czy silnik da sie przywrocic do zycia?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Majek666
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 174
Rejestracja: pn mar 19, 2007 19:49
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Majek666 » czw gru 04, 2008 09:12

Osobiscie wole robic stary silnik ze wszytskimi slifami niz kupowac szrot, chyba ze masz pewne i sprawdzone zrodlo. Bedziesz wiedzial co masz i dlugo Ci to posluzy.
Ostatnio zmieniony czw gru 04, 2008 09:14 przez Majek666, łącznie zmieniany 1 raz.



masuo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: sob paź 04, 2008 14:18
Lokalizacja: Białystok

Post autor: masuo » czw gru 04, 2008 09:14

Majek666, dokladnie, a kupujac uzywany moge trafic na wiekszy zlom niz sam mialem:P a tak przynajmniej golfer odzyska choc troche ze swoich mlodzienczych lat ;]



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » czw gru 04, 2008 10:07

masuo, napisz jaka cena bedzie tego tulejowania,sam jestem ciekaw :bajer:



Awatar użytkownika
Majek666
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 174
Rejestracja: pn mar 19, 2007 19:49
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Majek666 » czw gru 04, 2008 13:16

bongo pisze:masuo, napisz jaka cena bedzie tego tulejowania,sam jestem ciekaw :bajer:
U mnie u znajomego pytalem to tulejowanie (co prawda 1,6 ben PN) to 700 zl za komplet w tym wyrownanie plaszczyzny bloku przy jednej tuleji 200 zl i wyrownanie 60 zl.

[ Dodano: 04 Gru 2008 12:22 ]
masuo pisze:Majek666, dokladnie, a kupujac uzywany moge trafic na wiekszy zlom niz sam mialem:P a tak przynajmniej golfer odzyska choc troche ze swoich mlodzienczych lat ;]
Stalem przed takim wyborem jak mialem escorta. Zrobilem szlif na drugi nadwymiar i wsadzilem nowe tloki z pierscieniami, wal byl ok wiec nie ruszalem. Autko jak nowe smigalo, do czasu spotkania ze starem...

[ Dodano: 04 Gru 2008 12:27 ]
Tak sobie popatrzylem na ceny to nowy tlok z pierscieniami to okolo 160 zl razy 4 plus szlif i wychodzi 800 zl. Jesli mialbym wybierac miedzy tulejowaniem i wsadzaniem starych tlokow to wole szlif i nowe tloki w nadwymiarze :)



masuo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: sob paź 04, 2008 14:18
Lokalizacja: Białystok

Post autor: masuo » czw gru 04, 2008 14:36

W sumie jeszcze nie wiem ile te tulejowanie mi wyjdzie bo dopiero dzisiaj blok pojedzie do roboty, napisze jaki byl koncowy koszt no i ile mniejwiecej tulejowanie. A nowe tloki to tak jak pisaliscie ok 150-160 sztuka z pierscieniem plus sporo roboty tez i inne duperele to mi wyjdzie tulejowanie taniej a wcale nie bedzie mocno gorzej. Podejrzewam ze ok poniedzialek-wtorek odpale golfa i przetestuje gnoja ;]



Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » czw gru 04, 2008 15:24

Tylko go nie katuj niech się dotrze zmnień przy okazji olej na półsynetyk


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

masuo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: sob paź 04, 2008 14:18
Lokalizacja: Białystok

Post autor: masuo » czw gru 04, 2008 15:27

nie no fakt musi troche pochodzic zeby sie wszystko 'ulozylo', mechanior mowil ze jak go zrobi to odpali go na kilka godzin nawet zeby popracowal w miedzyczasie sprawdzi czy wszystko wporzo bo po co pozniej wracac i znowu cos robic takze mysle ze zrobie z pare setek a pozniej przetestuje mozliwosci:>juz nie moge sie doczekac normalnie :P



Awatar użytkownika
Majek666
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 174
Rejestracja: pn mar 19, 2007 19:49
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Majek666 » czw gru 04, 2008 15:40

grandilodz pisze:Tylko go nie katuj niech się dotrze zmnień przy okazji olej na półsynetyk
Uwazajcie bo zaraz sie odezwa zwolennicy katowego docierania silnikow. Bez urazania nikogo oczywiscie :)
masuo pisze:juz nie moge sie doczekac normalnie
To jak czekac na prezent pod choinka. Powodzenia :pub: :pub: :bigok: :bigok:



masuo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: sob paź 04, 2008 14:18
Lokalizacja: Białystok

Post autor: masuo » czw gru 04, 2008 15:58

Majek666,
bez kitu jak prezent na swieta :) sam se go zrobilem w sumie ale co tam :P hyhy



Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » czw gru 04, 2008 16:31

masuo pisze:mechanior mowil ze jak go zrobi to odpali go na kilka godzin nawet zeby popracowal
w zasadzie docieranie silnika na postoju to nie jest zalecane, no wiadomo odpalic na 30min i sprawdzic czy wszystko jest ok i w droge, bez nadmiernych obciązen.
zalezy jeszcze jak to jest zrobione, nowe tuleje i pierscienie to nie jest zle bo sa to fabryczne dopuszczalne wymiary, a jak po szlifie to zalezy jak to kos spasuje z jakim naddatkiem.
a nie dociera sie na postoju z powodu słabszego smarowania i mniejszego cisnienia jak i słabsze odprowadzanie temp.



masuo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: sob paź 04, 2008 14:18
Lokalizacja: Białystok

Post autor: masuo » czw gru 04, 2008 16:42

no odpala go i beda wiedzieli co robic, a tuleje i pierscienie sa nowe takze git :>



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości