Woda pod dywanikiem pasażera pomocy.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Woda pod dywanikiem pasażera pomocy.
Witam panowie jak w temacie jest mokra wykładzina pod dywanikiem pasażera dodam ze kanaliki od szybra sa  drożne wiec nie moge znalezc skąd to leci. HELP. dzieki za pomoc  
			
									
									- 
				Stanisław Fiute
 - Nowicjusz

 - Posty: 38
 - Rejestracja: sob lis 05, 2005 22:07
 - Lokalizacja: Zamość
 
woda na dywaniku
u mnie woda dostawała się przez podszybie poprzez obudowę filtra kabinowego i nagrzewnicę.zdjąłem obudowę filtra uszczelniłem silikonem i po sprawie.
			
									
									U mnie przyczyną był gumowy korek w podłodze.Tam pod dywanikiem są w podłodze takie otwory zabezpieczone gumowymi zaślepkami.Ciekło mi spod tej gumy(była luźna)Tę gumę uszczelniłem, takim specjalnym silikonem który działa również wtedy, kiedy jest mokro.Wytrzyj podłogę  i  uszczelń te zaślepki.Ten silikon zdaje się nazywa dekarski.
pozdrawiam
			
													pozdrawiam
					Ostatnio zmieniony pn gru 01, 2008 21:29 przez worek44, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									yyyyy no własnie filtr kabinowy inaczej zwany przeciwpyłkowy o ile sie nie myle ??? ma jakąś obudowe u mnie poprostu wkladam filtr w odpowiednie miejsce i niczym go nie zamykam bo nic nie mam hmmmm a powinna być jakaś obudowa co przychodzi na niego ???Stanisław Fiute pisze:poprzez obudowę filtra kabinowego
- 
				marcin10702
 - Nowicjusz

 - Posty: 10
 - Rejestracja: śr lis 26, 2008 23:46
 - Lokalizacja: kęty
 
Na moje oko to nie będzie ta uszczelka tylko uszczelka pod mocowaniem filtra przeciwpyłkowego dziś robiłem to u siebie bo po ostatnim myciu plumkało mi w aucie  
 
Okazało się że uszczelka się odgniotła i nie przylegała dobrze.Dałem tam taśmę którą daje się jak się wkłada lampy tylne w starych autach coś na bazie plasteliny
			
									
									Okazało się że uszczelka się odgniotła i nie przylegała dobrze.Dałem tam taśmę którą daje się jak się wkłada lampy tylne w starych autach coś na bazie plasteliny
- 
				KrzysiekosH
 
witam tez mialem maly problem z tym wygluszenie mialem cale mokre a sie okazalo ze w okolicach głosnika w drzwiach mi kapało pzez prog ( prastik) ja scignlaem to folie wymienilem zeby mi całosc zakrywało, bo w okolicy głosnika stara folie mialem uszkodzoną i tez dałem lacznik gumawy miedzy dzwiami a buda autka bo nie mialem tylko gole kable były, narazie jezdze bez wygladziny i wygluszenia tylko mam gumowe dywaniki, ale narazie umnie jest cisza .pozdro
			
									
									- sas_gti
 - Mistrz KieroVWnicy

 - Posty: 5063
 - Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
to moze byc:
-uszczelka kanału powietrzengo do wiatraka (widać po zdjęciu filtra kabinowego jesli występuja) To chyba najczęstsza przyczyna
-nieszczelna nagrzewnica
-przeciek przez usczelkę/klej szyby przedniej
- przeciek przez dowolny z otworów w ścianie grodziowej lub podłodze (takie gumowe zaślepeczki o ktorych juz tu ktos wspominał) mam tu na mysli także otwory i uszczelki pod nakrętkami które trzymają zespół nagrzewnicy a które znajdują sie od strony silnika (są 3 jak auto bez klimy a jak z klimą to 4)
I to w zasadzie wszystkie typowe miejsca przecieków.
Tutaj tylko skrupulatne oględziny wszystkich tych miejsc mogą coś dać a do niektórych to się trzeba najpierw dokopać i to moze być kłopotliwe.
-ewentualnie (to raczej bym sobie odpuscił bo to mało prawdopodobne ) jeśli auto ma szyber to popękane (np od wypadku) mogą być takie rynnienkui do odrpowadzania wody która przez szyber dostała się do środka. Te rynnki są w słupkach przednich.
			
													-uszczelka kanału powietrzengo do wiatraka (widać po zdjęciu filtra kabinowego jesli występuja) To chyba najczęstsza przyczyna
-nieszczelna nagrzewnica
-przeciek przez usczelkę/klej szyby przedniej
- przeciek przez dowolny z otworów w ścianie grodziowej lub podłodze (takie gumowe zaślepeczki o ktorych juz tu ktos wspominał) mam tu na mysli także otwory i uszczelki pod nakrętkami które trzymają zespół nagrzewnicy a które znajdują sie od strony silnika (są 3 jak auto bez klimy a jak z klimą to 4)
I to w zasadzie wszystkie typowe miejsca przecieków.
Tutaj tylko skrupulatne oględziny wszystkich tych miejsc mogą coś dać a do niektórych to się trzeba najpierw dokopać i to moze być kłopotliwe.
-ewentualnie (to raczej bym sobie odpuscił bo to mało prawdopodobne ) jeśli auto ma szyber to popękane (np od wypadku) mogą być takie rynnienkui do odrpowadzania wody która przez szyber dostała się do środka. Te rynnki są w słupkach przednich.
					Ostatnio zmieniony wt gru 02, 2008 18:16 przez sas_gti, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 111 gości

