przekładka z 16 TDic na 1,6 D-pasuje wszystko i dużo roboty?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

orson06
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 183
Rejestracja: pn lis 26, 2007 14:29
Lokalizacja: Gorzów

przekładka z 16 TDic na 1,6 D-pasuje wszystko i dużo roboty?

Post autor: orson06 » śr paź 22, 2008 19:45

mysle nad przekładka silnika z 1,6 TD ic na zwyklego diesla.bo turbina mi padla i ogolnie silnik w niezbyt dobrej kondycji.i mysle czy remont czy lepiej wsadzic niezniszczalny 1,6d.i mam pytanie czy duzo trzeba przerabiac przy zmianie i na co zworici uwage. i czy ktos ma moze silnik 1,6 D w dobrym stanie na sprzedaz?



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » śr paź 22, 2008 19:58

jak kupisz kompletny silnik 1.6D to wyciągasz tamten wkładasz dieselka, reszta pasuje
Choć ja wolałbym remont tego co masz na twoim miejscu. Kupując silnik nigdy do konca nie wiesz na co trafisz. A tak wywalisz moze kase ale będziesz miał pewne. no i śmocy więcej ktora zawsze sie przydaje :P
Ostatnio zmieniony śr paź 22, 2008 20:00 przez To_mas, łącznie zmieniany 1 raz.



arwam

Post autor: arwam » śr paź 22, 2008 20:01

To_mas pisze:jak kupisz kompletny silnik 1.6D to wyciągasz tamten wkładasz dieselka, reszta pasuje
Choć ja wolałbym remont tego co masz na twoim miejscu.

Popieram w całej rozciągłości .
Jak pojeździsz z miesiąc to zrozumiesz dlaczego chyba że absolutnie ci niezależy na dynamice bo zwykły D wcale nie będzie ekonomiczniejszy niż TD



orson06
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 183
Rejestracja: pn lis 26, 2007 14:29
Lokalizacja: Gorzów

Post autor: orson06 » śr paź 22, 2008 20:03

wiem ze sie przydaje ale taki remont to troche wyniesie nie?jestem laikiem i nie wiem co tam bym musial wymienic zeby ladnie cykał i nie palil oleju. :grin:



arwam

Post autor: arwam » wt gru 02, 2008 23:47

orson06 pisze:wiem ze sie przydaje ale taki remont to troche wyniesie nie?jestem laikiem i nie wiem co tam bym musial wymienic zeby ladnie cykał i nie palil oleju. :grin:

orson06,
A kompletu osłnon od intercoolera nie chcesz sprzedać?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » wt gru 02, 2008 23:51

orson06, ja bym pompe wtryskową łyknął od Ciebie jesli jest w dobrym stanie :)



masuo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: sob paź 04, 2008 14:18
Lokalizacja: Białystok

Post autor: masuo » czw gru 04, 2008 14:41

Popieram poprzednikow, kupujac nowy uzywany niewiadomo co bedzie, a po remoncie masz pewnosc ze nie ma lipy zadnej i sobie jeszcze pojezdzisz golfikiem pare ladnych latek, ja tez zamierzam turbine wywalic bo mi tez pada, robie remont i zostawiam silnik tylko wywalam turbine, dziure da sie czyms tam zalatac sa sposoby i masz wtedy niesmiertelnika D, predzej cala reszta sie rozpadnie niz ten silnik po remoncie.



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » czw gru 04, 2008 14:48

masuo pisze:ja tez zamierzam turbine wywalic bo mi tez pada, robie remont i zostawiam silnik tylko wywalam turbine,
głupio robisz !! auto bardzo osłabnie
wymień turbo jak Cie nie stać na regeneracje i po kłopocie



masuo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: sob paź 04, 2008 14:18
Lokalizacja: Białystok

Post autor: masuo » czw gru 04, 2008 14:52

To_mas,
Sam nie wiem wiem ze zamuli na pewno ale od turbo padaja glowice jak mi mowili, jeszcze dezycja nie zapadla ale nosze sie z takim zamiarem, zobacze jak bedzie chodzil po wszystkich zabiegach jak bedzie gites to pewnie ja zostawie:P A regeneracja to kolejne 6 stowek a jestem i tak juz zruinowany przez to co sie dzialo przez ostatnie 3 miesiace :goof: pozyjemy zobaczymy



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » czw gru 04, 2008 15:04

masuo pisze:ale od turbo padaja glowice jak mi mowili,
kto Ci tak nagadał ze Cie tak przestraszył ??

głowice padają od wielu innych rzeczy a najbardziej to z przegrzania
Jak sie auta nie szanuje to nawet zwykłego D zajeździsz
Poza tym seryjnego Td tez jest ciężko zrujnować, a wystarczy pamiętać o paru zasadach i cieszyć sie turbiną i bezawaryjnością.

Pare osób z tego forum ma tak wyciągnięte te silniki ze strach pomyśleć juz nie mówie ze turbo zakładają parę raz bardziej wydajne i jakoś nic im sie nie dzieje szczególnego



masuo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: sob paź 04, 2008 14:18
Lokalizacja: Białystok

Post autor: masuo » czw gru 04, 2008 15:07

a kurna to sam nie wiem, w kazdym badz razie turbina pozostaje narazie i tyle, jak kompletnie padnie to wtedy pomyslimy, z reszta jak padnie to nie bedzie dzialac wiec tak jak by jej nie bylo?chociaz olej bedzie zrec pewnie...a mniejsza o to poki co bedzie jak bedzie :>



arwam

Post autor: arwam » czw gru 04, 2008 19:20

jak chcesz to ja mam do sprzedania garetta T3 lub kkk KP39 typu VNT za pierwszą chcę 250 pln a za drugą 400



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 45 gości