Problem z elektryką golf mk II

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

yoozin z golfem
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: wt cze 10, 2008 14:30
Lokalizacja: POznań
Kontakt:

Post autor: yoozin z golfem » śr gru 03, 2008 17:10

oka azkupie takie cos i zobacze tylkoppowiedz gdzie i jak zmierzyc to napiecie wtedy?


Coś sie kończy....coś się zaczyna...;-D

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » śr gru 03, 2008 17:22

kupisz w każdym sklepie motoryzacyjnym lepszym , a pomiaru dokonujesz na klemach aku , jak silnik nie pracuje to 12 - 12,5 V jak ładuje to 14,3 - 14,5 , bez świateł , na światłach lekki spadek 14 - 14 ,1 , a jak dobry regler to spadku nie będzie

[ Dodano: 03 Gru 2008 16:24 ]
dobry regler , to znaczy taki wydarzony



mate64
Forum Master
Forum Master
Posty: 1547
Rejestracja: pt wrz 22, 2006 20:30
Lokalizacja: EU

Post autor: mate64 » śr gru 03, 2008 18:11

Regulator nowy 50 zeta, opis wymiany by ja znajdziesz w FAQ (co prawda Valeo, ale zasada jest taka sama), a co do szczotek to nie zgodzę się z misiem fazi, te są już na wykończeniu . :grin:

Z tego co piszesz to wydaje mi sie że koniecznie powinieneś sprawdzić napięcie ładowania, tak jak pisze miś fazi. Opis z rysunkami jak to zrobić ktoś nie dawno zamieszczał na forum, jak wpiszesz w szukajce problemy z ładowaniem itp powinno znaleźć.


Podpis uległ awarii spróbuj później :)
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » śr gru 03, 2008 18:35

no te szczotki na fotce wystają ze szczotkotrzymacza na jakieś jeden centymetr , jak dolegaja do pierścieni to luz miedzy obudową szczotek a pierścieniami wynosi około 2 mm , więc moim zdaniem nie są najgorsze :bigok:



mate64
Forum Master
Forum Master
Posty: 1547
Rejestracja: pt wrz 22, 2006 20:30
Lokalizacja: EU

Post autor: mate64 » śr gru 03, 2008 19:12

miś fazi pisze:no te szczotki na fotce wystają ze szczotkotrzymacza na jakieś jeden centymetr , jak dolegaja do pierścieni to luz miedzy obudową szczotek a pierścieniami wynosi około 2 mm , więc moim zdaniem nie są najgorsze :bigok:
IMO mniej, tutaj jest mój wątek i zdjęcie zużytego regla, dosyć mocno zuzytego :grin: :grin: : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=194246

Mogę się mylić ale wydaje mi sie że te yoozina są take se. :hmm:


Podpis uległ awarii spróbuj później :)
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » czw gru 04, 2008 08:15

no chłopie , na Twoich fotkach to szczotki faktycznie , zwłaszcza jedna , nadawały sie do regeneracji :bajer: , oczywiście żart , ale faktycznie między Twoimi a kolegi jest różnica



mate64
Forum Master
Forum Master
Posty: 1547
Rejestracja: pt wrz 22, 2006 20:30
Lokalizacja: EU

Post autor: mate64 » czw gru 04, 2008 10:59

Jak wyjąłem to byłem w szoku. A rozebrałem bo zaczły mi migać w czasie jazdy światła :rotfl: :rotfl: :rotfl:


Podpis uległ awarii spróbuj później :)
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.

Awatar użytkownika
kamien11985
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 271
Rejestracja: pt sie 31, 2007 20:32
Lokalizacja: Prudnik
Kontakt:

Post autor: kamien11985 » czw gru 04, 2008 11:51

przykładasz multimetr do biegunów akumulatora i mierzysz ma być cos w granicach 14,3 14,5 ładowania


www.opolskiVAG.pl

edass
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: pt paź 08, 2004 14:31
Lokalizacja: CK

Post autor: edass » czw gru 04, 2008 11:55

Koledzy niedawno walczyłem z migającymi światłami w MK2 i padło na regulator napięcia. Po rozebraniu alternatora okazało się, że mam Motorolkę więc kupiłem odpowiedni regulator i na nim jest nadrukowane: 13,7V czy to zły regulator?

Pozdro!


Trabant plastik jest fantastik!

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » czw gru 04, 2008 13:15

nie , dlaczego ma być zły , jeśli faktycznie daje te 13,7 to ok



yoozin z golfem
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: wt cze 10, 2008 14:30
Lokalizacja: POznań
Kontakt:

czyżby w końcu?`

Post autor: yoozin z golfem » czw gru 04, 2008 15:33

Jest nieżle wymieniłem wczoraj regler na nowy (24 zł w poznaniu;_D na łużyckiej;-D polecam)POjechałem dziś do mechanika i mam ponoc 14,5 jakos tak więc jest nadzieje dzis jezdzilem ale to moze byc jeszcze prad z aku bo wczoraj go ladowalem. Po ilu powinien sie rozladowac jesli cos jest jeszcze nie rego? i skad moze pojawiac sie takie "cykanie"metaliczne w altku.>>?


Coś sie kończy....coś się zaczyna...;-D

Awatar użytkownika
roger18sx
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 352
Rejestracja: ndz kwie 20, 2008 00:00
Lokalizacja: sanok
Kontakt:

Post autor: roger18sx » pt gru 05, 2008 22:24

biezesz miernik elektryczny voltomierz podpinasz do 2 biegunów akumulatora i patrzysz ile wskazuje odpalasz silnik i powinno sie napiecie zwiekszyc i zwiekszasz obroty silnika i powinno wzrosnac nawet do 14,4 v ale nie mniej niz 13,9 v ale proponowal bym odkrecic wszystkie przewody od masy rozrusznika i alternatora i wyczyscic


VW NA ZAWSZE

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 87 gości