rejestracja: pn lis 29, 2004 16:17
- Lokalizacja: Bargłów Kościelny
- Kontakt:
Hmmm... sprawdź czy nie masz pękniętej gumy pod gaźnikiem (uszczelki między gaźnikiem a kolektorem ssącym). Nie wiem czy w tym przypadku to może być przyczyną ale jeśli ta guma jest pęknięta to autko na gazie różnie potrafi się zachowywać.
PozdróVWka
PozdróVWka
[url]http://www.vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=12306&start=0[/url] mk2 GTI...
[url]http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=19296&start=0[/url] Corrado G60...
[img]http://www.rzeszow.mm.pl/~dbbest/avatarki/logo_bonk.jpg[/img]
[url]http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=19296&start=0[/url] Corrado G60...
[img]http://www.rzeszow.mm.pl/~dbbest/avatarki/logo_bonk.jpg[/img]
Wlasnie i dziwie mnie fakt ze oni zalozyli LPG na niesprawny gaznik. Patyraki ale coz klient sie liczy, a ja nie wiedzialem ze ma niesprawny gaznik. Ale skoro gaznik kosztuje w granicach 150 zl wiec nie bede sie bawil w naprawy.
A moze byc przyczyna w okablowaniu od silnika? bo to tez nie bylo wymieniane i raczej cienko o wyglada...
A moze byc przyczyna w okablowaniu od silnika? bo to tez nie bylo wymieniane i raczej cienko o wyglada...
Profesjonaliści zbudowali tytanica, a amatorzy arke noego!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 271 gości