Kilka photo Zaprzalowego SB na Holsset HX27W

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

arwam

Post autor: arwam » czw lis 27, 2008 22:28

tutaj docisk jest mocowany do wału korbowego na to zakładamy tarczę a potem koło zamachowe
Wysprzęgla popychacz który to jest umieszczony w wierconym wałku sprzęgłowym

[ Dodano: 27 Lis 2008 21:29 ]
tberent pisze:
arwam pisze:

Ale nie kręcisz jak my :food:
Dawaj powietrza i koksu a MOC BĘDZIE Z TOBĄ przez chwilę
:rotfl:

Ale po zmianie uszczelki i sprzęgła już tylko widoku korbowodów na wierzchu się będziesz bał :jezor:

sratatata-zalozylem serie dobra i mysle zebys mial problemy ze mna ale temat nie do przechwalania jest
Jeśli masz pompę 9mm to zapraszam na 400m protej i wszystko stanie się jasne
Spuźnialski wraca na piechotę :food:



Jony
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: pt mar 02, 2007 12:52
Lokalizacja: Łaziska Górne
Kontakt:

Post autor: Jony » wt gru 02, 2008 04:32

zaprzal,

210, juz wczesniej sie uslizgiwalo przy ostrej zmianie z 1 na 2 przy 240nm.. Nie ma tragedii, albo tego nie czuje bo w sumie malo go upalam na maxa tak jak na wykresie Jak cos juz lezy sprzeglo z podwojna sprezyna docisku


możesz zrobić jeszcze kilka dokładniejszych zdjęc sprzęgła, konkretnie docisku w różnych płaszczyznach i może z jedno koła zamachowego od srodka, na www.sprzęgła.com zażyczyli sobie 800zł i za cuś takiego i zastanawiam się czy czasem nie dałoby rady samemu dorzucić drugiej sprężyny docisku, bo to co mam przyprawia mnie o wk.... :grrr: silnik 1z mtdi piąty bieg 1800 obr na wnt2052 dajesz buta i masz 3500obr trzyma ,półautomat normalnie i prędkość sobie rośnie pomału. a sprzęgło ma może z 20 tyś zrobione :grrr: kapa renifera
Ostatnio zmieniony wt gru 02, 2008 04:35 przez Jony, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » wt gru 02, 2008 09:59

Jony, jak masz 1z to dla ciebie szkoda zachodu z tym sprzegielkiem i skrzynka... Szukaj skrzyni 02A z tdi i sprzeglo tdi 228mm


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

arwam

Post autor: arwam » wt gru 02, 2008 23:35

Jony pisze:zaprzal,

210, juz wczesniej sie uslizgiwalo przy ostrej zmianie z 1 na 2 przy 240nm.. Nie ma tragedii, albo tego nie czuje bo w sumie malo go upalam na maxa tak jak na wykresie Jak cos juz lezy sprzeglo z podwojna sprezyna docisku


możesz zrobić jeszcze kilka dokładniejszych zdjęc sprzęgła, konkretnie docisku w różnych płaszczyznach i może z jedno koła zamachowego od srodka, na www.sprzęgła.com zażyczyli sobie 800zł i za cuś takiego i zastanawiam się czy czasem nie dałoby rady samemu dorzucić drugiej sprężyny docisku, bo to co mam przyprawia mnie o wk.... :grrr: silnik 1z mtdi piąty bieg 1800 obr na wnt2052 dajesz buta i masz 3500obr trzyma ,półautomat normalnie i prędkość sobie rośnie pomału. a sprzęgło ma może z 20 tyś zrobione :grrr: kapa renifera


ja z AAZ'em pod maską mam ten problem już po 3000km od wymiany na cały zestaw sachs'a



Jony
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: pt mar 02, 2007 12:52
Lokalizacja: Łaziska Górne
Kontakt:

Post autor: Jony » śr gru 03, 2008 01:43

zaprzal pisze:Jony, jak masz 1z to dla ciebie szkoda zachodu z tym sprzegielkiem i skrzynka... Szukaj skrzyni 02A z tdi i sprzeglo tdi 228mm
I tak trzeba będzie, zrobić ale to dopiero po zimie, jak robota będzię i grosza trochę więcej, a czy półośki bez problemu mogą zostać stare od 020 do skrzyni 02A??


1Z wtryski afn, pompa m-tdi, skrzynia ASD,sprzęgło G60

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr gru 03, 2008 13:11

tego nie wiem, ale cos dobierzesz z vw-złomu ;)


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » śr gru 03, 2008 13:12

półoski tak, przeguby wew najwyzej zmienisz jak masz 90



Jony
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: pt mar 02, 2007 12:52
Lokalizacja: Łaziska Górne
Kontakt:

Post autor: Jony » czw gru 04, 2008 02:19

zaprzal pisze:tego nie wiem, ale cos dobierzesz z vw-złomu
:bajer:
toffic pisze:półoski tak, przeguby wew najwyzej zmienisz jak masz 90
mam oryginały do skrzyni 4T nie wiem jeszcze jaka różnica ale coś się wymyśli, dzięki za info, a skoro ja mam 90 to jakie są w 02A, i czy nie da się tych kieliszków powymieniać i wstawić te 90 czy wieloklin nie taki?


1Z wtryski afn, pompa m-tdi, skrzynia ASD,sprzęgło G60

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » czw gru 04, 2008 09:06

02A to 100, z 020 nie podejdą flansze



Jony
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: pt mar 02, 2007 12:52
Lokalizacja: Łaziska Górne
Kontakt:

Post autor: Jony » czw gru 04, 2008 09:52

to kaszana trochę no ale przynajmniej wiem co trza jeszcze kupić, a nie wiesz jeszcze kolego jak rozwiązać sprawę pomiaru prędkośći? zostawić impulsator i zegary wymienić czy da się jakoś linką wpiąć?


1Z wtryski afn, pompa m-tdi, skrzynia ASD,sprzęgło G60

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » czw gru 04, 2008 11:40

da rade na linke, napęd z B3/T3 i linka z Passata D/TD (inne Passaty mają inną końcówke przy liczniku i nie pasuje do Golfa)



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » czw gru 04, 2008 11:54

musze zmierzyc, ale nie wiem, czy niektore passaty nie mialy przegubow 90mm przy skrzyni 02A


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » czw gru 04, 2008 12:38

toffic pisze:da rade na linke, napęd z B3/T3 i linka z Passata D/TD (inne Passaty mają inną końcówke przy liczniku i nie pasuje do Golfa)
golf 2 G60 pasuje i starsze corrado
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek



Jony
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: pt mar 02, 2007 12:52
Lokalizacja: Łaziska Górne
Kontakt:

Post autor: Jony » czw gru 04, 2008 23:13

ok, dzięki panowie za odpowiedzi, licznik rozumiem może zostać stary, będę myslał nad tą zmianą, muszę przekalkulować to i szukać dobrych tajli jak najtaniej, ale aktualne przeniesienie napędu, przyprawia mnie o dodatkowe wk***. :grrr:

aj i czy linki zmiany biegów mogą być z passata b3 ?? czy tylko golf/ corrado


warto?? -> http://www.allegro.pl/item494943294_vw_ ... w_ctn.html
czy lepiej po biciu nie kupować?
Ostatnio zmieniony czw gru 04, 2008 23:31 przez Jony, łącznie zmieniany 3 razy.



ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości