mkII 1.8 RP
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- moment
- Gadatliwa bestia
- Posty: 847
- Rejestracja: pn paź 17, 2005 13:56
- Lokalizacja: grudziądz
- Kontakt:
mkII 1.8 RP
siema mam pytanko co to może być: jka rano odpalam golfa( jest zimny) to coć klekocze i po chwili przestaje, i czasami jak sie mu doda gazu to coś świszcze. co to może być??
pozdro
pozdro
Nie zawory, a popychacze hydrauliczne (kpl. - 8 * 35 zł [prod. INA], plus uszczelniacz wałka rozrządu 12 zł, uszczelka pod pokrywę zaworów [12 zł korkowa, 30-40 zł gumowa], i plus do tego robota 50-100 zł.
Ale stukanie przez chwilę po odpaleniu auta to norma. Jak się zagrzeje, to już stukać nie powinno
Ale stukanie przez chwilę po odpaleniu auta to norma. Jak się zagrzeje, to już stukać nie powinno
MH po przeszczepie bloku - alive&kicking!
Już wymieniać? Po co przecież to zawsze klekocze po rozruchu bo się kasuje luz zaworowy. To stuka przez sekundę dwie i to wszystko. A jak stuka dłużej to wtedy trzeba się tym zająć.czyś pisze:Nie zawory, a popychacze hydrauliczne (kpl. - 8 * 35 zł [prod. INA], plus uszczelniacz wałka rozrządu 12 zł, uszczelka pod pokrywę zaworów [12 zł korkowa, 30-40 zł gumowa], i plus do tego robota 50-100 zł.
Ale stukanie przez chwilę po odpaleniu auta to norma. Jak się zagrzeje, to już stukać nie powinno
Stukanie jest zaraz po odpaleniu jak dłużej stoi to wtedy kasuje się luz zaworów czyli wszystko ok. Jak stuka za długo tzn. że trzeba sprawdzić głowicę.
[ Dodano: Pon Lis 28, 2005 10:39 ]
Świst to od paska klinowego może być.moment pisze:nie jak sie nagrzeje to juz nie stuka.
a ten świst??co to może być?
I też taka mała sprawa bo troszke ole bierze czy po tej wymianie nie będzie go brał?
Co do brania oleju - opcja szukaj jest na forum
Może brać różnymi sposobami
1. wycieki
2.pierścienie olejowe już przypalone
3.uszczelniacze zaworów nie trzymają
- moment
- Gadatliwa bestia
- Posty: 847
- Rejestracja: pn paź 17, 2005 13:56
- Lokalizacja: grudziądz
- Kontakt:
no dobra. wycieków nie ma silnik jest suchy, a jak pierścienie by były przypalone to mocy traci co nie ?? a on śmiga spoko, jak na te 90 koni a co do uszczelniaczy na zaworach to drogi taki interes żeby to zrobić??
[ Dodano: Pon Lis 28, 2005 11:51 ]
a co do uszczelniaczy na zaworach to drogi taki interes żeby to zrobić??
[ Dodano: Pon Lis 28, 2005 11:51 ]
a co do uszczelniaczy na zaworach to drogi taki interes żeby to zrobić??
adptery, dystanse info PW
S4B5 2,7 biturbo--- http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=363667
S4B5 2,7 biturbo--- http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=363667
To że pierścienie olejowe są przypieczone to nie znaczy że słabo będzie jeździł.
Uszczelniacze to koszt ok 5-7zł za sztukę. Chyba idzie 8 sztuk ale dokładnie nie pamiętam.
Tu jest droga robocizna. Bo jak ktoś ma przyrząd do wyciągania zaworów bez zdejmowania głowicy to pół biedy ale ze 100zł to na pewno jakiś zakład weźmie.
Jeżeli nie ma takiego przyrządu to trzeba zdjąć głowicę. A przy przebiegu jakie mają MK2 to zdjęcie wiąże się z nową uszczelką pod głowicą i planowaniem głowicy bo bez tego to szkoda się zabierać bo wiecej szkód niż porzytku z tego. A jak zdejmiesz głowicę to już warto i pierścienie olejowe wymienić ale to już koszta większe.
Uszczelniacze to koszt ok 5-7zł za sztukę. Chyba idzie 8 sztuk ale dokładnie nie pamiętam.
Tu jest droga robocizna. Bo jak ktoś ma przyrząd do wyciągania zaworów bez zdejmowania głowicy to pół biedy ale ze 100zł to na pewno jakiś zakład weźmie.
Jeżeli nie ma takiego przyrządu to trzeba zdjąć głowicę. A przy przebiegu jakie mają MK2 to zdjęcie wiąże się z nową uszczelką pod głowicą i planowaniem głowicy bo bez tego to szkoda się zabierać bo wiecej szkód niż porzytku z tego. A jak zdejmiesz głowicę to już warto i pierścienie olejowe wymienić ale to już koszta większe.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 137 gości