Problem z elektryką golf mk II

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

yoozin z golfem
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: wt cze 10, 2008 14:30
Lokalizacja: POznań
Kontakt:

Problem z elektryką golf mk II

Post autor: yoozin z golfem » śr gru 03, 2008 14:40

Witam!
Jak w temacie jetsem posiadaczem golfa 2 z silnikeim 1.8 benzyna.
w oststnim czsie mialem problem z odpalaniem go.Za rada mechanika wymieniłem rozrusznik.Co prawda kupilem uzywany wiec mozliwe ze nie byl idealny.Efekt byl taki ze 2 dni odpalal oki po naladowaniu aku. Nastepnie znow ciezko krecil...jakby nie mogl przeskoczyc...ciezko mu szlo...gdy juz odpalil bylo wszystko oki. Do czasu wymiany zawieszenia przedniego anek amorow itp....nie wiem czy to zbieg okolicznosci znow przestal odpala...a nawet gdy odpali po jakims czasie gasl...naciagnalem pasek od altka i jakis czas bylo oki.Po jakis 2 tygodniach znow pojawil sie problem z odpalaniem wiec dalem rozrusznik do regeneracji plus ustawienia zaplony i wymiana jakiejs tulei rozrusznika w skrzyni biegow..>?Niestety efekt jest wciaz tan sam..powoli nie mam sil nie wiem czy go zlomowac troszke szkoda bo caly remont ok 1500 mnie wyniosl ale nie mam juz sil POMOCY?pozdro

PS jakie musi byc napiecie ladowania..?
Ostatnio zmieniony śr gru 03, 2008 14:44 przez yoozin z golfem, łącznie zmieniany 1 raz.


Coś sie kończy....coś się zaczyna...;-D

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » śr gru 03, 2008 15:35

od napięcia ładowania trzeba było zacząć , powinno wynosic 14 - 14,3 Volta , następnie posprawdzać czy połączenia kabli do alternatora i rozrusznika nie są zaśniedziałe , czy mają dobry kontakt



yoozin z golfem
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: wt cze 10, 2008 14:30
Lokalizacja: POznań
Kontakt:

Post autor: yoozin z golfem » śr gru 03, 2008 15:47

oka odkrecilem kable od altka przeczyscilem paierkiem dokrecilem i nadal ladowanie w granicach 13.7...co to jeszcze moze byc..>?


Coś sie kończy....coś się zaczyna...;-D

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » śr gru 03, 2008 15:56

regler , szczotki , diody , pierścienie ślizgowe



yoozin z golfem
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: wt cze 10, 2008 14:30
Lokalizacja: POznań
Kontakt:

musze wyciągnąc altek?

Post autor: yoozin z golfem » śr gru 03, 2008 16:03

wydaje mi sie ze to bosch bo na takim plastiku czarnym jest logo;-D


Coś sie kończy....coś się zaczyna...;-D

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » śr gru 03, 2008 16:17

najpierw wyjmij sam regler ze szczotkami , do tego nie trzeba wyjmować całego alternatora , jak nowy nic nie da to sobie wyjmiesz altek do sprawdzenia dokładnego , ale z tym tak samo nie jest wiele roboty



yoozin z golfem
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: wt cze 10, 2008 14:30
Lokalizacja: POznań
Kontakt:

moze moje pytania sa kretynskie

Post autor: yoozin z golfem » śr gru 03, 2008 16:23

ale czy moglbys przyblizyc mi temat wyjecia regulatora...?i szczotek jak wyjme zrobie foto i wrzuce tu


Coś sie kończy....coś się zaczyna...;-D

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » śr gru 03, 2008 16:26

regler ma wygłąd jajowaty , jest przykręcony na dwie śrubki pod plastikową osłoną z tyłu altka , wyjmujesz go razem ze szczotkami , to jest jeden układ



yoozin z golfem
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: wt cze 10, 2008 14:30
Lokalizacja: POznań
Kontakt:

Post autor: yoozin z golfem » śr gru 03, 2008 16:28

oka ide do auta sprobuje to wyszarpac;-D


Coś sie kończy....coś się zaczyna...;-D

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » śr gru 03, 2008 16:29

na dekielku reglera powinien być napis 14,3 V icoś tam jeszcze , pewnie mark bosh , lub Valleo

[ Dodano: 03 Gru 2008 15:30 ]
nic nie musisz wyszarpywać , jak odkręcisz śrubki to sam odskoczy



yoozin z golfem
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: wt cze 10, 2008 14:30
Lokalizacja: POznań
Kontakt:

Post autor: yoozin z golfem » śr gru 03, 2008 16:48

oto i to;-D
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Coś sie kończy....coś się zaczyna...;-D

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » śr gru 03, 2008 17:03

no , szczotki jeszcze całkiem , całkiem, czyli musisz na próbe podmienić cały ten regler



yoozin z golfem
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: wt cze 10, 2008 14:30
Lokalizacja: POznań
Kontakt:

Post autor: yoozin z golfem » śr gru 03, 2008 17:06

orientujesz ise moze o koszt takiej operacji?


Coś sie kończy....coś się zaczyna...;-D

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » śr gru 03, 2008 17:07

około 30 zł , oczywiście nie orginał



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 188 gości