czy silnik da sie przywrocic do zycia?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Osobiscie wole robic stary silnik ze wszytskimi slifami niz kupowac szrot, chyba ze masz pewne i sprawdzone zrodlo. Bedziesz wiedzial co masz i dlugo Ci to posluzy.
Ostatnio zmieniony czw gru 04, 2008 09:14 przez Majek666, łącznie zmieniany 1 raz.
U mnie u znajomego pytalem to tulejowanie (co prawda 1,6 ben PN) to 700 zl za komplet w tym wyrownanie plaszczyzny bloku przy jednej tuleji 200 zl i wyrownanie 60 zl.bongo pisze:masuo, napisz jaka cena bedzie tego tulejowania,sam jestem ciekaw
[ Dodano: 04 Gru 2008 12:22 ]
Stalem przed takim wyborem jak mialem escorta. Zrobilem szlif na drugi nadwymiar i wsadzilem nowe tloki z pierscieniami, wal byl ok wiec nie ruszalem. Autko jak nowe smigalo, do czasu spotkania ze starem...masuo pisze:Majek666, dokladnie, a kupujac uzywany moge trafic na wiekszy zlom niz sam mialem:P a tak przynajmniej golfer odzyska choc troche ze swoich mlodzienczych lat ;]
[ Dodano: 04 Gru 2008 12:27 ]
Tak sobie popatrzylem na ceny to nowy tlok z pierscieniami to okolo 160 zl razy 4 plus szlif i wychodzi 800 zl. Jesli mialbym wybierac miedzy tulejowaniem i wsadzaniem starych tlokow to wole szlif i nowe tloki w nadwymiarze

W sumie jeszcze nie wiem ile te tulejowanie mi wyjdzie bo dopiero dzisiaj blok pojedzie do roboty, napisze jaki byl koncowy koszt no i ile mniejwiecej tulejowanie. A nowe tloki to tak jak pisaliscie ok 150-160 sztuka z pierscieniem plus sporo roboty tez i inne duperele to mi wyjdzie tulejowanie taniej a wcale nie bedzie mocno gorzej. Podejrzewam ze ok poniedzialek-wtorek odpale golfa i przetestuje gnoja ;]
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Tylko go nie katuj niech się dotrze zmnień przy okazji olej na półsynetyk
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
nie no fakt musi troche pochodzic zeby sie wszystko 'ulozylo', mechanior mowil ze jak go zrobi to odpali go na kilka godzin nawet zeby popracowal w miedzyczasie sprawdzi czy wszystko wporzo bo po co pozniej wracac i znowu cos robic takze mysle ze zrobie z pare setek a pozniej przetestuje mozliwosci:>juz nie moge sie doczekac normalnie 

w zasadzie docieranie silnika na postoju to nie jest zalecane, no wiadomo odpalic na 30min i sprawdzic czy wszystko jest ok i w droge, bez nadmiernych obciązen.masuo pisze:mechanior mowil ze jak go zrobi to odpali go na kilka godzin nawet zeby popracowal
zalezy jeszcze jak to jest zrobione, nowe tuleje i pierscienie to nie jest zle bo sa to fabryczne dopuszczalne wymiary, a jak po szlifie to zalezy jak to kos spasuje z jakim naddatkiem.
a nie dociera sie na postoju z powodu słabszego smarowania i mniejszego cisnienia jak i słabsze odprowadzanie temp.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości