przygasaja switała w mk IV
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
przygasaja switała w mk IV
przygasaja switała w mk IV przy zamykaniu szyb na chwilke przygasaja swiatła dlaczego tak sie dzieje czy zna ktos odpowiedz
WITEK
-
- Forum Master
- Posty: 1550
- Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
- Lokalizacja: Zielona Góra
- TUTENHAMON
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2120
- Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
- Lokalizacja: Polska
-
- Forum Master
- Posty: 1550
- Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
- Lokalizacja: Zielona Góra
Nic nie trzeba sprawdzać.
Silnik podnosi do oporu.
Po zatrzymaniu podnoszenia silnik pobiera jeszcze przez ułamek sekundy duuużo większy prąd, bo nie wykonuje efektywnej pracy (stoi pobierając prąd) i dopiero bezpiecznik termiczny go wyłącza.
Powodem przygasania jest chwilowy duży pobór prądu (stąd ten spadek napiecia).
TAK MA BYĆ.
Silnik podnosi do oporu.
Po zatrzymaniu podnoszenia silnik pobiera jeszcze przez ułamek sekundy duuużo większy prąd, bo nie wykonuje efektywnej pracy (stoi pobierając prąd) i dopiero bezpiecznik termiczny go wyłącza.
Powodem przygasania jest chwilowy duży pobór prądu (stąd ten spadek napiecia).
TAK MA BYĆ.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Zgadza się. Ale w moim Vento przygasają reflektory tylko jak wszystkie naraz szyby zamykam np z pilota. Przy zamykaniu jednej widać tylko minimalne przygasnięcie np lampki oświetlenia wnętrzaJAFO pisze: silnik pobiera jeszcze przez ułamek sekundy duuużo większy prąd
[ Dodano: Nie Lis 27, 2005 10:09 pm ]
witek8751 napisz czy przy zamykaniu tylko jednej szyby to obserwujesz i czy przy każdej szybie jest tak samo
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
szyba jest zamknieta i jak jeszcze próbuje
szyba jest zamknieta i jak jeszcze próbuje domykac to wtedy sie tak dzieje
WITEK
-
- Forum Master
- Posty: 1550
- Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
- Lokalizacja: Zielona Góra
- TUTENHAMON
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2120
- Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
- Lokalizacja: Polska
Tak jest i nic nie zmienisz, chyba, że do podnoszenia szyb puścisz oddzielnie zasilanie z akumulatora (+) i (-).
A jak próbujesz podnieść już zamkniętą szybę to dzieje się tak samo.Silnik próbuje ruszyć i od razu staje. Musi przygasnąć, bo tam jest bezpiecznik przeciążeniowy (wyłącza prąd przy dużym jego poborze) Tłumaczyłem to.
W innych przypadkach nie muszą przygasać bo zamiast wyłączników termicznych/przeciążeniowych zastosowane są wyłączniki krańcowe.
Tłumaczyć dalej??????
Szkoda czasu.

A jak próbujesz podnieść już zamkniętą szybę to dzieje się tak samo.Silnik próbuje ruszyć i od razu staje. Musi przygasnąć, bo tam jest bezpiecznik przeciążeniowy (wyłącza prąd przy dużym jego poborze) Tłumaczyłem to.
W innych przypadkach nie muszą przygasać bo zamiast wyłączników termicznych/przeciążeniowych zastosowane są wyłączniki krańcowe.
Tłumaczyć dalej??????
Szkoda czasu.

- TUTENHAMON
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2120
- Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
- Lokalizacja: Polska
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 149 gości